Auteur Topic: Wat is het vreemdste dat je ooit hebt gegeten?  (gelezen 335 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Wat is het vreemdste dat je ooit hebt gegeten?
« Gepost op: 19-12-2022, 11:50:59 »
Jaren geleden zaten mijn vader en moeder, broer en 2 zussen op Mallorca sardientjes te eten. Die vissen waren gewoon met kop en staart gebakken, dus ik wist niet beter, dan dat het de bedoeling was, om alles op te eten.

Dat deed ik dan ook. Hetgeen me de volgende dag niet erg goed bekomen is. Ook de keer dat ik met enige moeite zo'n baby-bel kaasje had gegeten, staat me nog bij. Keurig het plastic cellofaan eraf gehaald, maar het kaasje (en het rode omhulsel eromheen) at ik op. Jaren later kwam ik erachter dat dat toch echt niet de bedoeling was. Want het was een soort paraffine. Gelukkig geen echt gevaar voor de gezondheid, maar ik had niet alleen kaas, maar ook kaars gegeten.

Van ER is de kijker gewend dat er een eetproef is, of was.....maar wat heb jij als forummer ooit  tot je genomen, als het gaat om iets dat eigenlijk niet bedoeld was om te eten?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wat is het vreemdste dat je ooit hebt gegeten?
« Reactie #1 Gepost op: 19-12-2022, 12:38:05 »
Als kleuter heb ik ooit een klein stukje glas uit een beker gebeten en 'genuttigd' gelukkig nergens last van gehad.
Ich bin ein Bärliner!