Auteur Topic: Welkom DanielleHaarman!  (gelezen 1019 keer)

Online Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom DanielleHaarman!
« Gepost op: 12-01-2023, 14:26:32 »
DanielleHaarman van harte welkom hier op RealityNet! ::zwaai::

Praat nu gezellig mee over Wie is de Mol en Expeditie Robinson! Ook hebben we boards voor onder andere De Mol op Play4, en nog vele andere realityprogramma's zoals Hunted.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en meerdere spelletjesboards (zoals een Weerwolvenboard). Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline DanielleHaarman

• Forumlid
Re: Welkom DanielleHaarman!
« Reactie #1 Gepost op: 12-01-2023, 23:10:19 »
Wat leuk! Dankjewel voor de enthousiaste ontvangst  ::bravo::

Ik ben Daniëlle, een echte molloot mag ik wel zeggen. Ik volg WIDM (en dit forum) al sinds 2013, waarbij ik al snel tunnelvisie ontwikkelde op Daniël Boissevain. Daarna trouw elk seizoen gevolgd en ook hier af en toe gereageerd, ik kon alleen niet meer inloggen. Ik dacht dat ik destijds Daniel78 of Danielle78 als alias had. Maar dat weet ik niet meer zeker.

Elk seizoen is geweldig. Een paar van mijn meest speciale herinneringen:
De kloosterhint vrijwel direct in de gaten hebben, iets op Twitter zetten en daarna door de krant gebeld worden. Ik was mega trots dat ik die hint door had, de krant was op zoek naar teleurstelling omdat het te makkelijk was  ::tandpastasmiley::
Seizoen van Stine had ik een heel uitgebreide rode draad boekenhint theorie, die op Twitter ineens heel veel respons kreeg. Uiteindelijk heb ik die tweet geprint en gelamineerd en op de WIDM fandag waarvoor we dat jaar VIP kaartjes hadden door iedereen laten signeren, inclusief Klaas en Art. En Stine heb ik uiteraard ook gesproken, die raakte zelf overtuigd van mijn hint en in verwarring daardoor ::boogie:: ;D

Ik kan tijdens een WIDM seizoen echt helemaal losgaan op bijzondere aanwijzingen, codes en theorieën. In het verleden had ik ze ook best vaak goed gespot (denk aan het seizoen met Soldaat van Oranje, V en de kleuren van de Belgische vlag), maar ook heb ik meerdere keren ingestorte tunnels kunnen ervaren.
Dit jaar ga ik, heel onverstandig, all in vanaf de bekendmaking van de kandidaten maar met groot plezier, opnieuw tunnelvisie op een bijna naamgenoot, net als in 2013. Met veel plezier, ongeacht of de tunnel nu juist blijkt of instort.

In mijn directe omgeving heb ik natuurlijk wel medefans en ook wel een paar molloten, maar ik geloof wel dat ik met stip de fanatiekste ben en in elk geval degene met de meest complexe (lang niet altijd correcte haha) theorieën.

Heb je vragen aan mijn, stel ze dan gerust! En in elk geval heel veel plezier hier op dit forum en met het geweldige programma!

Online JaccoS

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
« Reactie #2 Gepost op: 13-01-2023, 09:21:01 »
Welkom (terug)! ::bravo::

Offline DanielleHaarman

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 13-01-2023, 12:51:25 »

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #4 Gepost op: 15-01-2023, 13:06:00 »
Welkom op dit forum, Danielle!
Ich bin ein Bärliner!

Offline DanielleHaarman

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 15-01-2023, 13:16:13 »
Welkom op dit forum, Danielle!

Dankjewel!

Offline Vermoljoen

• Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
« Reactie #6 Gepost op: 20-01-2023, 18:29:10 »
Welkom!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline DanielleHaarman

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 20-01-2023, 18:31:43 »
Welkom!

Dankjewel, kom hier graag    ::tandpastasmiley::

Offline Lunagirl82

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dont dream your life, live your dream
« Reactie #8 Gepost op: 22-01-2023, 16:41:37 »
Welkom, jouw theorie maar eens in de gaten gaan houden dan denk ik ::tandpastasmiley::
The strength of a family, like the strength of an army, lies in its loyalty to each other.

Offline DanielleHaarman

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 22-01-2023, 16:47:09 »
Welkom, jouw theorie maar eens in de gaten gaan houden dan denk ik ::tandpastasmiley::

Leuk! De tunnelvisie op Daniël is enorm. Ik zal snel weer theorieën posten  ::tandpastasmiley::