Auteur Topic: Aflevering 3 (5 september)  (gelezen 2062 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Aflevering 3 (5 september)
« Gepost op: 5-09-2021, 19:59:39 »
Vanavond de eerste proef met de twee kampen en de eerste eilandraad! En wat gaat er gebeuren op afvallerseiland? Praat mee!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #1 Gepost op: 5-09-2021, 20:18:03 »
John  ::rofl::


Ooh, ik denk dat de afvaller van de ex-deelnemers en de afvaller van de nieuwe garde naar afvallerseiland gaan als ze eruit gestemd worden. En daar dueleren!

Edit: Nog een eiland... -_-
« Laatst bewerkt op: 5-09-2021, 20:46:41 door Tristan, Reden: Twee berichten achter elkaar tot een gemaakt »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #2 Gepost op: 5-09-2021, 21:29:52 »
Leuke proef weer, zat van alles wel wat in. Moet zeggen dat ik nog niet helemaal voor mij zie hoe alle afvallers bij de oud-kandidaten terecht gaan komen. Dan zal degene die volgende week wordt weggestemd wel naar Eva gaan?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #3 Gepost op: 5-09-2021, 21:36:17 »
Leuke aflevering, maar ik snap het ook nog niet helemaal. Wie komt er nu bij Eva terecht? Of blijft Eva daar nu heel lang alleen zitten?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #4 Gepost op: 5-09-2021, 21:36:29 »
Dus:

-Eva zit nu in haar eentje op afvallerseiland.
-Sieneke en John gaan meedoen met de oud deelnemers
-Er wordt iemand uitgestemd bij de oud deelnemers, waarschijnlijk Rob.

Dan gaan de volgende mensen die uit de expeditie worden gestemd naar afvallerseiland, en bij winst naar de oud deelnemers.
En gaat er telkens iemand uit bij de oud deelnemers, a la individuele proeven + eilandraad.

Dan lijkt het bijna voordelig om op Afvallerseiland te gaan blijven vertoeven. En dan een van de laatste duels te winnen. (Moet je wel een beetje kunnen inschatten.)

Wat ik wel stom vind is de manier waarop ze Dennis een beetje te niet hebben gedaan. Waar is Dennis? Oh die is weg! En dan niks montage, niks verklaring. ???

met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #5 Gepost op: 5-09-2021, 21:42:05 »
Dit vind ik zo'n verwarrende expeditie.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #6 Gepost op: 5-09-2021, 21:43:05 »
Ik had ‘t wel met Sieneke te doen :(
En met Sterrin ::hug::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #7 Gepost op: 5-09-2021, 21:57:00 »

Wat ik wel stom vind is de manier waarop ze Dennis een beetje te niet hebben gedaan. Waar is Dennis? Oh die is weg! En dan niks montage, niks verklaring. ???



Geen verklaring voor het andere kamp. En dat vind ik niet zo raar. Ander kamp, je hoeft niet te horen wat daar allemaal is gebeurd. Dat komt na de shuffle wel.




Wat een rare gast die John! Wat knap dat Eva zo weinig ergernis liet blijken.
Keep calm and eat chocolates!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #8 Gepost op: 5-09-2021, 22:13:24 »
Op Instagram staan hier dus wel beelden van...  ???
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #9 Gepost op: 5-09-2021, 23:19:39 »
Leuke aflevering hoor! Er gebeurde (logisch ook) veel meer dan vorige week.
Sieneke en Sterrin ::hug::
Ik vind het ook redelijk verwarrend nog allemaal, met alle eilanden en afvallers die van hot naar her gaan.
De cast vind ik tot nu toe heel tof dit seizoen. ::jaja::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #10 Gepost op: 6-09-2021, 00:11:00 »
Leuke aflevering!

Ik merk aan mezelf wel dat ik moeite heb met structuur zien in het spel. John naar tweede kans eiland (waarom niet plek van Dennis), Sieneke ook naar tweede kans eiland (waarom niet naar afvallerseiland)... het zit allemaal niet zo strak in mekaar qua spelstructuur. Ik ga er met een andere blik naar kijken en meer proberen te genieten van de Reality dan van het spel zelf.

De proef was vet en de promo van volgende week ziet er ook goed uit  ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #11 Gepost op: 6-09-2021, 01:23:12 »
Ik moet er ook nog een beetje inkomen en ik vind het vooral grappig dat die sfeer zo goed is. Het is expeditie, maar alles voelt toch anders dan de series in d Tropen. Wel heel tof die rauwheid van de expeditie te zien. Die locatie in Kroatië bevalt me wel. De blessure van Sandra is dus hier opgelopen, maar blijkt later veel erger te zijn dan ze nu denkt.

Ik vond de eerlijkheid van Dyantha tegenover Sieneke wel heel erg lief en aandoenlijk eigenlijk. Verre van Robinson natuurlijk, maar backstabben komt nog wel in een later stadium. Jammer dat Sieneke het spel moest verlaten, want in tegenstelling tot het Sjalalie-Sjalala meisje met het draaiorgel vind ik haar nu echt heel leuk. Ze heeft echt zin in het spel, heeft getraind voor expeditie, zin in de proeven en het spel. Daarom ook heel fijn dat ze een tweede kans heeft gekregen.

Had eigenlijk gedacht dat Dennis niet lekker zou liggen in de groep, maar hij heeft op een nette manier het spel verlaten zo. En terecht, want in Nederland had hij weldegelijk last van Tia verschijnselen. Ben wel benieuwd hoe ver hij was gekomen als hij nergens last van had gehad.

O ja en Eva, wat is zij leuk zeg. Hoe ze dat afvallerseiland aanpakt. Die kan wel eens een tweede Bertie worden als ze zo doorgaat. Doet het echt top  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 6-09-2021, 01:40:42 door MollenvangR »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #12 Gepost op: 6-09-2021, 07:47:25 »
Op Instagram staan hier dus wel beelden van...  ???

Ik heb insta niet bekeken, maar heb jij gemist dat Dennis zelf aan de groep vertelde waarom hij wegging?
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #13 Gepost op: 6-09-2021, 09:26:31 »
Leuke aflevering. Alleen (zoals anderen al melden) een beetje onduidelijk hoe het nu zit met de verschillende eilanden en de afvallers. Maar goed, dat wordt vast wel duidelijk de komende afleveringen. Het enige van belang dat ik blijkbaar heb gemist, is de redenen waarom iedereen op Sieneke ging bij de eilandraad... (ik zal wel even naar Heel Holland Bakt hebben gezapt op dat moment)

Als je trouwens de vooruitblik ziet, lijkt het me dat men gaat beginnen met de eilandraad? Bij de proef waren er immers 9 plaatsen. Sieneke was daar bij, en John kwam op dat moment als nummer 9.
« Laatst bewerkt op: 6-09-2021, 09:33:11 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #14 Gepost op: 6-09-2021, 09:47:37 »
Leuke aflevering. Alleen (zoals anderen al melden) een beetje onduidelijk hoe het nu zit met de verschillende eilanden en de afvallers. Maar goed, dat wordt vast wel duidelijk de komende afleveringen. Het enige van belang dat ik blijkbaar heb gemist, is de redenen waarom iedereen op Sieneke ging bij de eilandraad... (ik zal wel even naar Heel Holland Bakt hebben gezapt op dat moment)

Als je trouwens de vooruitblik ziet, lijkt het me dat men gaat beginnen met de eilandraad? Bij de proef waren er immers 9 plaatsen. Sieneke was daar bij, en John kwam op dat moment als nummer 9.

Ik denk dat bij de Proef van donderdag John aankomt. Dan spelen ze met z'n 9en de Proef. Daarna zullen ze naar de Eilandraad gaan en dan wordt Sieneke daarbij gevoegd. Ik denk dat het een soort flashback zal zijn naar wat er op 2e Kans Eiland gebeurt voordat we naar de afloop van de Eilandraad van zondag gaan.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #15 Gepost op: 6-09-2021, 11:06:50 »
Ik had het anders begrepen! Zoals het op mij overkwam was Sieneke er al bij. Ze wordt immers al direct na de Eilandraad volgens mij aan de anderen voorgesteld.
Ich bin ein Bärliner!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #16 Gepost op: 6-09-2021, 17:08:04 »
Ik vraag me ook af hoe dat zit. Want in de proef van de oud-kandidaten heb ik ze allemaal gezien. Dus als de Eilandraad met Sieneke voor de proef zit, zou dat betekenen dat Sieneke eruit is gestemd. Maar dat denk ik niet. Ik denk dat de volgorde is:

Gelijktijdig overdag:
- Duel Eva en John
- Proef Kamp Noord vs Kamp Zuid

Later op de dag:
- Proef oud-kandidaten (John voegt zich bij de groep)

Avond:
- Eilandraad Kamp Zuid

Daarna:
- Eilandraad oud-kandidaten (Sieneke voegt zich bij de groep)

Op die manier eindigt de uitzending van donderdag ook met een eilandraad. Vervolgens zal in de volgende uitzendingen het denk ik zo gaan dat de afvaller van de eilandraad Kamp Noord/Zuid naar het afvallerseiland gaat. Daar wordt een duel gespeeld. En de winnaar van dat duel komt in het oud-kandidaten kamp.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #17 Gepost op: 6-09-2021, 17:47:20 »
Leuke aflevering! Alleen dit voelde als afl 16, 4 mensen huilden al en al 1 afvaller.

Over Dennis kan ik niks anders toevoegen dan wat Annemiek zei 'Je maakt waardeloze tv, maar je bent best wel een topgozer.' Echt sneu van wat hij voelt, ik kan me daar wel in vinden en voelt ook een beetje als paniek aanvallen. arme knul.

Echt John ::rofl:: Ik snap het niet ja ik kan wel naar huis, oh gewonnen ::rofl:: Arme Eva, maar alleen heeft ze het wel beter denk ik indd de nieuwe bertie zie ik komen in haar. Ze is echt top!

Sterre ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: Ik voel je heel erg! Je kan dit en eigenlijk moet ze zichzelf wegstemmen en dan afvallers eiland 8) En Annemiek is wel erg negatief en vervelend aan het worden tho

En dan Sieneke :\'(  Waarom laat je iemand die geblesseerd in je team like why. het is niet in 1 keer over ofzo. en Sieneke deed het nu niet echt slecht ofzo, gelukkig krijgt ze een tweede kans ::bravo::

en indd ik zag het eerst ook anders, maar eerst de proef met john daarna de eilandraad waar Sieneke komt. ::jaja::
chipsverslaafde <3

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #18 Gepost op: 6-09-2021, 21:08:04 »
Ik heb insta niet bekeken, maar heb jij gemist dat Dennis zelf aan de groep vertelde waarom hij wegging?

Waarschijnlijk wel dan, was misschien gewoon een beetje zone'd out omdat er verder toch niet veel gebeurde nog. :-[
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 (5 september)
« Reactie #19 Gepost op: 6-09-2021, 23:44:57 »
Het voelt voor mijn persoonlijk niet aan als Expeditie Robinson of Survivor.. ook al op heeft de laatste op andere locaties plaats gevonden

Misschien heeft het te maken dat de presentatie met een dikke jas..

Ook het nieuwe logo...