Auteur Topic: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis  (gelezen 2991 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
[MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Gepost op: 15-09-2023, 21:13:51 »
"Uiteindelijk weet men de kracht van de kaarten te vinden. Er worden levens mee gered, er worden gevaarlijke keuzes mee gemaakt. En er wordt uiteindelijk toch flink mee gegooid, zeker nu de groep kleiner wordt en de impact ervan steeds groter.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Onze ontdekkingen in de zonkamer zijn opmerkelijk, maar die moeten tot de volgende dag wachten. Wel is ons gegund dat we hier een prachtig uitzicht over de hemel hebben. Misschien dat datgeen onderdeel is van het mechaniek dat de deur van de tombe opent."

Ten eerste is de olielamp weer aan iemand overhandigt, deze mag deze nacht iemand bekijken en dan doorspelen naar de volgende, de vloek kan nog steeds ontwaakt worden, dus pas op!

Ten tweede mogen jullie allemaal weer jullie gebruikelijke nachtacties doen doe dit voor zaterdag 16 september 21:00 uur.

PS. Een waarschuwing naar Giorgio en PieterBasje. Jullie hebben nu twee keer niet gestemd... :-X
« Laatst bewerkt op: 15-09-2023, 21:15:33 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Reactie #1 Gepost op: 15-09-2023, 21:19:58 »
Ja, jammer dit. Waarom gingen jullie op mij? :-\\
Sky might be falling but remember you can fly

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Reactie #2 Gepost op: 15-09-2023, 21:23:53 »
Kutzooi, helemaal vergeten te stemmen  ::rofl::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Reactie #3 Gepost op: 15-09-2023, 21:34:56 »
Ja, jammer dit. Waarom gingen jullie op mij? :-\\
Omdat je Wolfs bent.

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Reactie #4 Gepost op: 15-09-2023, 21:39:27 »
Kutzooi, helemaal vergeten te stemmen  ::rofl::

Jammer, je had het verschil kunnen maken

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Reactie #5 Gepost op: 15-09-2023, 21:40:16 »
Omdat je Wolfs bent.
Maar heb je ook nog argumenten of komt het meer hierop neer:

Haha tja het gebeurt elk potje dat iemand meteen op mij stemt. Meestal omdat ik een van de weinigen ben die iets zegt, gewoon om iets van een gesprek te openen.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Reactie #6 Gepost op: 15-09-2023, 22:57:42 »
Kutzooi, helemaal vergeten te stemmen  ::rofl::

Dit, sorry :(
Eindelijk...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Reactie #7 Gepost op: 15-09-2023, 23:07:27 »
Maar heb je ook nog argumenten of komt het meer hierop neer:
Touché, ik heb helaas weinig argumenten. Enkel dat het tussen PB, Michael en jou gaat. Dat er waarschijnlijk 2, mogelijk nog maar 1 rover is. En als het er twee zijn is de kans gewoon groot. Komt dan nog dat dolk verhaal van PB bij, waarvan ik nog niet weet of het waar is maar het is de enige info waar we iets mee kunnen. Dus dan gaat het tussen jou en Michael.


Jammer dat jullie niet gestemd hebben PB en Giorgio, het had ons nog info kunnen geven. Op wie zou je gestemd hebben?

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Reactie #8 Gepost op: 15-09-2023, 23:23:30 »
2 vragen

Spacy, hoe wist jij dat Sem de sultan was.

Giorgio, als ik het goed heb onthouden heb jij de rol van handelaar geclaimd, maar waarom worden er geen kaarten meer verkocht? En mochten er in de toekomst nog verkocht worden, vertel dan van tevoren welke, om je zelf te bevestigen

Edit:
nacht 4 was de 3e voorwerp,
nacht 5 was de tunnels en mocht er niemand door de wolven vermoord worden,
Dag 5 was mrchippie dood, en daarna hebben we geen kaarten meer te koop gehad, dus misschien was mrchippie de handelaar

« Laatst bewerkt op: 15-09-2023, 23:34:25 door Deerbetah »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Reactie #9 Gepost op: 16-09-2023, 01:19:38 »
Touché, ik heb helaas weinig argumenten. Enkel dat het tussen PB, Michael en jou gaat. Dat er waarschijnlijk 2, mogelijk nog maar 1 rover is. En als het er twee zijn is de kans gewoon groot. Komt dan nog dat dolk verhaal van PB bij, waarvan ik nog niet weet of het waar is maar het is de enige info waar we iets mee kunnen. Dus dan gaat het tussen jou en Michael.
Ik heb er serieus nog even over zitten nadenken om me te laten wegstemmen. Maar dat Deerbetah zei vervolgens op jou te willen gaan leek me geen goed teken. Ik ga in elk geval niet meer proberen om jullie nog op die anderen te krijgen want ik kan mijn rol toch niet bewijzen.

Spacy, hoe wist jij dat Sem de sultan was.
Omdat ik elke nacht met hem via PB mocht communiceren.

Deerbetah, waarom ging jij ineens op mij? Toen ik aangaf de bal bij jullie neer te leggen was het niet goed. En als ik mijn bevindingen met jullie deel dan ben ik blijkbaar verdacht omdat ik je probeer te beïnvloeden. Dus ja, wat moet ik dan? ::rofl::

Dag 5 was mrchippie dood, en daarna hebben we geen kaarten meer te koop gehad, dus misschien was mrchippie de handelaar
Oh wauw... daar had ik echt totaal niet aan gedacht. ::oink::
« Laatst bewerkt op: 16-09-2023, 01:24:53 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Reactie #10 Gepost op: 16-09-2023, 01:33:35 »
Jammer dat jullie niet gestemd hebben PB en Giorgio, het had ons nog info kunnen geven. Op wie zou je gestemd hebben?
Ligt er aan wanneer het was. Voor Spacy’s kaarten waarschijnlijk op hem, aan een gelijkspel heb je niks. Na zijn kaarten uiteraard op Michael om de lynch van mezelf af te halen.
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Reactie #11 Gepost op: 16-09-2023, 05:34:39 »

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Reactie #12 Gepost op: 16-09-2023, 05:37:14 »
Ik had gehoopt dat ik al uit het spel was geweest want ik heb nu echt bijzonder weinig tijd en de tijd die ik heb loopt niet erg gelijk met het spel omdat het hier 9 uur vroeger is :-\\

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Reactie #13 Gepost op: 16-09-2023, 10:10:34 »
Oh, hoera! De nacht vervalt en niemand wordt vermoord. In de regels staat dat de volgende nacht fase nu begint, maar ik neem aan dat dat dag fase moet zijn?

Michael zou dit niet spelen als hij rover is, lijkt mij, want dan wil je gewoon spelers elimineren.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Reactie #14 Gepost op: 16-09-2023, 12:03:51 »
Michael zou dit niet spelen als hij rover is, lijkt mij, want dan wil je gewoon spelers elimineren.
Tja. In deze fase gaat het er vooral om het vertrouwen van de groep te winnen en te zorgen dat niemand die lamp in handen krijgt.

Echt, Robbie... ::rofl::

Sorry, ik weet dat ik waarschijnlijk in een tunnel zit maar het kan gewoon niet anders dan dat Michael een wolf is. En als tweede wolf PB of Giorgio. Ik denk op dit moment nog steeds PB omdat hij ook op mij wilde gaan, maar we kunnen Giorgio dus niet uitsluiten want chipie.

Maar op dit moment weet ik eigenlijk überhaupt even niet meer wie ik nog kan vertrouwen. :-X
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MY2]Nacht 7 - Kaartenhuis
« Reactie #15 Gepost op: 16-09-2023, 12:18:10 »
Giorgio zou moeten komen uitleggen waarom hij geen kaarten meer verhandeld als hij inderdaad de handelaar is (goed opgemerkt, Deerbetah!). Want dat is niet erg geloofwaardig meer.