Auteur Topic: [kandidaat] Jens  (gelezen 5269 keer)

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
[kandidaat] Jens
« Gepost op: 20-03-2022, 22:08:25 »


 ::oink:: ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 21-03-2022, 15:00:28 door Heinz »

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #1 Gepost op: 20-03-2022, 22:20:49 »
Het is hem gegund! Ben wel benieuwd hoe het zou zijn geweest als hij wel eens in de klok had gekeken het afgelopen jaar. Wat moet hij dan gedacht hebben?

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #2 Gepost op: 20-03-2022, 22:21:44 »
Het is hem gegund! Ben wel benieuwd hoe het zou zijn geweest als hij wel eens in de klok had gekeken het afgelopen jaar. Wat moet hij dan gedacht hebben?

Ma how jong!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #3 Gepost op: 20-03-2022, 22:28:52 »
 Sowieso al fantastisch dat je met het vliegtuig naar Frankfurt moet vliegen en vervolgens moet omvliegen naar de Canarische eilanden. Fietsen was nog sneller geweest  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #4 Gepost op: 20-03-2022, 22:32:08 »
Fantastisch dat Jens mee is!  ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #5 Gepost op: 20-03-2022, 22:37:31 »
Wauw, wat fantastisch dat de makers bij de vorige serie al bedacht hebben dat Jens nu opnieuw mee mag. Wat een masterplan! Ik ben super blij, vond hem vorig jaar al erg leuk. Hij is echt een super toevoeging aan de groep.

Kan hij de mol nog zijn? Ik geloof ergens wel dat hij echt van niets wist, maar om hem nu meteen 100 procent af te schrijven durf ik ook niet.

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #6 Gepost op: 20-03-2022, 22:39:17 »
Wauw, wat fantastisch dat de makers bij de vorige serie al bedacht hebben dat Jens nu opnieuw mee mag. Wat een masterplan!

Is dat gezegd dat het een vooraf bedacht plan was? Of zouden ze het pas bedacht hebben toen zijn exit wel erg hard bleek?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #7 Gepost op: 20-03-2022, 22:40:41 »
Kan hij de mol nog zijn? Ik geloof ergens wel dat hij echt van niets wist, maar om hem nu meteen 100 procent af te schrijven durf ik ook niet.
Dat vind ik dus een heel interessante om over na te denken. Het kan, maar dan wist hij uiteraard al dat hij naar de Canarische Eilanden zou gaan en heeft hij dat allemaal moeten acteren.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #8 Gepost op: 20-03-2022, 22:47:27 »
Is dat gezegd dat het een vooraf bedacht plan was? Of zouden ze het pas bedacht hebben toen zijn exit wel erg hard bleek?

Ik denk niet dat het vooraf bedacht is en die vrijstelling kan er ook nog last minute ingestopt zijn. Maar we weten het niet en het maakt ook niet uit. Het was in ieder geval een geweldige binnenkomer.

Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #9 Gepost op: 20-03-2022, 22:57:13 »
Absoluut. En wat het wel of niet Mol kunnen zijn betreft: theoretisch kan het natuurlijk maar ik geloof er helemaal niets van. ::rofl::

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #10 Gepost op: 20-03-2022, 22:58:06 »
Giles gaf aan dat die vrijstelling bij Jens thuis er al heeft ingezeten.

Maar die klok kreeg hij later, bij de bekendmaking van de mol. Dus na de opnames hebben ze over kunnen nadenken of hij een jaar later weer mee mocht gaan.

Krijg bij Jens en Yens zo'n Jansen & Janssen gevoel  ::rofl::

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #11 Gepost op: 20-03-2022, 22:59:45 »
Ik denk dat ze toen al min of meer deze proef hadden bedacht. Anders hadden ze dat nooit cadeau gedaan. De vrijstelling zal er dus weldegelijk toen al hebben ingezeten, want daar geen ze niet over liegen.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #12 Gepost op: 20-03-2022, 23:00:39 »
Jens staat bij mij heel hoog op het lijstje, het lag er allemaal wel erg dik bovenop hoe zielig het was dat hij er vorig jaar uit vloog. Dat hij een tweede kans kreeg was tot daar aan toe, maar toen er ook nog een vrijstelling in die klok bleek te zitten vond ik het wel erg veel van het goede worden. Die arme Jens, eerst al zoveel pech en dan ook nog een jaar niks doorhebben van de inhoud van zn klok. Iets teveel framing naar mijn mening...  ;D

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #13 Gepost op: 20-03-2022, 23:00:56 »
Waarom zouden ze hem anders überhaupt die klok hebben gegeven?  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #14 Gepost op: 20-03-2022, 23:02:56 »
Ik denk dat Jens na de 'omboeking' wel op de hoogte is gebracht want ik vond dat hij het spelletje in de bomtaxi een beetje meespeede, met veel om zich heen kijken en lang wachten met opnemen, etc. Ook het meenemen van de koekoeksklok had voor mij iets te veel hilarisch gehalte, en de vrijstelling zit er echt niet een jaar in. Maar who cares, Jens heeft een tweede kans, en van harte gegund.
Grappig dat er twee van vorig jaar alsnog bij zijn.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #15 Gepost op: 20-03-2022, 23:11:25 »
Wauw. Het is hem zo gegund!  ::bravo:: ::bravo::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #16 Gepost op: 20-03-2022, 23:20:36 »
Ik denk dat Jens na de 'omboeking' wel op de hoogte is gebracht want ik vond dat hij het spelletje in de bomtaxi een beetje meespeede, met veel om zich heen kijken en lang wachten met opnemen, etc. Ook het meenemen van de koekoeksklok had voor mij iets te veel hilarisch gehalte, en de vrijstelling zit er echt niet een jaar in. Maar who cares, Jens heeft een tweede kans, en van harte gegund.
Grappig dat er twee van vorig jaar alsnog bij zijn.

En waarom zou die vrijstelling er niet een jaar inzitten?

Waarom zouden we daar aan twijfelen?

In mei 2021 hadden ze de eerste opdrachten toch wel al voorbereid van dit seizoen.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #17 Gepost op: 20-03-2022, 23:25:38 »
Welkom terug Jens ::bravo::

Ongelofelijk hoe zelfs de plottwists van het vorige seizoen nog plottwists er bovenop krijgen ::oink:: En ik voel me al helemaal gefopt als kijker dat ik geloofde dat ze de afvaller uit het maïsveld af zouden doen met een lullige koekoeksklok en een reisje naar de Moezelstreek ::rofl::
...óf niet!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #18 Gepost op: 20-03-2022, 23:34:06 »
Jens Boszhard ::bravo:: hopelijk geraakt hij ver in het spel,

Zit gewoon een continued storyline van het ene in het andere seizoen in de mol joh  :o maar ja zo'n klok, ja leuk aandenken, die ga je niet openmaken? Dus ja ik geloof best dat die vrijstelling daar al heel de tijd in heeft gezeten.

Alleen de mol is 3 weken wegblijven, de prijs was een weekje naar Duitsland. Heeft zijn dan vriendin dan vrij geregeld bij zijn werk? Lijkt me wel toch?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Jens
« Reactie #19 Gepost op: 20-03-2022, 23:40:27 »
Alleen de mol is 3 weken wegblijven, de prijs was een weekje naar Duitsland. Heeft zijn dan vriendin dan vrij geregeld bij zijn werk? Lijkt me wel toch?
Nee ze hebben afgesproken dat hij er binnen een week weer uitligt :P Zal wel inderdaad ja. Ben wel benieuwd hoe Jens heeft geloofd dat hij los van zijn vriendin een omvlucht moest maken naar de Canarische eilanden ::rofl::
...óf niet!