Auteur Topic: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa  (gelezen 11231 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Gepost op: 31-08-2021, 14:36:22 »
Sahil


Praat mee over het doen en laten van Sahil Amar Aïssa!
Lees hier de bio van Sahil en een paar opvallende quotes van hem uit het programma.




« Laatst bewerkt op: 30-12-2021, 22:30:44 door Heinz »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #1 Gepost op: 6-09-2021, 20:40:45 »
Het pleidooi van Sahil:

Citaat van: Sahil
Hallo. Ik ben Sahil Amar Aïssa. Ik ben eh presentator/programmamaker bij eh BNNVARA. Eh. Kijk, ik weet dat ik niet eh de beste kandidaat ben geweest, ook niet een middelmatige kandidaat. Maar ik zou een nog slechtere Mol zijn denk ik. Ik heb namelijk keihard meegestreden in alle opdrachten. Ik heb in beide opdrachten de moeilijke rekenpuzzels opgelost. En laten we heel eerlijk zijn: een beetje Mol, op dat soort cruciale momenten houdt ie zich van de domme en blijft ie liever op de achtergrond. Eh, maar ja dat zit niet in mij. Ik hou niet van de achtergrond. Ik wil niet in het donker toekijken hoe alles kapot gaat. Ik wil meespelen, meedoen, ervaren, onderzoeken, mee lachen, genieten. Met jullie. En, ja eh. Boven alles wil ik gewoon nog heel graag heel even blijven. En ik vrees dat dat eh alleen maar gaat lukken met jullie help. Dus eh, dank jullie wel.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #2 Gepost op: 17-11-2021, 14:06:41 »
Ik zie in hem wel een mol. Het is meer een gevoel nog.  ::)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #3 Gepost op: 1-01-2022, 14:34:59 »
Ik vind hem nogal toneelspelen in zijn voorstelfilmpje.  ::vergroot::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #4 Gepost op: 1-01-2022, 14:54:50 »
Wil hem eerst eens in actie zien.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #5 Gepost op: 1-01-2022, 17:34:23 »
ik zie hem sowieso zichzelf steeds zijn gezicht aanraken maar ook vaak zijn neus..
betekent dat niet dat hij aan het liegen is?

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #6 Gepost op: 1-01-2022, 17:58:45 »
ik zie hem sowieso zichzelf steeds zijn gezicht aanraken maar ook vaak zijn neus..
betekent dat niet dat hij aan het liegen is?
Het kan een teken van liegen zijn, maar het ligt er ook aan wanneer hij dit doet. Ik heb de filmpjes zelf nog niet gezien. Doet hij het ook op een moment dat hij een mogelijke leugen als mol verteld? Of is het random. Bij de pleidooien zaten ook meerdere mensen aan hun gezicht, maar niet per se op belangrijke momenten, dus het hoeft niks te betekenen.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #7 Gepost op: 1-01-2022, 18:12:52 »
Het kan een teken van liegen zijn, maar het ligt er ook aan wanneer hij dit doet. Ik heb de filmpjes zelf nog niet gezien. Doet hij het ook op een moment dat hij een mogelijke leugen als mol verteld? Of is het random. Bij de pleidooien zaten ook meerdere mensen aan hun gezicht, maar niet per se op belangrijke momenten, dus het hoeft niks te betekenen.
Bij de eerste keer zegt hij: ik wil niet vanuit het donker toekijken, ik wil meespelen..
De tweede keer zegt hij: ja, het is altijd lastig om jezelf te omschrijven...
De derde keer: Ik moet eerlijk zeggen...

Die laatste kan goed een leugen zijn toch?

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #8 Gepost op: 1-01-2022, 22:43:24 »
In zijn biecht zegt hij letterlijk iets als “je ziet wie er een masker opzetten”. Het zou een brutale melding van het centrale thema van dit jaar kunnen zijn. Maar ik denk dat dit te makkelijk zou zijn.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #9 Gepost op: 3-01-2022, 11:04:33 »
Bij het voorstellen spreekt hij zijn naam uit als Sehil. Van de 4 kandidaten die hem noemen als molverdachte (Arno, Everon, Fresia en Welmoed) zegt iedereen Sahil behalve Arno. Voorkennis van de Mol? Overigens is het feit dat Sahil zoveel wordt verdacht en ook als zodanig in beeld wordt gebracht, een goede reden om alvast een potloodstreep door Sahil te zetten.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2022, 11:06:39 door MartinJ »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2022, 20:10:01 »
Bij de eerste keer zegt hij: ik wil niet vanuit het donker toekijken, ik wil meespelen..
De tweede keer zegt hij: ja, het is altijd lastig om jezelf te omschrijven...
De derde keer: Ik moet eerlijk zeggen...

Die laatste kan goed een leugen zijn toch?
Ja, dat zou zeker kunnen

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #11 Gepost op: 6-01-2022, 15:43:04 »
Sahil doet hier wel een verdachte Hans Klok-truc met zijn hand door zijn lichaam. De tijd zal het leren!!  ::oink::  ::vergroot::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #12 Gepost op: 8-01-2022, 22:40:29 »
Sahil wordt flink verdacht door de kandidaten! Wat voor tegen hem als mol spreekt, is dat hij de Marokkaanse vlag niet herkende - hij dacht dat het een vlinder was - maar hem toch uitkoos. Dat is behoorlijk onmols.
Tell me what your telescope says

Offline Molfan9

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #13 Gepost op: 9-01-2022, 07:58:49 »
Zou het kunnen dat de jongen op de foto Sahil is?
Kijk naar het oor, oorschelp ziet er hetzelfde uit.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #14 Gepost op: 9-01-2022, 10:13:53 »
 ::regenboog::
Sahil wordt flink verdacht door de kandidaten! Wat voor tegen hem als mol spreekt, is dat hij de Marokkaanse vlag niet herkende - hij dacht dat het een vlinder was - maar hem toch uitkoos. Dat is behoorlijk onmols.

Hij herkende de vlag zelf eerst en trok dan zijn eigen assumptie even in twijfel. Welmoed bevestigde. Typisch kandidatenscenario wat zich daar afspeelde.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #15 Gepost op: 9-01-2022, 10:54:10 »
Hij zou de perfecte nieuwe George-mol kunnen zijn. Ik zie steeds in hem George die in de laatste aflevering grinnikend vertelt wat ie heeft uitgevreten. Als hij echt de mol was, zou hij dat beter verborgen hebben. Hij vergeet een masker op te zetten.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2022, 10:59:52 door Run »

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #16 Gepost op: 9-01-2022, 11:53:11 »
De som van de dobbelstenen in opdracht 1 aflevering 2 (hoe ze op het begin in beeld worden gebracht) is 92, Hila en Sahil zijn beiden geboren in 1992.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #17 Gepost op: 9-01-2022, 14:20:35 »
Zou het kunnen dat de jongen op de foto Sahil is?
Kijk naar het oor, oorschelp ziet er hetzelfde uit.

De foto lijkt echt uit het museum te komen: https://shqiptaretpershqiptaret.info/si-dukej-shkodra-e-viteve-40-ekspozita-me-foto-te-pjeter-rraboshtes/

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #18 Gepost op: 9-01-2022, 15:36:10 »


  • Bekijk Sahils kandidatenpagina met een overzicht van zijn belangrijkste acties hier

Mis je nog acties in het overzicht of zijn je nog leuke quotes opgevallen? Meld dit dan in dit topic.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #19 Gepost op: 9-01-2022, 15:51:29 »
Hoe hij koos voor de vlinder vlag sprak tegen hem. Maar tegelijkertijd corrigeerde hij de oudere man met gitaar in de handen vlak voor de foto werd genomen wel verkeerd. Zo kwam uiteindelijk de steel van de gitaar verkeerd op de foto terecht.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan