Auteur Topic: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 1 "Welcome to Faeröer Market"  (gelezen 17551 keer)

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 1 "Welcome to Faeröer Market"
« Reactie #300 Gepost op: 31-10-2021, 14:50:50 »
Heb je ook iets Halloweenerigs voor vanavond, ldh?  Niet te duur, hè!
...maar soms even niet :)

Offline Lama1997

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #301 Gepost op: 31-10-2021, 15:44:58 »
Hmmm oké, iedereen heeft een envelop geclaimd denk ik. Het wordt heel lastig om een keuze te maken en iemand random uit te schakelen...

Misschien dat er wat te onderhandelen valt met betrekking tot opdracht 1.3 :)
Als hier niemand op in wil gaan, zullen we wel moeten loten denk ik. We kunnen niet eeuwig bij dit kraampje blijven ;)

Offline Bubbles

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 31-10-2021, 15:52:52 »
Bubbles hoe goed ben je met verschillende elementen? Ik heb geen idee wat ons volgende duel kan zijn  ???

Haha ik ook niet :D Want ik ging er bij onze vorige tip ook van uit dat het een puzzel maken zou zijn of misschien een waldo zoeken en het bleek toch nog iets anders. :P Volgens mij maakt het niet uit wiens naam we zeggen dus maakt het me weinig uit. Nemen we anders opnieuw de jouwe aangezien dat vorige keer ook de goede gok was? :D

En wat wil jij doen met de Pandora kraampjes? Ik zou misschien wel 1x zo'n kraampje aanvragen aangezien we momenteel ook niet weten wat zoiets in houdt en dan krijgen we daar misschien een idee van? Draait het dan nadelig uit is het ook maar zo...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 31-10-2021, 15:59:22 »
4 UUR,  TIJD VOOR SOEP !

🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍪🍵🍵🍵🍵🍵🍵💚💚💚💚💚💚🥕💚💚💚💚💚💚🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍵

Offline Bubbles

• Forumlid
« Reactie #304 Gepost op: 31-10-2021, 16:00:39 »
Deze kraam is ook weer een bootje. Als je kijkt naar de kaart, dan zie je linksonder een grote kraam. Daar links van zie je 2 boten en daar neem je de bovenste van.
Als ik de omschrijving goed begrepen heb, dan ga ik ervan uit dat wij naar onderstaande plek moeten.:

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #305 Gepost op: 31-10-2021, 16:05:45 »
Die derde zou ik ergens moeten weten, daar ga ik nog even over nadenken..
Klinkt iets met 'river' misschien bekend voor jou?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline catshee

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 31-10-2021, 16:16:52 »
Is goed bubbles dan zeggen we weer dat catshee het duel wint. Kijken hoe dat loopt.

Ik sta er ook wel voor open om een box te openen, zullen we dat na het duel doen? :)

Offline JaccoS

• Forumlid
  • 🌴🌴🌴
« Reactie #307 Gepost op: 31-10-2021, 16:17:00 »
BOODSCHAP VOOR LENNART

Dit is volgens mij de enige keer dat het woord circus werd gebruikt in een Mol Online board, en deze vraag werd beantwoord door Chardo. Het kan dus op hem of op Dennis slaan.
Ik vind dat zeker niet genoeg bewijs voor een antwoord, maar misschien kunnen we kijken naar wat het juiste antwoord is, en daar wijzer van woorden ipv lang bezig te zijn met deze vraag die we waarschijnlijk toch niet gaan raden.
Ik denk dat je deze post over het hoofd hebt gezien door alle drukte, wat denk jij hiervan? We moeten sowieso niet te lang wachten, want dan is de volgende poes al weg

Offline Bubbles

• Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 31-10-2021, 16:34:51 »
Is goed bubbles dan zeggen we weer dat catshee het duel wint. Kijken hoe dat loopt.

Ik sta er ook wel voor open om een box te openen, zullen we dat na het duel doen? :)
Prima! ::ok::
Catshee wint het duel En dan wil ik graag nu zo snel mogelijk mijn duel spelen als dat kan, hosts ;) Nu heb ik de tijd er namelijk voor.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #309 Gepost op: 31-10-2021, 16:40:10 »
Heb je ook iets Halloweenerigs voor vanavond, ldh?  Niet te duur, hè!
Is dit wat voor jou? Harry Potter als pompoen?

Speciaal voor jou op deze openingsdag: 7,95!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #310 Gepost op: 31-10-2021, 16:45:05 »
Ze zijn nog steeds verkrijgbaar bij LDH'S WIZARDING PLACE, Hermione's superaanbiedingen!

Als speciaal openingsaanbod hebben we vandaag:

Een fantastische foto van Hermione Granger MET handtekening! Normaal 99 Euro, nu slechts 49,95

De enige echte toverstaf van Hermione! In de serie gebruikt. Normaal 125 Euro, nu slechts 74,95!

De jurk gedragen door Hermione tijdens de Yuleball in The Goblet of Fire. Normaal 295 Euro, nu slechts 149,95!

Stay tuned, de komende dagen meerdere interessante aanbiedingen!

En om jullie de huidige aanbiedingen niet te laten vergeten nog eens een paar keer:

Een fantastische foto van Hermione Granger MET handtekening! Normaal 99 Euro, nu slechts 49,95

De enige echte toverstaf van Hermione! In de serie gebruikt. Normaal 125 Euro, nu slechts 74,95!

De jurk gedragen door Hermione tijdens de Yuleball in The Goblet of Fire. Normaal 295 Euro, nu slechts 149,95!

Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #311 Gepost op: 31-10-2021, 16:45:29 »
Ja, die past wel  :D 

Offline Chardo

• Forumlid
  • True Art
« Reactie #312 Gepost op: 31-10-2021, 16:54:58 »
Als hier niemand op in wil gaan, zullen we wel moeten loten denk ik. We kunnen niet eeuwig bij dit kraampje blijven ;)

Wij vanuit de controle kamer willen hier even op aanhaken dat jullie liefst niet onze envelop kiezen, want jullie hebben ons uiteindelijk wel nodig om de kraampjes te vinden. Viva la 2020 ::joehoe::

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #313 Gepost op: 31-10-2021, 17:22:20 »
Altijd al op zoek geweest naar die ene toverstok? Misschien wil je hem wel gebruiken tijdens deze opdracht? We hebben ze allemaal op voorraad. Kom naar LDH'S WIZARDING PLACE.
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #314 Gepost op: 31-10-2021, 17:54:06 »
Het tweede sleutelduel werd gewonnen door: Bubbles

Jullie waren beiden niet foutloos en verdienen met dit duel dus geen sleutel!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 31-10-2021, 18:14:10 »
Wij moeten nu naar 96

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 31-10-2021, 18:43:04 »

Ik vond het een erg goed plan van je. Maar blijkbaar denken we er in het andere topic anders over ineens.

Gaan we akkoord met de chantage van de controlekamer? Dan moeten we 7 en 8 niet achterlaten volgens mij.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #317 Gepost op: 31-10-2021, 18:48:08 »
Wat bedoel je dan precies? Ik snap Tunnelvisie denk ik nog niet goed genoeg om daarover te onderhandelen. Dat we jullie munten geven zodat jullie onze envelop er hier niet uit pakken?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lama1997

• Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 31-10-2021, 18:48:35 »
Maar dat zou betekenen dat de mensen van de controlekamer ons niet meer zouden helpen, als ik het goed begrijp?

Wat bedoel je dan precies? Ik snap Tunnelvisie denk ik nog niet goed genoeg om daarover te onderhandelen. Dat we jullie munten geven zodat jullie onze envelop er hier niet uit pakken?
Exact.

Maar dat kan dan alsnog toch Swifty? Voor ronde 2.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #319 Gepost op: 31-10-2021, 18:53:54 »
Maar dat zou betekenen dat de mensen van de controlekamer ons niet meer zouden helpen, als ik het goed begrijp?
Exact.

Maar dat kan dan alsnog toch Swifty? Voor ronde 2.

Als we envelop 7 en 8 niet achterlaten blijft de controlekamer ons helpen, zegt Chardo.

En ja, wie zorgt dat wij bij Tunnelvisie jokermunten krijgen blijft langer meedoen met de enveloppen hier HIDM
Keep calm and eat chocolates!