Auteur Topic: [Kandidaat] Suzanne Klemann  (gelezen 6354 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Kandidaat] Suzanne Klemann
« Gepost op: 31-08-2021, 14:37:05 »
Suzanne


Praat mee over het doen en laten van Suzanne Klemann!
Lees hier de bio van Suzanne en een paar opvallende quotes van haar uit het programma.




« Laatst bewerkt op: 30-12-2021, 22:31:11 door Heinz »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #1 Gepost op: 6-09-2021, 20:42:04 »
Het pleidooi van Suzanne:

Citaat van: Suzanne
Hallo molliefhebbend Nederland. Mijn naam is Suzanne Klemann, ik ben zangeres van de popgroep Lois Lane, al meer dan 35 jaar. Daarnaast verzorg ik trouwerijen, verzorg ik begrafenissen en ben ik absoluut niet de Mol. Ik zal jullie vertellen waarom ik niet de Mol ben. Ik beschik over een aantal kwaliteiten maar een van mijn slechtste kwaliteiten is dat ik te eerlijk ben en te oprecht. Mij te snel dingen laat ontfrutselen die ik eigenlijk liever niet had willen delen. Zo ook bij ons spel de afgelopen dagen. Het is mij namelijk opgevallen dat bij het vinden van de jokers en daarna het vragen van Rik hoeveel jokers er gevonden waren er één achtergehouden is. Nadat wij ons eerste spel hadden gedaan, kwamen wij terug op een prachtige locatie waar eigenlijk helemaal geen faciliteiten waren. We konden ons niet douchen, we konden ons niet wassen, niks. We zaten daar een prachtig kampvuur, beautiful setting. En ik denk ik ben klaar. Er was ergens een klein stukje, klein, heel klein iets waarmee we ons een beetje konden wassen en er stond zeep. En ik denk weet je wat, ik ben klaar, weg met de make-up. We zaten heel ontspannen bij het kampvuur en toen werd mij ineens verteld: er is nog een opdracht. En ik... wat... verdomme...! Ik denk dit kan niet waar zijn, wat heb ik gedaan? Maar gelukkig bracht de nacht mij iets. Maar als jullie goed kijken, kijk maar naar de opdracht met de iPad, dan zullen jullie zien dat ik geen make-up op had. En welke Mol zou nou make-up van zijn gezicht afhalen als ie weet dat ie nog heel lang in beeld is? Eh, ja, ik kan jullie alleen maar zeggen: kijk naar mijn niet zulke bruine ogen of juist hele blauwe ogen. Ik ben echt niet de Mol. En lieve, lieve Uma, good luck baby. Lieve, lieve allemaal, good luck and please, laat mij het spel nog even spelen. Dank jullie wel.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #2 Gepost op: 21-11-2021, 11:19:40 »
Ik kan haar totaal niet pijlen en ook geen grip op haar krijgen zo met haar pleidooi. Dat make-up eraf halen, deed ze dat expres, om dat tijdens deze livestream te kunnen vertellen? Of was dat toeval en dacht ze "hey dit is slim, dit kan ik straks gebruiken"?

En toch blijf ik altijd bij iemand met hetzelfde archetype als de laatste Mol denken "nee dit is het niet". Het zal toch niet twee keer achter elkaar de oude vrouw uit de groep zijn?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #3 Gepost op: 21-11-2021, 11:47:44 »
En toch blijf ik altijd bij iemand met hetzelfde archetype als de laatste Mol denken "nee dit is het niet". Het zal toch niet twee keer achter elkaar de oude vrouw uit de groep zijn?
Als ik me niet vergis, waren Susan en Margriet allebei de oudste vrouwen van hun groep, dus het kan zeker  :)
...óf niet!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #4 Gepost op: 11-12-2021, 10:34:28 »
Is dit de eerste kandidaat die meedoet aan WIDM nadat ze Expeditie heeft gedaan? Leek altijd een ongeschreven regel dat WIDM liever geen expeditie-kandidaten wilde.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #5 Gepost op: 11-12-2021, 11:56:11 »
Volgens mij was Jan Versteegh de eerste (deed in 2013 mee aan ER) en is Suzanne de tweede.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #6 Gepost op: 11-12-2021, 12:15:29 »
Volgens mij was Jan Versteegh de eerste (deed in 2013 mee aan ER) en is Suzanne de tweede.

en Everon dit seizoen ook
klaar voor de strijd

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #7 Gepost op: 11-12-2021, 12:33:19 »
En Evi natuurlijk ::hypocriet:: ::love::

Ik vind Suzanne heel leuk, destijds in ER ook. Ik hoop dat ze ver komt, maar ik heb het gevoel dat ze vlak na de livestream een rood scherm heeft gekregen ::schaam::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #8 Gepost op: 11-12-2021, 12:42:33 »
En Evi natuurlijk ::hypocriet:: ::love::

Ik vind Suzanne heel leuk, destijds in ER ook. Ik hoop dat ze ver komt, maar ik heb het gevoel dat ze vlak na de livestream een rood scherm heeft gekregen ::schaam::

Dit gevoel had ik ook. De oudere vrouw is meestal ook snel het haasje

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 11-12-2021, 12:46:37 door Sanmol »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #9 Gepost op: 13-12-2021, 19:34:52 »
De foto's bij terugkomst op Schiphol, daar stonden twee beteuterde gezichten op: die van Suzanne en van Thomas. Want laten we de cabaretier niet vergeten, die vallen ook vaak snel af bij WIDM. Mogelijk de eerste twee afvallers.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #10 Gepost op: 13-12-2021, 19:41:44 »
Want laten we de cabaretier niet vergeten, die vallen ook vaak snel af bij WIDM.

Dat soort statistiek lijkt me niet erg betrouwbaar. Marc-Marie won trouwens.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #11 Gepost op: 13-12-2021, 20:14:55 »
Dat soort statistiek lijkt me niet erg betrouwbaar. Marc-Marie won trouwens.
Met Horace Cohen, Pieter Derks, Owen Schumacher, Tina de Bruin, Joep van Deudekom en Remco Veldhuis zijn ze anders goed vertegenwoordigd bij de vroege afvallers.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #12 Gepost op: 13-12-2021, 21:36:31 »
Haar leeftijd is niet de reden dat ik het gevoel kreeg dat ze niet ver gaat komen hoor. Ik zie haar ook niet direct als 'de oudere vrouw', ook al is ze dat feitelijk wel in vergelijking. Ze is gewoon een van de kandidaten die ik wat beter 'ken' en ik schat haar in als type dat niet heel goed zou zijn in het spel. Maar dat zijn vaak de gevaarlijkste mensen (zie Kees Tol en vele anderen) en er komt ook een grote dosis geluk bij kijken. Sowieso zijn dit soort voorspellingen nooit op iets concreets gebaseerd van mijn kant. Ik laat me heel graag door Suzanne verrassen ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #13 Gepost op: 31-12-2021, 12:38:07 »
Van alle kandidaten ben ik naar Suzanne het meest benieuwd :D

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #14 Gepost op: 1-01-2022, 21:40:49 »
Zagen we überhaupt iets van haar? ::oink::

#WAARWASJESUZANNE

Ik heb volgensmij wel getekend 2 biechten van haar gezien.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #15 Gepost op: 1-01-2022, 21:45:31 »
Ja was de saaiste van de groep tot nu toe en voor het eerst blij met een eerste afvaller. wel een leuk persoon als ik het zo zie, maar ga dr niet missen
chipsverslaafde <3

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #16 Gepost op: 1-01-2022, 22:38:30 »
Tjonge jonge, wat een hoop krachttermen ((verbasterde) vloeken) horen we uit haar mond. Dat is erg jammer. Dat ze eruit ligt, maakt het voor mij niet zuur.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #17 Gepost op: 1-01-2022, 22:55:17 »
Neeee niet Suus :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #18 Gepost op: 1-01-2022, 23:01:24 »
Jammer :( weer eens de oudste van de groep die vroeg eruit ligt (vorig jaar uitzondering ;D).

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Suzanne Klemann
« Reactie #19 Gepost op: 2-01-2022, 00:03:22 »
Ze was niet echt een interessante deelnemer naar mijn mening, prima eerste afvaller wat mij betreft.