Auteur Topic: Summer Take-Over  (gelezen 15219 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Summer Take-Over
« Reactie #140 Gepost op: 2-07-2023, 22:51:15 »
 :(  ik ben hier niet goed in.
...maar soms even niet :)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Summer Take-Over
« Reactie #141 Gepost op: 2-07-2023, 22:52:44 »
Het was voor mij na het eerste bericht al duidelijk. ::jaja::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Summer Take-Over
« Reactie #142 Gepost op: 2-07-2023, 22:54:59 »
Het was voor mij na het eerste bericht al duidelijk. ::jaja::
Ik had al heel snel het gevoel dit is Mitch of iemand die Mitch nadeed!
Så hva gjør vi nå?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Summer Take-Over
« Reactie #143 Gepost op: 2-07-2023, 22:56:21 »
Na het eerste bericht dacht ik wel dat het een brabo moest zijn, masr toen vond ik dat fiske een belgisch woord was,dus focuste ik op de belgen. En waarom wist jij het SpacyC?
...maar soms even niet :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Summer Take-Over
« Reactie #144 Gepost op: 2-07-2023, 22:58:46 »
Ik dacht het nog door een lang lid... die gast is 3 meter 50 en ook man i feel like a woman (je dragqueen act ooit?), alleen heb ik fout gegokt. Je stond meteen op de lijst door dat Brabants maar ja.. ik ga dan te ver doordenken en kies dan toch iemand anders van mn lijst.. heel stom :(
« Laatst bewerkt op: 2-07-2023, 23:02:46 door MollenvangR »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Summer Take-Over
« Reactie #145 Gepost op: 2-07-2023, 23:04:14 »
Dit is wat ik dacht:

MitchK

- Brabant
- R zonder rookworst is ook worst citaat
- Karen (K3)
- Decoy madagaskar
- Op vakantie

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: Summer Take-Over
« Reactie #146 Gepost op: 2-07-2023, 23:09:32 »
Ik dacht het nog door een lang lid... die gast is 3 meter 50 en ook man i feel like a woman (je dragqueen act ooit?), alleen heb ik fout gegokt. Je stond meteen op de lijst door dat Brabants maar ja.. ik ga dan te ver doordenken en kies dan toch iemand anders van mn lijst.. heel stom :(

3 meter 80! Maar dat is er eentje voor de kenners!  ::rofl::
Er is geen Mol meer...

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Summer Take-Over
« Reactie #147 Gepost op: 2-07-2023, 23:57:55 »
Na het eerste bericht dacht ik wel dat het een brabo moest zijn, masr toen vond ik dat fiske een belgisch woord was,dus focuste ik op de belgen. En waarom wist jij het SpacyC?
Omdat ik weet dat Mitch een groot fan is van carnavalsmuziek en uit Brabant komt, dus die combo maakte het voor mij meteen wel duidelijk.

Al heb ik ook wel even getwijfeld over Michael90. Hij woont ook in Brabant, is volgens mij ook lang van stuk, en het Jacksons-nummer zou natuurlijk een duidelijke verwijzing zijn naar een Michael. Echter, MV vroeg of hij wel eens met deze persoon in een WidMO-spel gezeten had, waarop "Ja-Nee" werd geantwoord. In het geval van Mitch was dat logisch omdat hij tijdens WidMO 2022 enkel in het begin meedeed als "decoy", maar niet als deelnemer. Michael90 heeft wel als deelnemer samen met MV in een editie gezeten (WidMO 2020) dus dan zou het antwoord gewoon "Ja" hebben moeten zijn.

En dan zwijg ik nog even over alle andere hints en flauwe woordgrappen die voor mij duidelijk naar Mitch verwezen.

Overigens, gig, heeft het niets te maken met goed of slecht zijn in dit spel. Je hebt gewoon een voordeel als je de persoon in kwestie toevallig al goed kent. :P
Sky might be falling but remember you can fly

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Summer Take-Over
« Reactie #148 Gepost op: 3-07-2023, 08:21:34 »
Hmm, ik kon gisteren niet online komen, maar ik had het toch fout...
Ich bin ein Bärliner!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Summer Take-Over
« Reactie #149 Gepost op: 3-07-2023, 10:02:45 »
Omdat ik weet dat Mitch een groot fan is van carnavalsmuziek en uit Brabant komt, dus die combo maakte het voor mij meteen wel duidelijk.

Al heb ik ook wel even getwijfeld over Michael90. Hij woont ook in Brabant, is volgens mij ook lang van stuk, en het Jacksons-nummer zou natuurlijk een duidelijke verwijzing zijn naar een Michael. Echter, MV vroeg of hij wel eens met deze persoon in een WidMO-spel gezeten had, waarop "Ja-Nee" werd geantwoord. In het geval van Mitch was dat logisch omdat hij tijdens WidMO 2022 enkel in het begin meedeed als "decoy", maar niet als deelnemer. Michael90 heeft wel als deelnemer samen met MV in een editie gezeten (WidMO 2020) dus dan zou het antwoord gewoon "Ja" hebben moeten zijn.

En dan zwijg ik nog even over alle andere hints en flauwe woordgrappen die voor mij duidelijk naar Mitch verwezen.

Overigens, gig, heeft het niets te maken met goed of slecht zijn in dit spel. Je hebt gewoon een voordeel als je de persoon in kwestie toevallig al goed kent. :P

Het kon verwijzen naar een Michael en dat deed het ook: Michael Jackson... Een van mijn favoriete artiesten ::rofl::

Hints:
- Alle titels samen spelden letterlijk MITCHK
- Ik dacht laat ik meteen met de deur in huis vallen: carnaval / Brabants, dat kunnen er meer zijn en was misschien, zoals MV zei, zo duidelijk dat mensen misschien juist anders zouden gaan denken
- Ik was inderdaad decoy in het WIDMO Madagaskar seizoen
- Sanmol vroeg of ik op een eiland heb gezeten en dat klopte. Want afgelopen WIDMO heb ik verschillende eilanden bezocht
- The Killers - The Man --> Ik was dus een man. Maar heb inderdaad voor een online spel wel eens mijn innerlijke drag laten zien ::rofl::
- Ik ben een lang lid: rare zin maar het was dan ook letterlijk. Ik ben 1m96 of zoals Frenkie zou zeggen 3m80
- Toen iemand vroeg of ik had meegespeeld vond ik (en anderen) mezelf de hoofdrolspeler tijdens WIDMO. Ik was natuurlijk op het begin de schaduwmol en de meest verdachte kandidaat van mijn seizoen
- Rookworst zonder R is ook worst was een van mijn vele flauw grappen
- Ik schreef de naam van PieterBasje fout, maar niet te duidelijk: normaal zou ik PieterBaasje zeggen, dus nu PeterBasje
- Mijn kameel heette Adres. Kameel Adres --> Mailadres --> Ik werk als recruiter en als ik iets vaak gebruik is het mijn mail (of telefoon)
- Voor de mensen die BBUS hebben gevolgd weten dat ik de muziek van Michael Jackson (en The Jacksons/Jackson 5) geweldig vind
- Als recruiter en vaak een lead in projecten weten ik wat delegeren is
- K3 was toch wel de druppel en ik zat dus inderdaad in Antwerpen toen ik deze verstuurde

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Summer Take-Over
« Reactie #150 Gepost op: 3-07-2023, 10:51:22 »
Omdat ik weet dat Mitch een groot fan is van carnavalsmuziek en uit Brabant komt, dus die combo maakte het voor mij meteen wel duidelijk.

Al heb ik ook wel even getwijfeld over Michael90. Hij woont ook in Brabant, is volgens mij ook lang van stuk, en het Jacksons-nummer zou natuurlijk een duidelijke verwijzing zijn naar een Michael. Echter, MV vroeg of hij wel eens met deze persoon in een WidMO-spel gezeten had, waarop "Ja-Nee" werd geantwoord. In het geval van Mitch was dat logisch omdat hij tijdens WidMO 2022 enkel in het begin meedeed als "decoy", maar niet als deelnemer. Michael90 heeft wel als deelnemer samen met MV in een editie gezeten (WidMO 2020) dus dan zou het antwoord gewoon "Ja" hebben moeten zijn.

En dan zwijg ik nog even over alle andere hints en flauwe woordgrappen die voor mij duidelijk naar Mitch verwezen.

Overigens, gig, heeft het niets te maken met goed of slecht zijn in dit spel. Je hebt gewoon een voordeel als je de persoon in kwestie toevallig al goed kent. :P

Ik wacht gewoon op SummerTrialkTakeOver.
...maar soms even niet :)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Summer Take-Over
« Reactie #151 Gepost op: 3-07-2023, 12:02:41 »
Ik wacht gewoon op SummerTrialkTakeOver.
Als je dan nog steeds fout zit ligt het misschien wel aan jou. ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: Summer Take-Over
« Reactie #152 Gepost op: 3-07-2023, 20:09:34 »
Is er deze week een nieuwe?
Sem

Offline Summer Take-Over

  • Forumlid
  • When you are out of control, someone is ready to..
Re: Summer Take-Over
« Reactie #153 Gepost op: 3-07-2023, 21:11:31 »

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: Summer Take-Over
« Reactie #154 Gepost op: 3-07-2023, 21:23:39 »
Oh
Sem

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Summer Take-Over
« Reactie #155 Gepost op: 3-07-2023, 21:35:44 »
Aha, een ouwe dus......
...maar soms even niet :)

Offline Summer Take-Over

  • Forumlid
  • When you are out of control, someone is ready to..
Re: Summer Take-Over
« Reactie #156 Gepost op: 3-07-2023, 21:45:19 »
Mensen, mensen, luister goed: Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht toen ik K3 zag als laatste hint van Mitch, want het favoriete K3’tje van Mitch (Karen) is ook mijn favoriete K3’tje!

Ik kan een aantal feitjes over mijzelf droppen:
Mijn naam is Summer, mijn favoriete film is , en één van mijn eerste kippenvelmomenten in de sport was Epke Zonderland op de Spelen in 2012 te London. Mijn favoriete alcoholische drankje is op het moment een lekkere hard seltzer. Ik ben ook liefhebber van een dansje op zijn tijd zoals hieronder te zien is. Als jullie meer willen weten, people, stel vragen!
https://vm.tiktok.com/ZGJXVx9fE/

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Summer Take-Over
« Reactie #157 Gepost op: 3-07-2023, 22:36:18 »
Summer ben jij iemand die avontuurlijk is ingesteld?

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: Summer Take-Over
« Reactie #158 Gepost op: 3-07-2023, 22:53:10 »
Summer, heb jij widmo ooit gewonnen?
Sem

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Summer Take-Over
« Reactie #159 Gepost op: 3-07-2023, 23:39:42 »
Summernr.3, ben je een ochtend- of avondmens?
...maar soms even niet :)