Auteur Topic: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine  (gelezen 4620 keer)

Offline KrijnKorsmit

  • Forumlid
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #40 Gepost op: 4-09-2023, 20:00:17 »
Ricardo was toch duidelijk gewoon een grapje aan het maken van “haha ik ben dom, dus ik ben geen rover” ?

Dat begrijp ik, Alleen voor mij was het direct een indekking. Dont kill/verban me if I'm wrong (als ik wel juist zit, ook niet ::rofl::)
« Laatst bewerkt op: 4-09-2023, 20:03:15 door KrijnKorsmit »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #41 Gepost op: 4-09-2023, 20:12:46 »
Een blanco stem is op dit moment het enige wat ik kan verantwoorden, omdat ik dus ook geen zin heb om mee te gaan op iemand omdat die in de voorgrond treedt of omdat diegene een grap maakte, wat ik nogal loze argumenten vind.

In mijn geval is er ook nog een extra reden om niet direct in mijn kaarten te laten kijken, want een stem van mij levert ook weer extra info op voor de wolven dus voor nu houd ik het even hierbij.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #42 Gepost op: 4-09-2023, 20:29:23 »
Haha tja het gebeurt elk potje dat iemand meteen op mij stemt. Meestal omdat ik een van de weinigen ben die iets zegt, gewoon om iets van een gesprek te openen. En als je na mijn uitleg nog steeds denkt dat ik me gepasseerd voelde, ga je gang. Dan heb je niet goed gelezen. Dat is redelijk de trend, want Michael zegt als eerste te stemmen, maar mijne stond er vanmiddag al.  ::rofl::

Ik heb wel degelijk goed gelezen. Ik vond alleen je onderbouwing richting Deerbeetah vaag en aangezien er op dag 1 weinig info is, is het vrij makkelijk om een aanval te starten als wolf en daarmee mensen mee te krijgen. Daarnaast is dit spel uiteraard puur te spelen door wat er in de kanalen staat dus ik ben zeker fan van stemmen spreiden in het begin vooral om reacties uit te lokken. En dat is gelukt  ::hypocriet::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: [MY2]Dag 2 - Red Red Wine
« Reactie #43 Gepost op: 4-09-2023, 20:34:10 »
Ik heb weer nie goed gelezen. Ik dacht dat het tot 20:00 was, dus sorry daarvoor.

Ik laat mijn stem op blanco staan, omdat het dag 1 is en ik heb echt verder geen idee
Sem