Poll

Wie is de winnaar?

Everon
34 (44.7%)
Fresia
17 (22.4%)
Kim-Lian
25 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 76

Auteur Topic: [Poll] Wie is de winnaar? (Was: wie is de afvaller?)  (gelezen 23086 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #20 Gepost op: 20-01-2022, 19:02:14 »
Dan zullen ze wel moeten puzzelen met de afleveringen. Het kan natuurlijk altijd dat er niemand uit gaat, maar dat zal gecompenseerd moeten worden met een dubbele executie, dan wel een finale met 4.

Anders past het niet qua afleveringen. 12 maart staat namelijk op het tijdsslot van WIDM het nieuw seizoen van  Heel Holland Bakt geprogrammeerd.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #21 Gepost op: 21-01-2022, 23:07:09 »
Moet of Arno, of Everon, of Kim-Lian of Hila zijn want de anderen hebben GV's of joker.
Dus heel logisch heb ik Thomas ingevuld.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #22 Gepost op: 21-01-2022, 23:19:49 »
De huidige stand van de pool bepaalt dat het Everon moet zijn  ::rofl::

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #23 Gepost op: 22-01-2022, 09:09:45 »
Arno of Thomas.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #24 Gepost op: 22-01-2022, 11:21:18 »
Het kan natuurlijk altijd dat er niemand uit gaat, maar dat zal gecompenseerd moeten worden met een dubbele executie, dan wel een finale met 4.

Ik hou inderdaad rekening met een finale met vier.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #25 Gepost op: 22-01-2022, 12:41:23 »
Ik denk niet dat er dit seizoen een aflevering zonder afvaller komt. Denk juist dat ze met 11 zijn begonnen omdat een veelgehoord kritiek toch wel was dat de afvallerloze aflevering ontzettend irritant was.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #26 Gepost op: 22-01-2022, 18:09:04 »
Ik denk niet dat er dit seizoen een aflevering zonder afvaller komt. Denk juist dat ze met 11 zijn begonnen omdat een veelgehoord kritiek toch wel was dat de afvallerloze aflevering ontzettend irritant was.

Volgens mij - corrigeer me als ik het mis heb - zijn er ook meerdere seizoenen geweest met twee afvallerloze afleveringen. Een aflevering zonder afvaller zou wat dat betreft dus nog best kunnen.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #27 Gepost op: 22-01-2022, 19:35:30 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 4:

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #28 Gepost op: 22-01-2022, 20:31:33 »
Thomas

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #29 Gepost op: 22-01-2022, 23:05:53 »
Ik hoop op Sahil de volgende week. Hij begint irritant te worden.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #30 Gepost op: 22-01-2022, 23:06:39 »
Thomas

Alle jokers ingezet dus best een kanshebber zonder troeven.  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #31 Gepost op: 22-01-2022, 23:47:03 »
Ik zie door al die jokers en vrijstellingen het bos niet meer  ::rofl::

Dat ze die dingen allemaal niet inzetten! En dan Sahil die zijn joker belegt bij Arno  ::oink::

Iedereen is zeker van zijn of haar zaak. Maar toch hebben ze verschillende mollen. Too weird.

Thomas er dan maar uit. Die zat al verschrikkelijk fout met zijn "Arno zit er warmpjes bij, mark my words die gaat er niet uit".
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #32 Gepost op: 23-01-2022, 00:22:11 »
Ik denk dat Hila of Thomas het veld moet ruimen volgende week, maarja... wie weet komt er wel binnenkort een afvallerloze aflevering  ::vergroot::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #33 Gepost op: 23-01-2022, 00:24:24 »
Ik denk nu nog niet, dat zou niet eerlijk zijn naar al die mensen met nog troeven.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #34 Gepost op: 23-01-2022, 00:35:49 »
Tenzij de troevenlozen de kans krijgen een afvallerloze aflevering te kopen. Dat zal ze leren, die bewaarzuchtige kandidaten!  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #35 Gepost op: 29-01-2022, 19:25:16 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 5:

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #36 Gepost op: 29-01-2022, 19:47:52 »
Tenzij de troevenlozen de kans krijgen een afvallerloze aflevering te kopen. Dat zal ze leren, die bewaarzuchtige kandidaten!  ;D

Zou best leuk zijn!  >:D
 ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #37 Gepost op: 29-01-2022, 22:58:12 »
Het word tijd voor " niemand" denk ik.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #38 Gepost op: 30-01-2022, 01:57:56 »
Twee mensen waren vaag bij de test. Ik vind het te sneu voor Laetitia als ze met groene vrijstelling zou vertrekken dus ik stem maar op Thomas.

Hila als slapie van Kim-Lian was wel de laatste die haar niet verdacht dus we gaan wel naar een eindfase toe waarin iedereen de mol wel in het vizier heeft. Zou wel grappig zijn als we straks moeten constateren dat die vrijstellingen bewaren TOCH heel slim was..... we lachen nu allemaal om die domme Arno die niet inzette en duidelijk verkeerd zat maar ik denk dat de rest weldegelijk terecht tunnelt :o ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #39 Gepost op: 30-01-2022, 06:45:34 »
Twee mensen waren vaag bij de test. Ik vind het te sneu voor Laetitia als ze met groene vrijstelling zou vertrekken dus ik stem maar op Thomas.

Hila als slapie van Kim-Lian was wel de laatste die haar niet verdacht dus we gaan wel naar een eindfase toe waarin iedereen de mol wel in het vizier heeft. Zou wel grappig zijn als we straks moeten constateren dat die vrijstellingen bewaren TOCH heel slim was..... we lachen nu allemaal om die domme Arno die niet inzette en duidelijk verkeerd zat maar ik denk dat de rest weldegelijk terecht tunnelt :o ::regenboog::

Arno had hem toch meteen ingezet waarna de zwarte vrijstelling hem ongedaan maakte of vergis ik me?