Auteur Topic: Aflevering 9 (26 september)  (gelezen 2318 keer)

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 (26 september)
« Reactie #20 Gepost op: 26-09-2021, 21:43:11 »
En daar waar het groepje van 3 (Britten, Rob en dyantha) zijn dan opeens ook geen meerderheid meer.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 (26 september)
« Reactie #21 Gepost op: 26-09-2021, 21:44:50 »
Ik denk niet dat ze zich bij Noord en Zuid voegen voor de samensmelting. Zij strijden al individueel, het zou raar zijn als ze ineens in de teams mee zouden moeten draaien.
Je bederft mijn lol zo, zou het wel grappig vinden als al die bondjes opeens niets waard zijn.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 (26 september)
« Reactie #22 Gepost op: 27-09-2021, 11:53:59 »
De productie heeft dus wel geleerd van het feit dat het geen zin heeft om buitenstaanders naar 2e kanseiland te sturen want Jasmine gaat daar dus niet meer heen maar gaat gelijk door naar afvallerseiland.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 9 (26 september)
« Reactie #23 Gepost op: 27-09-2021, 13:12:40 »
Dat lijkt mij allemaal gewoon vast te staan van tevoren toch? Je kan niet opeens als productie tijdens het spel nieuwe twists er nog ingooien ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 9 (26 september)
« Reactie #24 Gepost op: 27-09-2021, 21:16:54 »
Dat lijkt mij allemaal gewoon vast te staan van tevoren toch? Je kan niet opeens als productie tijdens het spel nieuwe twists er nog ingooien ::rofl::

Je kan wel inspelen op dingen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 9 (26 september)
« Reactie #25 Gepost op: 28-09-2021, 08:50:37 »
Ik vond dit echt een interessante aflevering, waarin lekker veel gebeurde. Eindelijk ook echt wat gekonkel en hoe!

Robbert vond ik heel irritant met zijn gejank over de kampwissel. Het is Robinson, geen dagje naar de kermis hoor.

John vind ik zelf nog steeds erg vermakelijk (ook al gedraagt hij zich bloedirritant  ::rofl::), en die blijft toch ook maar winnen. Hij stond ook heel erg stabiel op die kruk met één poot. Alleen dat hij dan weer wil dat anderen voor hem zorgen, als ik Rob was had ik gezegd: bekijk het lekker, in plaats van mantelzorgen. Maar die 2 blijven wel leuke televisie opleveren. Peppi en Kokki inderdaad.

De kampwissel komt precies op het goede moment. Even een nieuwe dynamiek geven, alleen jammer dat Britte/Robbert en Dyantha niet gescheiden zijn. Dyantha zie ik nog wel haarzelf redden, die is tactisch slim, maar Robbert die stort mentaal in zodra zijn beste vriendin weg dreigt te gaan. En Britte is iemand die meesneakt met anderen om verder te komen en kan zo in Nederland in beweging  ::rofl::

De proef met het rad vond ik leuk gemaakt, weer eens iets totaal anders. Jan die weer in zijn coachende rol naar de winst gaat. Nu nog handig, maar na de samensmelting een gevaar die door zwakkere spelers wordt weggestemd. Mark my words.

Jasmine die mee mag naar afvallerseiland. Zouden er misschien 2 van de 4 weer terugkomen/bijvoegen in de expeditie van Noord en Zuid? En de anderen blijven achter? Of zelfs naar huis. Voor Tweede Kans is dat in ieder geval ook goed, dan gaat daar ook wat andere dynamiek ontstaan dan last in, first uit en dat vrouwenbondje waarvan ik nog altijd denk dat het niet gaat standhouden.

Zouden ze ook van een lekker visje houden? Bij aflevering 9 van Survivor op dit forum wel volgens mij ;)
« Laatst bewerkt op: 31-10-2021, 18:45:13 door MollenvangR »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 9 (26 september)
« Reactie #26 Gepost op: 28-09-2021, 16:23:23 »
Ik vind het raar dat de productie gekozen heeft hoe de kampen zijn herverdeeld. Ze hebben een sterk bondje (Britte, Dyantha, Robbert en als het nodig was geweest ook Jasmine) gewoon bij elkaar gelaten en daar slechts twee blauwen (René en Yuki) bij gezet. Herverdeling zou gewoon moeten worden gebaseerd op loting vind ik, of desnoods op 1 voor 1 iemand kiezen.

Maar wat al werd gezegd, het levert wel leuke reality op. Vooral Rob en John kan ik wel om lachen.

Jasmine niet naar Tweede Kans eiland maar naar afvallerseiland? Het spel is zo rommelig geworden  ???

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 (26 september)
« Reactie #27 Gepost op: 30-09-2021, 13:50:30 »
Blij dat Yuki en Rene er nog inztten. Volgende keer zullen ze toch wel op Yuki gaan inzetten, want anders neemt de groep van 3 het risico dat één van hen zal gaan.

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Aflevering 9 (26 september)
« Reactie #28 Gepost op: 30-09-2021, 14:02:00 »
Ik denk dat Britte tegen René heeft gezegd dat hij niet zijn Ring in moest zetten. Ik kan me namelijk nog herinneren dat Britte in aflevering 1 zei dat zij en René elkaar kenden.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 (26 september)
« Reactie #29 Gepost op: 30-09-2021, 18:59:33 »
Och zijn zij dat?
Er is inderdaad een koppel dat elkaar kent, maar wat niemand weet. Die zaten niet in hetzelfde kamp.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 9 (26 september)
« Reactie #30 Gepost op: 30-09-2021, 19:58:52 »
Aaaaaaah dat is het natuurlijk! Verklaart een hele hoop.

Verklaart waarom Britte ineens op Jasmine wilde gaan en verklaart ook de keuze van René
You'll never walk alone