Auteur Topic: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine  (gelezen 4621 keer)

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #20 Gepost op: 4-09-2023, 15:17:21 »
Ik ben nu klaar van school en ik heb oprecht nog geen idee op wie ik ga stemmen
Sem

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #21 Gepost op: 4-09-2023, 16:18:07 »
Ik heb ook geen enkele nuttige info. Ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe het allemaal zit.

Het enige waar e echt iets mee kunnen is de vorige stemming en het feit dat kaaasje gekozen is. Waarschijnlijk werd zij gekozen omdat ze nog niet gereageerd had en dus weinig info zou opleveren.

Dat is het voor mij ook, ik moet ook nog een beetje uitzoeken hoe het allemaal zit. Ik heb geen aanknopingspunten, vooral aan het zoeken waar ik mijn stem op moet baseren.
Eindelijk...

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #22 Gepost op: 4-09-2023, 16:28:02 »
Is er nou niemand die als eerste durft te gaan stemmen? Van de wolven snap ik het nog, want die wachten meestal het liefst af om dan met de groep mee te stemmen. Maar ik neem toch aan dat we ook gewoon burgers hebben ;D

Ik stem dan maar op Deerbetah omdat ik het idee van blanco-stemmen niet erg handig vind als je geen wolf zou zijn

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #23 Gepost op: 4-09-2023, 16:41:39 »
sowieso is de eerste ronde en met een inactief iemand ook nog best makkelijk en voor de rest geen aanknopingspunten om iemand op weg te stemmen. wat ricardo doet vind ik ook erg raar want het pleit niemand vrij. voor de rest heb ik ook niet echt waterdicht bewijs ofzo
chipsverslaafde <3

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #24 Gepost op: 4-09-2023, 16:50:43 »
michael90, kan je me dan uitleggen waarom het voor een wolf handig is om deze ronde niet iemand weg te willen hebben? ik mis daar de logica totaal van.

Mijn naam wordt gedropt door Robbie omdat ik de eerste dag niet op hem gestemd heb, en vervolgens gaan daar mensen klakkeloos in mee? dat vindt ik
raar.

13 spelers, met na mijn idee 4 slechte rollen, maakt de kans 69% dat we een goede of neutrale rol eruit halen.

Ik stem voorlopig Blanco om de groep groot te houden.

Offline KrijnKorsmit

  • Forumlid
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #25 Gepost op: 4-09-2023, 16:55:57 »
Hoi,
Ik heb werkelijk waar geen informatie. Maar het feit dat Ricardo zichzelf vrijpleit, zou opzich ook een wolvenmove kunnen zijn. Ik heb anders gewoon geen clue😂

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #26 Gepost op: 4-09-2023, 16:57:00 »
Hey allemaal! Blanco stemmen weet ik niet of ik daar groot fan van ben, maar aan de andere kant is het beter dan een goedje weg. Met de info die we hebben wordt het denk ik eerder een gelukskwestie. Daarnaast vind ik Deerbeetah goed meespelen dus gun ik het hem niet om weggestemd te worden tegenover iemand die nog amper van zich heeft laten horen.

Zodat hij zich deze keer niet gepasseerd voelt! Robbieazerty
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline KrijnKorsmit

  • Forumlid
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #27 Gepost op: 4-09-2023, 16:59:08 »
Mijn stem gaat dus naar Ricardo (sorry, maar de enige clue die ik nu heb is naar jou, check vorig berich:))

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #28 Gepost op: 4-09-2023, 17:01:27 »
 ::rofl::
Så hva gjør vi nå?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #29 Gepost op: 4-09-2023, 17:17:53 »
Ik vind dit altijd zo ongemakkelijk als je meteen iemand moet targetten terwijl je nog voor niemand argumenten hebt. :-X
Sky might be falling but remember you can fly

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #30 Gepost op: 4-09-2023, 17:19:24 »
i mean, we hebben niks anders ::rofl:: dus ja voor nu doe ik ook ricardo
chipsverslaafde <3

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #31 Gepost op: 4-09-2023, 17:24:07 »
Gaan we informatie krijgen als we niemand eruit stemmen? Nee en daarom ben ik geen voorstander van blanco-stemmen. Dit wil overigens niet zeggen dat we altijd informatie gaan krijgen bij het wel eruit stemmen van iemand, maar de kans is in elk geval groter dan 0. En PieterBasje, op een inactief iemand stemmen gaat ook weinig helpen, want met een beetje pech raak je die mensen vanzelf kwijt doordat ze niet stemmen etc.

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #32 Gepost op: 4-09-2023, 17:28:23 »
Voor ik het vergeet, stem ik alvast even. Ik heb geen aanknopingspunten, maar blanco stemmen geeft ook weinig extra informatie voor de komende dagen.
Voor nu gaat mijn stem naar Freak123. Nog niet gehoord of gezien vandaag, dus misschien leeft freak123 alleen 's nachts?  ;)
Ik hou het verder even in de gaten.
Eindelijk...

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #33 Gepost op: 4-09-2023, 17:53:54 »
Ik heb oprecht geen idee, dus voor deze keer stem ik Blanco
Sem

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #34 Gepost op: 4-09-2023, 18:10:03 »
Ja ik stem ook maar gewoon blanco omdat ik gewoon echt geen flauw idee heb.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #35 Gepost op: 4-09-2023, 18:13:08 »
Ik stem ook op Ricardo. Met de reden dat hij zichzelf inderdaad gelijk vrij pleitte. Ik vind dat gewoon opvallend. Benoemde dit ook als eerste.

Verder vind ik het raar om nu blanco te stemmen. Wat Michael90 ook aangeeft, dat levert gewoon weg geen info op. Dus iedereen die dit nu zo makkelijk doet komt ook wel hoog op mijn lijstje te staan

Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #36 Gepost op: 4-09-2023, 18:31:16 »
Ik vind dit altijd zo ongemakkelijk als je meteen iemand moet targetten terwijl je nog voor niemand argumenten hebt. :-X

Haha ja, helemaal mee eens  ::rofl::

Ik was eigenlijk iets anders van plan maar gezien ik blanco stemmen nogal suf vind en Ricardo stemmen stom, stem ik met Giorgio mee op Freak123
Er is geen Mol meer...

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #37 Gepost op: 4-09-2023, 19:16:48 »
Ik ga lekker kudde schaap spelen op Ricardo

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #38 Gepost op: 4-09-2023, 19:17:27 »
Haha tja het gebeurt elk potje dat iemand meteen op mij stemt. Meestal omdat ik een van de weinigen ben die iets zegt, gewoon om iets van een gesprek te openen. En als je na mijn uitleg nog steeds denkt dat ik me gepasseerd voelde, ga je gang. Dan heb je niet goed gelezen. Dat is redelijk de trend, want Michael zegt als eerste te stemmen, maar mijne stond er vanmiddag al.  ::rofl::

Ricardo was toch duidelijk gewoon een grapje aan het maken van “haha ik ben dom, dus ik ben geen rover” ?

En ivm het blanco stemmen: de kans dat je er een burger uitstemt is groter ja. Maar naar mijn mening moet je het andersom bekijken: deze stemming is als burgers onze enige kans om wolven eruit te krijgen. Als we niet stemmen is de kans dat we er een wolf uit hebben 0%. Als we wel stemmen is er tenminste wel een kans.

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #39 Gepost op: 4-09-2023, 19:28:44 »
Helemaal mee eens Robbie! Het klopt dat we geen garanties hebben als we nu stemmen, maar met blanco stemmen speel je in principe de wolven alleen maar in de kaart. Wat de wolven doen? Ik vermoed dat ze overleggen en enerzijds pleiten voor blanco en anderzijds gewoon stemmen op wie dan ook. Op basis van die gedachte word je dus niet echt veel wijzer
Er is geen Mol meer...