Auteur Topic: Aflevering 4 (9 september)  (gelezen 1396 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Aflevering 4 (9 september)
« Gepost op: 9-09-2021, 20:07:55 »
Waar gaat John naartoe en waar gaat Sieneke naartoe en waar gaat Rob Geus naartoe en waar gaat het naartoe met deze editie van Robinson? Hopelijk komen we daar vanavond achter. Klets hier gezellig mee!

Offline Tristan

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 4 (9 september)
« Reactie #1 Gepost op: 9-09-2021, 20:48:28 »
Ik denk dat John zich het beste kan laten sponsoren door een audicien ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 4 (9 september)
« Reactie #2 Gepost op: 9-09-2021, 21:15:26 »
Dat moment wanneer Rob een takje probeert af te breken, maar het net als heel zijn expiditie mislukt  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Aflevering 4 (9 september)
« Reactie #3 Gepost op: 9-09-2021, 21:33:43 »
Ik ben blij voor Rob! ::bravo::

Ik hoop dat Sieneke gewoon heel goed in de groep gaat liggen, en ze de sterke eruit gaan gooien. Go Sieneke!! ::love::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 (9 september)
« Reactie #4 Gepost op: 9-09-2021, 21:35:16 »
Gaat er ooit nog iemand definitief uitgestemd worden? Of blijven ze van eiland naar eiland verplaatst worden?  :P Arme Eva zit ze weer met John opgescheept. Al moest ik wel hard om ‘m lachen vandaag. Wat een figuur.

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 (9 september)
« Reactie #5 Gepost op: 9-09-2021, 21:36:07 »
Ik snap nu echt nog minder van de keuze om John naar Tweedekanseiland te sturen. Hij heeft nu in feite 0 profijt gehad van het winnen van het duel, want dat ie meteen weer terug zou worden gestuurd zat er heel dik in.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 (9 september)
« Reactie #6 Gepost op: 9-09-2021, 21:37:34 »
Wat was dat voor rare move om John over te hemelen naar de oud-deelnemers om hem vervolgens weer terug te plaatsen naar Afvallerseiland? Dat had je toch aan kunnen voelen dat ze het principe 'last in, first out' zouden hanteren? Je kan nou al voorspellen dat het volgende week tussen Sieneke en Rob zal gaan bij de eilandraad. Feedback voor de makers, dit werkt zo voor geen meter. Had Sieneke gewoon bij Eva geplaatst op afvallerseiland en John na zijn winst vorige week gewoon terug in de expeditie bij Kamp Noord. Dit is echt ondoordacht en slaat werkelijk nergens op  :-\\
When life knocks you down, fight back!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 (9 september)
« Reactie #7 Gepost op: 9-09-2021, 21:38:38 »
De herkansers kunnen zichzelf een heel goede positie geven
Een voor een de afvallers wegwerken, dan zijn zij met 8 man bij de samensmelting.
Flink voordeel.
Kan alleen niet als de afvaller immuniteit wint

Weet nog niet wat ik daarvan vind

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 4 (9 september)
« Reactie #8 Gepost op: 9-09-2021, 22:49:44 »
Wat gebeurt hier allemaal ::rofl::

John gaat gewoon een maand lang lekker eilandhoppen in Kroatië :D

Ik kon ook goed om 'm lachen, maar vond 'm tegen het eind van de aflevering wel heel bot doen tegen Rob

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 (9 september)
« Reactie #9 Gepost op: 9-09-2021, 22:59:09 »
De opzet van 2e kans eiland is gewoon heel slecht. Ik vrees dat de donderdagafleveringen erg voorspelbaar worden, en steeds een kwestie zullen zijn van de nieuweling wegstemmen. Het eigen systeem van ER is dus een beetje kapot.

En eigenlijk snap ik ook de tweede kansers niet zo. Als Robinson deelnemers moet je toch juist weten dat je in het individuele gedeelte van het spel beter de sterkeren eruit kan stemmen om jezelf meer kans te geven? Ik ben gewoon niet zo'n fan van de donderdagopzet vrees ik ::ohno::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 4 (9 september)
« Reactie #10 Gepost op: 9-09-2021, 23:11:37 »
John geeft echt kleur aan de aflevering, ik kon er wel om lachen. Maar wat een chaotisch spel maken ze er dit seizoen van!

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 (9 september)
« Reactie #11 Gepost op: 9-09-2021, 23:25:20 »
Zondag weten we in ieder geval of de afvaller opnieuw naar het tweedekanseiland gaat. Als dat het geval is, moet er haast wel een twist komen op dat eiland binnenkort, want anders gaan de Donderdag afleveringen tot aan de samensmelting inderdaad vrij voorspelbaar worden en zal de groep min of meer in tact blijven tot dan. Tot nu toe voegt het enkel ruis toe, en is het zeker geen toevoeging zoals ooit 'kamp onbekend' dat wel absoluut was als derde eiland.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 (9 september)
« Reactie #12 Gepost op: 10-09-2021, 20:38:49 »
Het wordt inderdaad hoog tijd dat er mensen definitief gaan afvallen…. De makers willen tegenwoordig zoveel verrassen dat ze het veel te complex maken.