Auteur Topic: Big Brother US 25  (gelezen 769 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Big Brother US 25
« Gepost op: 22-07-2023, 09:47:32 »
2 augustus, later dan normaal, begint het weer!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Big Brother US 25
« Reactie #1 Gepost op: 3-08-2023, 06:07:11 »
Ik vond de cast er van tevoren al leuk uitzien, maar nu hebben ze naast haar zoon ook Cirie (van Survivor) zelf toegevoegd :o
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother US 25
« Reactie #2 Gepost op: 3-08-2023, 19:53:50 »
Ik vond de cast er van tevoren al leuk uitzien, maar nu hebben ze naast haar zoon ook Cirie (van Survivor) zelf toegevoegd :o

Niet, omygod mijn misschien wel favo survivor ooit. ::hyper::
Nieky grab a life vest!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother US 25
« Reactie #3 Gepost op: 3-08-2023, 20:39:11 »
Wellicht nog opvallend, maar Julie had het over "meer houseguests" en er zijn 18 bedden met 17 houseguests (16 normale + Cirie). Zou er nog een 18e er bij komen tijdens de HOH competitie?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother US 25
« Reactie #4 Gepost op: 6-08-2023, 23:34:37 »
Het zou me verbazen als ik eerlijk ben, aangezien die speler al een week gemist heeft.

Nu, ik ben niet geheel fan van de twist. Het is wel tof dat ze Cirie gecast hebben, maar ik vind het niet geheel eerlijk dat ze de eerste competitie mag skippen. Voelt voor mij niet geheel ok. (zeker niet omdat ze wel HOH of POV mag spelen).

Ik krijg ook echt wel kriebels als ik op social media of podcasts over big brother al mensen hoor/lees die hopen dat het seizoen gerigged wordt voor Cirie (of dat Cirie mag doen wat Paul allemaal deed in S19, dat ze nog fan zullen blijven).

AUB laat dat niet gebeuren. Ik hoop dat het spel normaal gespeeld wordt en Amerika nu nog geen stem krijgt zoals in S19. Laat dat maar een paar weken duren totdat de spelers al bekender zijn bij de mensen. Zo is de kans voor iedereen ook eerlijker.
(nu kanttekening, reddit staat niet bekend om de slimste fans te hebben. Zo was er al iemand die het seizoen al rascistisch vond omdat 3/4 van de genomineerde mensen van kleur waren, terwijl dit ging over proeven; niemand heeft die gekozen)

Qua première vond ik dit echt wel de slechtste. Het duurde lang, het filmpje van Danielle, Britney en Frankie was echt over the top en 2/4 van de proeven was niet eerlijk gemaakt (zowel bij kick your butt als het vasthouden werd er geen rekening gehouden met lengte/gewicht, zo werden de kleinere en lichtere personen benadeeld).

Ik snap ook niet waarom Corey bij die proef opeens verdween en de andere verliezers niet, dit geeft hem wel een groot nadeel (hij was wel na een uur terug maar mensen geloven dat hij een voordeel won daar, dus zijn sketcy van hem). Eerlijker was geweest dat alle laatste zouden verdwijnen (of niemand)

Kortom, een beetje een valse start maar wat ik lees van livefeeds, is het wel leuk om te volgen.
klaar voor de strijd

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother US 25
« Reactie #5 Gepost op: 8-08-2023, 17:00:16 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)