Poll

Wie is de Mol?

Sven
11 (8.9%)
Uma
67 (54%)
Yens
46 (37.1%)

Totaal aantal stemmen: 124

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 29342 keer)

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #100 Gepost op: 1-04-2022, 07:37:14 »
Ik kom voorlopig toch uit op Bert.
Komt in proef 1 strategisch het voorgerecht vertragen door zich op het juiste moment te laten afgaan, bij het hoofdgerecht zwijgt hij over de patatten (“we moeten patatten hebben” komt pas als Jens en Toon koks worden)
Ik zou dit geen zwijgen willen noemen... ;)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #101 Gepost op: 1-04-2022, 08:17:40 »
Ik zou dit geen zwijgen willen noemen... ;)

Het is Sven die op dat moment de patatten noemt he. “Ah patatten, we hebben nog geen patatten”
Bert stelt wel de vraag “mankeren er nog ingrediënten?”. Mogelijks is het dan zelfs al te laat, want patatten koken duurt wel eventjes. Bert kookt met de handrem op.
En als Toon en Jens de koks komen vervangen, is hij plots wel zeer beslist over de patatten, want dan is het al te laat natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 1-04-2022, 08:19:54 door Molekule »

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #102 Gepost op: 1-04-2022, 09:41:46 »
Het is Sven die op dat moment de patatten noemt he. “Ah patatten, we hebben nog geen patatten”
Maar 't is ook niet zo dat de patatten pas bij Jens en Toon ter sprake komen...

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #103 Gepost op: 2-04-2022, 00:51:49 »
Voor nu: Emanuelle op 1, maar ik houd er rekening mee dat dit nog kan veranderen. Ook, om wat hier wordt gezegd, ze kiest niet altijd voor de beste molposities.

Yens, Uma, Bert en misschien toch ook nog wel Sven of Anke: allemaal mensen om beter in de gaten te houden. Ik tunnel in ieder geval nog niet.  ;D

Edit: en eigenlijk is Philippe bij nader inzien ook verdacht. Alleen Nele sluit ik uit (en dan zul je zien dat zij het is  ;D )

Oké, top 3 dan maar:
1. Manu
2. Bert
3. Philippe
« Laatst bewerkt op: 2-04-2022, 16:10:27 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #104 Gepost op: 2-04-2022, 08:49:14 »
Maar 't is ook niet zo dat de patatten pas bij Jens en Toon ter sprake komen...

Dat is zo, maar dat is net het punt. Het is tot twee keer toe Sven die opmerkt dat de patatten er nog niet zijn.
Bert benadrukt het pas als het te laat is en de andere koks hen komen aflossen als om zijn eigen handen in onschuld te wassen. De “zijn die patatten er nog altijd niet?” valt ook onder de categorie anderen beschuldigen.
En erg duidelijk was het uitbeelden van die patat door beide heren ook niet hè.
Kortom, Bert deed niks om het cruciale ingrediënt tijdig te hebben, maar alles om de verdenking van zich af te schudden.

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #105 Gepost op: 2-04-2022, 19:05:18 »
Als je kijkt naar de beste plaats om te mollen, dan zit Sven steeds op de juiste plek, maar ik krijg nog geen molvibes bij hem.

Voor nu blijf ik bij Manu en Yens als hoofdverdachten, maar ik hoop dat aflevering 3 meer duidelijkheid geeft met een afvaller die wel op mijn verdachtenlijstje staat.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #106 Gepost op: 2-04-2022, 21:07:57 »
1. Yens
2. Sven
3. Manu/Emanuelle
Graven, graven, graven...

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #107 Gepost op: 2-04-2022, 22:28:48 »
Sven, niet verdacht bij de anderen, heeft even in de kijker gelopen door de timelaps en door van de balk te vallen bij de piraat.
Bert, timelaps en geen ringen opgedoken.
En dan neem ik nog Anke mee, maar ik zou niet weten waarom zij zou denken dat ze zwaar verdacht wordt. Ze liet zelfs de dromedaris aandraven.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #108 Gepost op: 3-04-2022, 11:28:24 »
Sven was wel degene die aansloeg op de vraag ‘wat lijkt op golf’ en aangaf dat hij de Gofio had. Had hij niet hoeven doen.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #109 Gepost op: 3-04-2022, 15:21:30 »
Ik blijf nog even bij Philippe, al was het maar omdat Bert hem erg verdenkt en misschien wel alles op hem heeft ingevuld? Uma zat in ieder geval niet goed met Jens. Iemand heeft met de roosjes op de taart gefoefeld, hij blijft een beetje onder de radar, Toon is afgevallen en Sven geloof ik zomaar niet in. (ook al omdat ik vermoed dat Toon hem erg verdacht). Bert, Anke en Yens ook nog steeds goede opties voor mij.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #110 Gepost op: 3-04-2022, 16:09:56 »
Yens.

Bert.

(Na nieuwe overwegingen mijn stem toch nog gewijzigd: Yens/Uma worden mijn reservemollen voorlopig.)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #111 Gepost op: 3-04-2022, 16:12:12 »
Ik ben nog steeds in beraad ::schaam::
...óf niet!

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #112 Gepost op: 3-04-2022, 16:26:32 »
1 Bert 2 Anke

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #113 Gepost op: 3-04-2022, 16:42:03 »
Anke, Sven en Yens. Weet niet meer wie ik hiervan t meest verdenk. Hoop dat 1 vd 3 afvalt

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #114 Gepost op: 3-04-2022, 18:10:18 »
Ik blijf nog even bij Philippe, al was het maar omdat Bert hem erg verdenkt en misschien wel alles op hem heeft ingevuld? Uma zat in ieder geval niet goed met Jens. Iemand heeft met de roosjes op de taart gefoefeld, hij blijft een beetje onder de radar, Toon is afgevallen en Sven geloof ik zomaar niet in. (ook al omdat ik vermoed dat Toon hem erg verdacht). Bert, Anke en Yens ook nog steeds goede opties voor mij.

Ik blijf toch ook nog maar even bij Philippe. Ik was van Philippe naar Yens geswitcht maar Yens was misschien wat té duidelijk aanwezig in aflevering 2, zeker door er zo uit te springen als problematisch koppel met Emanuelle. Philippe vond ik dan weer op een te onmolse positie zitten bij "de schat", maar om hem daarom meteen als Mol te laten vallen is ook niet nodig. Zeker omdat er zijn goede molpositie als kelner tegenover staat en het laten vallen van de eieren en het strooien met amandelen prima (vette) molacties kunnen zijn.

Nog een rondje Philippe dus. :D

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #115 Gepost op: 3-04-2022, 18:59:19 »
Ik blijf bij Yens als hoofdverdachte. Emanuelle staat bij mij op 2, Philippe op 3.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #116 Gepost op: 3-04-2022, 19:29:52 »
Anke, Nele, Sven. Rijtje is ws over een uur of twee heel anders :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #117 Gepost op: 3-04-2022, 19:49:39 »
Ik verschiet toch weer naar deze volgorde
1. Yens
2. Sven
Het heeft met name te maken met de hyper nervositeit van Yens.

Er klopt iets niet.

Waar iets rommelt is de mol......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #118 Gepost op: 3-04-2022, 20:19:49 »
Ik ben nog steeds in beraad ::schaam::
Het lot heeft bepaald. Ik was te laat om mijn pool nog te wijzigen dus ik ga voor Bert deze aflevering. Bovendien wijst Alles Combineren naar hem, dus dat zal wel snor zitten ::hypocriet::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #119 Gepost op: 3-04-2022, 22:05:30 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 3: