Auteur Topic: [MY2]Nacht 6 - Eclips  (gelezen 2013 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
[MY2]Nacht 6 - Eclips
« Gepost op: 13-09-2023, 21:20:49 »
"En plots valt er een zonsverduistering over de woestijn. Alsof er een kracht is die er nu voor zorgt dat alles en iedereen er nu voor wilt zorgen dat we de tombe niet bereiken.

Er is deze nacht niemand gevallen, en de rovers hebben vrij spel. Veel meer valt er niet te zeggen."


Alle nachtacties moeten voor 14 september 21:00 uur vervult zijn.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MY2]Nacht 6 - Eclips
« Reactie #1 Gepost op: 13-09-2023, 21:47:22 »
Dus we weten nog steeds de rol van chipie niet? :-X

Ik ben echt ten einde raad. Ik vertrouw Robbie nu het meest want ik vermoedde al dat hij Rudolph was voordat hij het officieel claimde, en PieterBasje's dolk claim geloof ik ook tot het tegendeel bewezen is. Dus dan kom ik toch weer bij één van die 3 anderen terecht, waarbij de kans groot is dat Deerbetah een Expeditielid is maar dat is ook weer gevaarlijk om 100% vanuit te gaan.

Ik vrees eigenlijk dat we dit niet meer kunnen winnen, tenzij de Rovers nog een blunder begaan.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Nacht 6 - Eclips
« Reactie #2 Gepost op: 14-09-2023, 10:22:42 »
Of als er nog leuke droomkaarten in het spel zitten waar we geen weet van hebben.

Niet omdat ik het verdacht vind, maar gewoon omdat ik het me afvraag: waardoor vermoedde je dat ik Rudolph de red nosed Heerensteyn was dan?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MY2]Nacht 6 - Eclips
« Reactie #3 Gepost op: 14-09-2023, 14:48:23 »
Vanwege dit bericht (moest even zoeken maar ik heb hem):

Oh, ik heb net nog eens de rollen door gelezen. Die Heerensteyn figuur is de eerste keer immuun voor een rover aanval. Dat zou ook reden kunnen zijn dat er niemand dood ging.
Hier kwam je zo uit het niets mee dat ik er rekening mee hield dat dit een verwijzing naar je eigen rol zou kunnen zijn, dus het verbaasde me niet dat je die rol later claimde.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Nacht 6 - Eclips
« Reactie #4 Gepost op: 14-09-2023, 15:55:47 »
 ;D

Oh ja die was ik zelf al vergeten!