Auteur Topic: Bewijs Geel Verbond??  (gelezen 9546 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Bewijs Geel Verbond??
« Gepost op: 5-01-2004, 16:34:18 »
Vandaag kreeg ik dit Mailtje van Han13

Beste LC en melktandje,

Zoals jullie 'n tijdje terug in 't CSC-forum hebben kunnen vernemen, is er 'n geel verbond gaande waar behalve alle ex-teamleden van geel ook 'n aantal andere leden aan deelnemen.

Zo heb ik 't bewijs gekregen dat jullie leider, Test, ook lid is van dit gele verbond. Ik vond dat jullie als teamleden van Groen moesten weten dat hij samen met de andere leden van 't gele verbond zal gaan proberen om alle andere expeditieleden eruit te stemmen. Daarvoor hieronder dus 't bewijs, wat mij onder ogen is gekomen.

Jullie kunnen zelf natuurlijk beslissen wat jullie met de inhoud van dit mailtje doen.

Groetjes,
Han13


Er zaten een paar foto's van Pm'tjes bij. Deze zijn te groot om hier te posten. Maar zijn op deze site te bekijken: http://members.lycos.nl/littlecreep/new_page_1.htm

@Han, Als je niet wilt dat dit wilde gepubliceerd, Je zei dat we mochten doen wat we wilden. Ik doe er dit mee.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2004, 16:47:41 door LC »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #1 Gepost op: 5-01-2004, 16:35:57 »
Waar? :o ;)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #2 Gepost op: 5-01-2004, 16:37:03 »
Komt eraan. Ging iets mis waardoor ie hem al poste

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #3 Gepost op: 5-01-2004, 16:40:26 »
t zal mij benieuwe  ;D ::ok::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #4 Gepost op: 5-01-2004, 16:50:15 »

maapie

  • Gast
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #5 Gepost op: 5-01-2004, 16:55:40 »
ik weet het, LC, ik heb het mailtje ook gehad. Zien jullie nou dat die test echt niet te vertrouwen is?

Stem op han! Test verdient het niet om te mogen blijven!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #6 Gepost op: 5-01-2004, 17:02:03 »
Allemaal knip- en plakwerk van het "maandverband". Een groepering die zich voornam in januari toe te slaan om Test in diskrediet te brengen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #7 Gepost op: 5-01-2004, 17:08:01 »
lol ver......zo is het ::ok::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #8 Gepost op: 5-01-2004, 17:25:16 »
Mmm... ik geloof dat ik 't ergens van ken ;D :P

maapie

  • Gast
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #9 Gepost op: 5-01-2004, 18:20:56 »
kennen jullie han niet?

zoiets zou alleen test doen, han nooit!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2004, 18:23:16 »
ik vraag me af of jullie weleens gehoord hebben van de wet op de privacy????? dit is strafbaar hoor. pm's van iemand openbaar maken zonder iemands toestemming...  >:( >:(

maapie

  • Gast
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2004, 18:25:18 »
ik vraag me af of jullie weleens gehoord hebben van de wet op de privacy????? dit is strafbaar hoor. pm's van iemand openbaar maken zonder iemands toestemming...  >:( >:(

hohohohoho! (nee ik ben niet de kerstman)


Wacht even. Heeft iemand van het rode team deze pm's openbaar gemaakt?



Trouwens, ik dacht dat ik jou en joki wel kon vertrouwen, weet je nog in de chat enzo toen ik dat mailtje liet lezen. Nu blijkt dat jullie ook gewoon in dat smerige verbond zaten  >:(

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #12 Gepost op: 5-01-2004, 18:33:58 »
Even een paar huishoudelijke mededelingen:

A. Pmtjes zijn 'personal messages', het is dan ook niet de bedoeling dat je die aan iedereen laat lezen, misschien denk jij wel van; dat maakt niet uit als ik zijn/haar pm laat lezen, je weet nooit zeker hoe de verzender hier over denkt. Natuurlijk geldt dit niet als er informatie instaat die belangrijk is bv. voor de crew om te weten.
B. Aan het begin van het spel heb ik gezegd dat verbonden sluiten erbij hoorde, niet illegaal is en zelfs werd aangemoedigd. Dus niemand is 'slecht' of 'verdorven' omdat hij/zij in een verbond zit.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #13 Gepost op: 5-01-2004, 18:46:56 »
Zie je wel. Of het is gemanipuleerd "bewijs" of onrechtmatig verkregen bewijs. Beide zullen dus niet als bewijs kunnen worden aangemerkt.  ::niet-ok::

Maar het schaadt mijn naam natuurlijk wel. Ik overweeg dan ook een procedure tegen LC te starten, die mij als voormalig ploeggenoot zwart probeert te maken. Ik zal nader overleg met mijn advocaat hebben en dan eventueel besluiten naar de CSC-rechtbank te stappen. De schadeclaim zal niet misslijk zijn...  ;D
Geniet nooit met mate...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #14 Gepost op: 5-01-2004, 18:54:47 »
Als je op het forum meedoet aan een spel als de CSC weet je dat iedereen alles eraan doet om te winnen. List en bedrog horen erbij. Volgens mij behoren daartoe ook gewoon de PM's. Als iemand mij zou vragen een verbond te bewijzen dmv PM's openbaar maken doe ik dat. Als iemand mij vraagt iemand zwart te maken door zomaar een stukje PM te citeren, zonder dat het met een spel te maken heeft, zou ik dat nooit doen. Toen je je hebt ingeschreven bij de CSC wist je dat dit kon gebeuren. Het is een hard spel.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #15 Gepost op: 5-01-2004, 18:54:59 »
Mag ik getuigen ;D :P

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #16 Gepost op: 5-01-2004, 19:03:28 »
Test, jij beweert dat dit allemaal maar gewoon bedacht is door Han, of LC, of Daisy of wie dan ook?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #17 Gepost op: 5-01-2004, 19:09:29 »
Test, jij beweert dat dit allemaal maar gewoon bedacht is door Han, of LC, of Daisy of wie dan ook?

Ik beweer precies wat ik in al mijn bijdrages over dit onderwerp heb gezegd. Als je goed kan lezen, weet je precies wat ik beweer. :P

Trouwens wel opvallend dat er een paar namen in die pm's zijn verdoezeld. Ben benieuwd wat daar had moeten staan, mochten die pm's echt zijn... ::) Jullie ook Daisy en Daan?  ???
Geniet nooit met mate...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #18 Gepost op: 5-01-2004, 19:10:14 »
Allemaal leugens!

(Hmmm, dus het maandverbaond zit hierachter...)

Echt allemaal knip en plakwerk, ik zou zelf nooit smilies van het planet race forum gebruiken.
Ik betreur het ten zeerste dat mijn naam nu in maandverband wordt gebracht met planetraceforum-smilies en neem daar verre afstand van!  >:(


@Han, Als je niet wilt dat dit wilde gepubliceerd, Je zei dat we mochten doen wat we wilden. Ik doe er dit mee.

Dit is precies wat Han wilde natuurlijk, ik denk alleen dat ze liever niet had je haar naam noemde om haar 'ik was mijn handen in onschuld'- imago op te houden!  ;D
Daar trappen we mooi niet in! Han is de leider van het maandverbond!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bewijs Geel Verbond??
« Reactie #19 Gepost op: 5-01-2004, 19:27:34 »
Maandverband? En in Februari dan?  ???

Als je op het forum meedoet aan een spel als de CSC weet je dat iedereen alles eraan doet om te winnen. List en bedrog horen erbij. Volgens mij behoren daartoe ook gewoon de PM's. Als iemand mij zou vragen een verbond te bewijzen dmv PM's openbaar maken doe ik dat. Als iemand mij vraagt iemand zwart te maken door zomaar een stukje PM te citeren, zonder dat het met een spel te maken heeft, zou ik dat nooit doen. Toen je je hebt ingeschreven bij de CSC wist je dat dit kon gebeuren. Het is een hard spel.

Helemaal mee eens, zolang het de ander niet schaadt, vind ik het oké.

@bertha: Kijk eens naar je posts op PlanetRace.Org dan zie je hoe die smileys op andere sites op slinkse wijze van zelf worden aangepast.  :o  :P