Auteur Topic: [Theorie] Follow the Money  (gelezen 1013 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
[Theorie] Follow the Money
« Gepost op: 26-03-2022, 22:29:09 »
Ook dit jaar wordt er weer een Follow the Money-overzicht bijgehouden! Op die manier kun je makkelijk zien wie hoeveel geld verdiende, op welke positie diegene stond én of diegene wel of niet verdacht bezig was. Op die manier heb je in één overzicht alles wat je nodig hebt om je verdenkingen te bevestigen of ontkrachten ::joehoe::

In dit topic kun je tips en suggesties geven voor het overzicht of je eigen rivaliserende overzicht plaatsen ::hypocriet::
...óf niet!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Theorie] Follow the Money
« Reactie #1 Gepost op: 26-03-2022, 22:35:35 »
Haha, 5 minuten oud, en ik snap het overzicht nu al niet meer  ::rofl:: maar heel veel succes de komende weken met ftm  ::ok::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Theorie] Follow the Money
« Reactie #2 Gepost op: 26-03-2022, 22:37:34 »
 ;D

Als je iets specifieker bent kan ik het misschien uitleggen :P Maar ik was sowieso van plan nog een keertje met uitleg over de gekozen bedragen en kleurtjes te komen.
...óf niet!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Theorie] Follow the Money
« Reactie #3 Gepost op: 26-03-2022, 22:44:54 »
Nee, ik wil niemands moeite en pogingen tekort doen, dus ga vooral los en follow the money  ;)
Gaandeweg kan ik hier misschien zelf wat chocola van maken...

Offline Memmymol

  • Forumlid
Re: [Theorie] Follow the Money
« Reactie #4 Gepost op: 27-03-2022, 10:22:48 »
Wat een mooi overzicht!!
Heel knap gemaakt en duidelijk.
Per kandidaat ook nog bij welke deelopdracht ze zaten. Echt top!
 ::bravo::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Theorie] Follow the Money
« Reactie #5 Gepost op: 1-04-2022, 19:21:38 »
Zie hier het nieuwe Follow the Money-overzicht ::joehoe::

Qua bedragen was het een weinig spectaculaire aflevering. Maar ik heb gepoogd de nuances in molse en onmolse acties zo goed mogelijk te vangen in de verschillende kleuren van het overzicht ::vergroot:: Zoals gebruikelijk veel oranje - wel iets goeds, maar ook iets slechts. De liedjes werden in het papegaaienteam bijvoorbeeld snel geraden, maar Uma en Sven verloren vervolgens wel een piratenduel. Uma krijgt daarom oranje, en Sven die zelfs op het cruciale moment verliest krijgt rood.

Het is arbitrair dus alle suggesties zijn welkom. Ik heb net ook nog twee schoonheidsfoutjes van aflevering 1 opgelost ::ok::


...óf niet!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Theorie] Follow the Money
« Reactie #6 Gepost op: 24-04-2022, 15:26:39 »
Het was jullie vast al opgevallen (of misschien ook wel niet), maar het Follow the Money-overzicht was er even tussenuit. Druk, druk, druk, maar gelukkig zijn er dan de zondagochtenden om de achterstand in te halen. HIER is hij weer te vinden ::bravo::

In het nieuwe overzicht: een tussenstand tot het moment dat Philippe het spel verliet en een schone lei voor de overgebleven kandidaten ::joehoe:: Nog even geen opdrachtsymbooltjes, misschien voeg ik ze later nog toe. Bij de glijbaan heb ik besloten om iedereen hetzelfde bedrag toe te kennen, omdat we wel waten dát er gemold is, maar niet door wie. De bedragen van de vertrouwensopdracht heb ik verdeeld over Manu en de respectievelijke geldkiezers.
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Theorie] Follow the Money
« Reactie #7 Gepost op: 24-04-2022, 18:56:56 »
 ::bravo::

Al denk ik dat bij Anke 1000 hoort te staan in plaats van 100 bij de laatste opdracht. :)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Theorie] Follow the Money
« Reactie #8 Gepost op: 24-04-2022, 20:55:50 »
::bravo::

Al denk ik dat bij Anke 1000 hoort te staan in plaats van 100 bij de laatste opdracht. :)
Zou je denken hè? Het blijft mensenwerk ::schaam::
...óf niet!