Anna Gimbrère
Elise Schaap
Ireen Wüst
Janey Jacké
Jeroen Stomphorst
Jeroen Spitzenberger
Jip van den Toorn
Miguel Wiels
Sor
Soumaya Ahouaoui
Grappig.
Door het voortschrijdend collectief vermoeden van forummers volg ik zo'n 14 mensen, waarvan 9 op dit lijstje. Op basis van instagram posts en -wie volgt wie- krijg je niks bevestigd. Alleen bij Tooskes vriendinnenvakantie kun je vraagtekens zetten.
Bij Elise Schaap vind je een aantal posts dat ze bij lookalike Yeliz Çiçek's Vogue op bezoek is geweest en wat kleding gepast heeft. (Van Yeliz is er een Martini Milaan aanwijziging dat zij niet mee is). Met Anke de Jong van Elle is er vorig jaar ook een fotosessie geweest met alle deelnemers, maar pas nadat de uitzendingen begonnen waren.
Het enige wat je op basis van instagram van de 10 genoemde namen kan concluderen is dat ze zichzelf niet uitsluiten van deelname. Maar dat geldt voor heel veel 'bekende' nederlanders, bijvoorbeeld omdat ze drie maanden niks posten.
En Miguel Wiels staat er bijvoorbeeld alleen maar tussen omdat ' er een bekende belg mee zou doen'. En de bekendste belg die in Nederland actief is, is Miguel Wiels.
Rondom Ireen Wüst is het ook heel stil. In Augustus is er nog een melding dat zij vorige maand een racefiets tocht in de Alpen op La Marmotte heeft gemaakt. Dan is zij waarschijnlijk niet mee met WIDM.
Zelfs van Janey Jacke is alleen een melding bekend dat zij 'aan een andere show mee gaat doen'. Maar niks op instagram.
Afgezien van de namen van Sanmol, ik vermoed op basis van lokatiemelding tijdens de vermoedelijke opnames in juli, zijn de genoemde namen een 'wensenlijstje'.
Ik laat me denk ik maar verrassen.