Auteur Topic: [kandidaat + De Mol] Uma  (gelezen 21761 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[kandidaat + De Mol] Uma
« Gepost op: 12-03-2022, 16:49:59 »


Bespreek hier alles over Uma. Een overzicht van haar acties vind je HIER.
« Laatst bewerkt op: 12-05-2022, 10:53:42 door Heinz »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #1 Gepost op: 14-03-2022, 12:57:00 »
Mijn mol

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #2 Gepost op: 14-03-2022, 13:40:04 »
Ook mijn schot-voor-de-boeg Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #3 Gepost op: 19-03-2022, 09:57:29 »
Uma is voor mij iemand, die van geintjes houdt. Ze houdt ervan om iemand te belazeren. Dat klinkt geloofwaardig door de manier waarop ze praat. Heeft veel plezier in het spel en is een sterke persoonlijkheid. Ziet details en is enthousiast. Zou heel goed een mol kunnen zijn.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #4 Gepost op: 20-03-2022, 09:08:59 »
Ik vind haar net iets te geheimzinnig. Dat trekt al gauw de aandacht en daar zit je als Mol niet op te wachten. Vooralsnog niet mijn Mol dus... Maar ik zie wel een finalist in haar.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #5 Gepost op: 20-03-2022, 09:24:35 »
Zeker iemand om van nabij te volgen, maar eens met Molest dat ze iets te veel de aandacht lijkt te trekken. Het wat nerveuze in haar (spontane) reacties helpt haar als mol ook niet vooruit. Maar idd best mogelijk dat ze nu al zo wordt neergezet omdat ze het ver gaat schoppen. Ook in het nieuwste filmpje (kandidaten die valiezen pakken voor vertrek) krijgen we weer mee dat ze misschien gaat mollen. Een beetje teveel van het goede.
« Laatst bewerkt op: 20-03-2022, 10:52:50 door Molekule »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #6 Gepost op: 20-03-2022, 12:19:28 »
nieuwste filmpje moet ik nog zien, maar voor mijn gevoel kan ze de mol zijn of finalist.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #7 Gepost op: 20-03-2022, 22:05:53 »
Ik vond haar heel naar. Snap dat het spel het spel is, maar pfoe. Als je zo afspreekt met z'n allen met je tengels van die vrijstelling af te blijven en 'm dan toch grijpt. Zo vroeg vind ik het echt... brr. Ik kreeg een slechte vibe van haar, ook.

Plus dat ik het echt te gek voor woorden vind dat je als Godsdienstleerkracht die vraag niet kon beantwoorden, zelfs ik kon dat, en ik ben niet eens gelovig opgevoed.

Voor nu mijn 'Ik-hoop-toch-dat-ze-niet-de-mol-is-kandidaat'

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #8 Gepost op: 20-03-2022, 22:31:44 »
Hoe hard het ook is, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Jens is een pracht van een kerel en je gunt het niemand anders meer dan hem, maar het is en blijft De Mol. Ik zou ook de vrijstelling genomen hebben.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #9 Gepost op: 20-03-2022, 22:32:47 »
Uma sprong er wel uit deze aflevering en daarom zet ik haar voorlopig laag op mijn verdachtenlijstje.

Wel een leuke kandidaat en zeer begrijpelijk dat ze voor de vrijstelling koos.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #10 Gepost op: 20-03-2022, 23:41:42 »
Wel curieus dat ze de vier evangelisten niet wist. Het feit dat ze in haar voorstelfilmpje al zo duidelijk had laten doorschemeren dat ze weinig bijbelkennis heeft maakt het nog eens extra verdacht.
Woosie down?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #11 Gepost op: 21-03-2022, 12:21:57 »
Ach, als je ineens zo'n vraag voorgeschoteld krijgt kan je dichtklappen. Ik wist ze ook, maar ik wist de boom ook... Dat was toch ook een vraag die je nooit fout had mogen hebben.

En wat de vrijstelling aangaat: ik denk dat zij lang niet de enige zou zijn geweest van de groep die hem zou hebben gepakt...Zo'n kans krijg je niet iedere aflevering, dus als je op zo'n manier verder kunt: altijd doen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #12 Gepost op: 21-03-2022, 14:56:24 »


Bekijk Uma's kandidatenpagina hier. En vermeld het in dit topic als je interessante aanvullingen hebt. ::vergroot::

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #13 Gepost op: 21-03-2022, 15:43:06 »
Een bijzonder naam en een bijzonder enthousiaste kandidate.
Niet de mol maar wel iemand die ver zal geraken schat ik.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #14 Gepost op: 21-03-2022, 16:57:09 »
Uma's morph-look:


Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #15 Gepost op: 21-03-2022, 22:48:05 »
Lijkt me niet handig om je als Mol zo onpopulair te maken door uitgerekend de vrijstelling van Jens af te pakken terwijl je er toch niets aan hebt.

Offline Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #16 Gepost op: 21-03-2022, 23:01:29 »
Je hebt er wel degelijk wat aan als mol, als de vrijstelling bij Jens was gebleven was het verdiende geld bij de opdracht verdriedubbeld. Uma ging als tweede, en wist dus nog niet dat er geen geld verdiend ging worden en het dus niet uitmaakte. Maar wel eens dat je jezelf wel erg in de kijk zou spelen als je als mol hier die vrijstelling pakt

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #17 Gepost op: 21-03-2022, 23:16:18 »
Je hebt er wel degelijk wat aan als mol, als de vrijstelling bij Jens was gebleven was het verdiende geld bij de opdracht verdriedubbeld. Uma ging als tweede, en wist dus nog niet dat er geen geld verdiend ging worden en het dus niet uitmaakte. Maar wel eens dat je jezelf wel erg in de kijk zou spelen als je als mol hier die vrijstelling pakt

Toch denk ik dat je het als mol wel kunt doen als je de fanatieke kandidaat als tactiek gebruikt.

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #18 Gepost op: 21-03-2022, 23:31:01 »
Je hebt er wel degelijk wat aan als mol, als de vrijstelling bij Jens was gebleven was het verdiende geld bij de opdracht verdriedubbeld. Uma ging als tweede, en wist dus nog niet dat er geen geld verdiend ging worden en het dus niet uitmaakte. Maar wel eens dat je jezelf wel erg in de kijk zou spelen als je als mol hier die vrijstelling pakt

Daarom zou ik als mol hier ook niet zo ver van voren gaan. Lekker achterover leunen en kijken wat er gebeurt. Als er weinig mensen in dat hokje komen , kun je misschien zelfs vallen en dan is 3 keer een klein beetje nog steeds een klein beetje . En als je denkt oh dat is teveel kun je naar het hokje gaan en checken of de vrijstelling er nog is en zo nodig die zelf pakken .

Wat Uma hier doet is echt veel aandacht o0 jezelf richten . Maar ja dat is het punt met zo’n vrijstelling ten koste van geld, het is wel een actie die geld zou kunnen kosten  en dus zowel onmols ( veel aandacht ) als Mols ( verdriedubbelaar weg ) kan zijn

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #19 Gepost op: 22-03-2022, 01:19:17 »
Ach, als je ineens zo'n vraag voorgeschoteld krijgt kan je dichtklappen. Ik wist ze ook, maar ik wist de boom ook... Dat was toch ook een vraag die je nooit fout had mogen hebben.

Ik doelde vooral op het feit dat ze in de voorstelaflevering al voorsorteerde op haar gebrekkige kennis, en dat ze daarmee de monseigneur niet onder ogen kon komen (of iets dergelijks). Ik dacht toen al; 'Zal je zien dat ze straks een religievraag niet weet'. Het klonk me iets te bedacht allemaal, vooral omdat menigeen die evangelisten inderdaad niet zou kunnen oplepelen.
Woosie down?