Poll

Wie is de Mol?

Sven
11 (8.9%)
Uma
67 (54%)
Yens
46 (37.1%)

Totaal aantal stemmen: 124

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 29359 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #400 Gepost op: 26-04-2022, 14:55:52 »
1- Sven. Meest stabiele wel wat safe qua keuze. Loopt verdacht te rommelen met kokers (oeps heb ze al gehusseld.. we kunnen niet meer terug) Verdacht met bananen schieten.. lijkt geld te verdienen en supersnel te kunnen rekenen maar uiteindelijk brengt hij amper wat binnen. Legt ook veel nadruk op hoe vooral anderen het fout doen. Hij is ook opeens van porselein .. moesten ze dat niet poetsen in de bomkamer?  ::vergroot::

2- Manu (what?! Ja toch op 2) Weet niet precies wat t is met haar maar er is iets.. het is n onuitlegbaar gevoel. Verdient veel teveel geld .. dat wel

3: Uma Zou t prima aankunnen .. haar vriend was onzichtbaar in t waterpark wat ik verdacht vind .. de Bert situatie is vreemd. Verder denk ik dat ze kandidaat is.

4- Yens haha heel Belgie denkt dat Yens de mol is..in CDM denken de “experts” dat hij de mol is..  bijna iedereen hier denk dat Yens de mol is. Mooi staaltje productiewerk. Alle grijnzen die hij vertoont worden ingezoomd en uitgemeten.. en zn vriendin filmen ze ook nog ff als ze met dat vingertje wijst naar m in de kamer. Er is mooi geknipt in t tel gesprek met de bomkamer zodat t lijkt dat hij door de meiden heenkletst. En dan als kers op de taart zn bananenoutfit bij de bananenopdracht  ::rofl::
Zullen we hem een “ik ben de mol” uithangbord om zijn nek hangen? Lijkt me niet echt nodig trouwens, de productie doet dit uitstekend.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2022, 15:09:03 door FS »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #401 Gepost op: 26-04-2022, 15:43:42 »
Dat bananenshirt snap ik ook niet en geeft het "we gaan schapen zien" gevoel van Kim-Lian  ::rofl::

Maar ik zie hem wel willen, hij lijkt me al genoeg geld te hebben dus daarvoor zal hij niet zijn kandidaat gebleven.

En ik zie echt wel een veranderde houding en de mollenstreken liggen voor de hand.

Ik snap niet waarom je niet voluit zou gaan, het zijn nog maar een paar afleveringen. Elk ander speelt wel heel erg veel geld in de pot, en waarvoor? Om onbekend te blijven als mol 2.0? Nee toch zeker...... ik mag hopen van niet!  :-[
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #402 Gepost op: 26-04-2022, 20:25:01 »

2- Manu (what?! Ja toch op 2) Weet niet precies wat t is met haar maar er is iets.. het is n onuitlegbaar gevoel. Verdient veel teveel geld .. dat wel

4- Yens haha heel Belgie denkt dat Yens de mol is..in CDM denken de “experts” dat hij de mol is..  bijna iedereen hier denk dat Yens de mol is. Mooi staaltje productiewerk. Alle grijnzen die hij vertoont worden ingezoomd en uitgemeten.. en zn vriendin filmen ze ook nog ff als ze met dat vingertje wijst naar m in de kamer.

Dit!

Al 2 afleveringen heb ik het gevoel dat Manu de mol is maar hard maken kan ik het niet. Ze speelt het spel duidelijk anders dan in de eerste 4 afleveringen. Ze lijkt me ook meer ontspannen te zijn en plezier te hebben. En Yens, tja hij wordt (en ook zijn vriendin) wel heel verdacht gemonteerd....

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #403 Gepost op: 26-04-2022, 23:02:32 »
1- Sven.  Hij is ook opeens van porselein .. moesten ze dat niet poetsen in de bomkamer?  ::vergroot::

Hij doet dat wel meer, even hinten naar iets. Als de nieuwe mol gekozen is (Elisabet, S7, Quote van Kaat ook S7), zegt hij: "de mol mag zich verstoppen wat hij wil, ik zal hem vinden". Geschiedenis herhaalt zich, of niet... Elisabet zingt de cover "Ready or not, here I come you can't hide...", dat was ook al opvallend.


Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #404 Gepost op: 27-04-2022, 12:34:11 »
Sven-Uma-Yens-Manu, in die volgorde
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #405 Gepost op: 27-04-2022, 23:02:55 »
Hier krijgt Yens meer dan de helft van de stemmen en op wieisdemol.be ongeveer een derde. Zijn er nog andere (grote polls) te vinden? Plaats even een linkje als je er een kent.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Online the_wizard

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #406 Gepost op: 27-04-2022, 23:09:01 »
https://aksol.be/demol/statistics.php
Uma met 35% aan kop, Yens maar 16%

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #407 Gepost op: 27-04-2022, 23:16:11 »
https://aksol.be/demol/statistics.php
Uma met 35% aan kop, Yens maar 16%

Ok, thanks, dat zijn heel andere cijfers.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #408 Gepost op: 30-04-2022, 16:55:45 »
Uma

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #409 Gepost op: 30-04-2022, 17:59:01 »
Verdenk alleen nog Sven en Uma

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #410 Gepost op: 30-04-2022, 18:48:06 »
Ik vind het een beetje vreemd dat het nu is van "ja Yens ligt wel ERG voor de hand, too obvious". Ik geef best toe dat ik Yens leuk vind te hebben als mol omdat ik hem immers al het hele spel heb als mol. Het effect; JA ik zat fout, maar dan TOCH goed.

Alleen bekijken we dan even de overkant. Iedereen zat op Anke een week geleden, dus toen was Yens zo gek nog niet. Dapper  ::trots::

Dan Sven...... is dan toch TE saai. Ik had hem best wel overwogen, heb hem hier zelfs 1 dag als mol gehad. Maar hij staat als meest verdachte meteen in de schijnwerpers daar op het schietveld. Emanuelle niet maar de rest zetten hem meteen op stip 1 van de mollijst. Kiezen ze zo iemand als mol? Nee toch  ::ohno::

Emanuelle zelf had ik als allerliefste gehad, ik vind haar de beste keuze na Philippe. Alleen de feiten bewijzen dat zij meteen moest afvallen als mol  :-[

Uma heb ik nooit verdacht, niet voor en niet na, ze verschilt helemaal niets, en ik zie niet wat zij te bieden heeft als mol :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #411 Gepost op: 30-04-2022, 21:58:57 »
Yens

Na heel veel terugkijken streep ik de andere drie toch weg, ook Sven. Ik moet mijn koppigheid maar eens aan de kant zetten en me bij de meerderheid aansluiten.

En als Yens er morgen uitvliegt kruip ik gewoon weer terug in de Sven-tunnel. ::rofl::

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #412 Gepost op: 30-04-2022, 23:10:42 »
Dan blijf ik maar koppig voor ons allebei, Heinz.

Sven.
  ::trots::



Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #413 Gepost op: 1-05-2022, 01:15:33 »
Uma.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #414 Gepost op: 1-05-2022, 03:22:19 »
Svumanuellens.
Woosie down?

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #415 Gepost op: 1-05-2022, 12:13:28 »
Dan blijf ik maar koppig voor ons allebei, Heinz.

Sven.
  ::trots::

Heel goed van je! En misschien keer ik binnenkort met hangende pootjes terug. Maar als ik eerlijk ben vind ik Yens gewoon het verdachtst dus stem ik toch op hem.

Toch blijft het knagen. Want we zijn met z'n allen zo in slaap gesust dat er heel weinig meer gepost wordt. Het is toch wel een uitgemaakte zaak voor de meerderheid dat het Yens is. Stilte voor de storm? Grote verrassing op komst? Ik ben heel benieuwd. ::hyper::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #416 Gepost op: 1-05-2022, 12:22:11 »

Uma heb ik nooit verdacht, niet voor en niet na, ze verschilt helemaal niets, en ik zie niet wat zij te bieden heeft als mol :-X

Dat zou ook juist de reden kunnen zijn om Uma als mol te kiezen. Dat je dus geen verschillen ziet. Omdat ze het spel al vanaf het begin als mol speelt. En dat vond ik ook ik had haar als mol…  toen ze het niet was. Overgestapt op Yens, maar ik begin toch te twijfelen over Uma. Dat ze niks te bieden heeft als mol, ben ik niet met je eens. Haar afstrepen als mol, zeker niet. Heb nog tot vanavond om te beslissen..

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #417 Gepost op: 1-05-2022, 12:32:41 »
Ik vind het een beetje vreemd dat het nu is van "ja Yens ligt wel ERG voor de hand, too obvious".

Ik ben nog eens 2016 (S4) aan het bekijken omdat het verder erg rustig is qua posts en speuren en het wachten is op de aflevering en exit van vanavond.

Wat je opvalt is dat in seizoen 2016
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
ook nauwelijks gespaard werd en het er zeker redelijk bovenop moet hebben gelegen als je hem/haar  verdacht. Een beetje ala Yens nu als hij/zij de mol mocht zijn. En
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
was absoluut geen slechte mol.

De laatste jaren zijn we er aan gewend geraakt dat de mol erg uit de schijnwerpers wordt gehouden. Dat hoeft niet zo te blijven en het is geen geschreven wet dat de mol onzichtbaar is.  Seizoenen kunnen erg leuk zijn met een iets zichtbaardere mol.

Wat betreft mijn molkeuze: niet dat ik het nu weet hoor. Alleen Yens wegstrepen ivm “too obvious”  doe ik niet.
« Laatst bewerkt op: 1-05-2022, 12:34:38 door VK »
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #418 Gepost op: 1-05-2022, 12:37:11 »
Heb in tweede instantie volgens mij alle spoilers naar de 2016 mol uit mijn Posts verwijderd. Mocht iemand hier het seizoen nog niet gezien hebben: geluksvogel, jij kunt na 8 mei gewoon verder!  :). Alles vanaf seizoen 4 is verplichte kost.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #419 Gepost op: 1-05-2022, 12:44:04 »
Aardig van je maar wie aflevering 1 dit jaar gezien heeft is al gespoilerd. :P