Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Lama, enveloppe 5 en 7 zijn niet geclaimd zie ik, daar maar 1 van achterlaten?Die 150 euro is jammer, maar het scheelt wel een hoop youtubejes @ all, wie nog niet door 1 van ons wordt gecheckt moeten wij allemaal op cookies checken he!
Jammer, leuk geprobeerd.Chardo en Vermoljoen, wij moeten door naar kraampje 89. Waar is die?
Kraampje 89 bevindt zich in een boot. Als je kijkt naar jullie beginkraampje nummer 81 (de grote kraam rechts in het midden), dan ga je naar links en neem je daar meteen het bovenste bootje (en dus recht onder de andere grote kraam). Duidelijk?
Jacco en Lennart, een witte bal met liefde wacht op jullie bij kraam 9!
Overigens woon ik tegenwoordig in een woonwijk met kleuren-straatnamen. Ik rij dagelijks door de Vermiljoen en in mijn hoofd is dat altijd Vermoljoen, ik kan het niet anders meer lezen
WIJ WILLEN GRAAG NAAR KRAAM 59 Let's try again
Sorry, niet helemaal. Wijst de punt van de boot naar boven of naar links?
Oh, ik snap de fout die je maakt. Bij de grote kraam ga je naar links totdat je die twee boten ziet (met de punt naar links) en daar neem je de bovenste van. Snap je?
Wij moeten kraampje 75 hebben
Dit kraampje is ook een bootje. Als je op de kaart kijkt naar de rechtse grote kraam bovenaan, dan ga je naar beneden in die kleine inham links en neem je het onderste verticale bootje. Duidelijk?
Dat jij die eerste weet hidm
Giro Pool
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
760 gasten en 15 vaste bezoekers
RealityTV vandaag