Auteur Topic: Aflevering 29 (5 december)  (gelezen 2032 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Aflevering 29 (5 december)
« Gepost op: 5-12-2021, 19:52:54 »
Pakjesavond in Nederland! Maar ook wederom tijd voor Expeditie Robinson. ::ok::

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 29 (5 december)
« Reactie #1 Gepost op: 5-12-2021, 20:00:37 »
Ik vind het wel jammer dat de 2 kampen niet samen zijn gevoegd dit seizoen. Dat had de eilandraden wat spannender gemaakt. Nu is er van een echte samensmelting nooit sprake geweest.
When life knocks you down, fight back!

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 29 (5 december)
« Reactie #2 Gepost op: 5-12-2021, 20:19:24 »
Yup, de samensmelting heeft amper wat veranderd dit jaar. Blijf het bizar vinden dat een bandana je 0 voordeel heeft opgeleverd.

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 29 (5 december)
« Reactie #3 Gepost op: 5-12-2021, 21:05:10 »
Dit is de ultieme karma. Kan er niet om malen eigenlijk.

Offline deelnmer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 29 (5 december)
« Reactie #4 Gepost op: 5-12-2021, 21:05:40 »
Yes! Anouk gewonnen!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 29 (5 december)
« Reactie #5 Gepost op: 5-12-2021, 22:58:19 »
Ja, Anouk verdiende dat! En inderdaad, karma voor Britte.

Hoe leuk zou het zijn als Sandra, Robbert of JayJay volgende week hout sprokkelt voor een vuurtje en onbewust die immuniteitsring verbrandt. ;D

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 29 (5 december)
« Reactie #6 Gepost op: 6-12-2021, 11:06:42 »
Hoe leuk zou het zijn als Sandra, Robbert of JayJay volgende week hout sprokkelt voor een vuurtje en onbewust die immuniteitsring verbrandt. ;D

Dat zou wel heel erg grappig zijn.

Yuki en Britte hebben trouwens het idee dat de 3 overgebleven kandidaten (dus na het wegstemmen van 1 van de 4) allemaal naar de halve finale gaan.
Zelf verwacht ik dat hooguit nog 1 van de 3 naar de halve finale mag. Als dat zo is dan is het niet zo slim van Yuki om niet zijn best te doen bij de proef, want dan zou het hem wel de halve finale kunnen kosten.

Ik merk wel dat ik het moeilijk vind dat nu 2 en mischien wel 3 tweede kansers naar de halve finale gaan. Zij hebben op hun starteiland steeds een afvaller erbij gekregen die ze dan konden wegstemmen dat maakt het toch wel wat makkelijker om ver te komen.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Aflevering 29 (5 december)
« Reactie #7 Gepost op: 6-12-2021, 13:18:20 »
Als jay gewoon wint, zitten er 3 2.0’ers op winnaarseiland. pieken op het juiste moment noemen ze dat! :) Ik gun het ze wel.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 29 (5 december)
« Reactie #8 Gepost op: 6-12-2021, 21:59:48 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

« Laatst bewerkt op: 6-12-2021, 22:01:49 door Mollenmania »

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Aflevering 29 (5 december)
« Reactie #9 Gepost op: 7-12-2021, 14:39:55 »
Als Jay wint... En Sandra die de meeste stemmen heeft bepaalt, wat kiest ze dan?
- Met Yuki heeft ze op een eiland gezeten, ze vormden wel een bondje maar zo lang geleden dat ik me afvraag hoe die band nu is. Ze hebben elkaar wel nog even gezien op winnaarseiland.
- Met Britte heeft ze niet op een eiland gezeten (elkaar ook niet gezien op winnaarseiland?).
- Met Robbert heeft ze op het eind op een eiland gezeten, maar ze zat zolang op winnaarseiland + gezeur over het eten dat ik me afvraag of die band warm is.

--> Kortom volgens mij is het nog wel spannend wat ze gaat kiezen.

Geldt trouwens ook voor Yuki die een cruciale rol kan spelen: Heeft zowel met Robbert als met Sandra relatief kort op een eiland gezeten. Denk dat Britte dan de doorslag zou geven en hem op Sandra laat stemmen.

Offline Camila

  • Forumlid
Re: Aflevering 29 (5 december)
« Reactie #10 Gepost op: 8-12-2021, 09:40:42 »
Maar Yuki en Sandra waren aan het begin een duo als ik het me goed herinner. Dus ik denk niet dat Yuki op Sandra zou stemmen. Waarschijnlijk gaat Jayjay of Robbert eruit. Als Sandra toch zou winnen kunnen Jay en Robbert nog op Britte gaan maar ik ben bang van niet

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 29 (5 december)
« Reactie #11 Gepost op: 8-12-2021, 16:55:54 »
Britte was toch zo enthousiast als Robbert terug zou komen, ze was met hem en Dyantha een 3-eenheid in kamp zuid. Dus zie hen niet gauw op elkaar stemmen.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 29 (5 december)
« Reactie #12 Gepost op: 8-12-2021, 21:23:23 »
Britte was toch zo enthousiast als Robbert terug zou komen, ze was met hem en Dyantha een 3-eenheid in kamp zuid. Dus zie hen niet gauw op elkaar stemmen.
Denk dat Robbert dat niet zo snel zal doen, Britte daarentegen denk ik wel. Ze heeft ook René opgeofferd.