Auteur Topic: RealityNet Boulevard  (gelezen 8585 keer)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
RealityNet Boulevard
« Gepost op: 14-01-2004, 13:40:14 »
Hallo, mijn naam is Tijger van Erven Dorens. Samen met mijn collega's Cora Verlinde en Annuh van der Laar presenteren wij RealityNet Boulevard. Hier lees je de eerste roddels over de celeb's uit binnen en buitenland.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2004, 15:43:08 door Cora Bora »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: WIDM Boulevard
« Reactie #1 Gepost op: 14-01-2004, 13:41:57 »
Vandaag in RealityNet Boulevard:
Patty-gate.

Smile smile aha ah ah...
Echte fans zullen dit vast wel herkennen, de intro van Patty's Posse.
Patty, een verhaal apart. Sinds ze een real-life soap heeft is ze weer helemaal in de picture. Het ging goed met haar serie, in ieder geval totdat Fransie Bauer met zíjn soap kwam. Ja, en daar sta je dan met je grote bek. Geen gesmile dus. Patty moest wat verzinnen om haar soap weer leuk te maken. Het werd uiteindelijk een soort Patty-gate.
Patty nam een bijdehante huishoudster in dienst en René werd het huis uitgetrapt en mocht alleen terug komen als het haar uitkwam. Het leek allemaal weer goed te komen tussen die twee totdat Patty erachter kwam dat ze 6000 euro mistte. René beweerde dat hij geen geld van haar had gestolen. Toen René sigarettenpeuken in de magnetron had gestopt kregen ze heftige ruzie die helaas voor ons niet werd uitgezonden. De voice-over vertelde ons dat het toch René was die het geld heeft gestolen. Patty liet het niet bij die 6000 euro en riep vrolijk dat René in 2 jaar tijd wel een ton bij elkaar heeft lopen stelen.
René heeft nu vanuit zijn 'schuilplaats' in Groningen een advocaat in de arm genomen en wil Patty aanklagen wegens smaad. Ook riep hij dat Patty's Posse doorgestoken kaart is en nu loopt René weer kans aangeklaagd te worden door Endemol.
René wil nu scheiden van Patty omdat hij het allemaal niet meer pikt van haar maar ook dat word moeilijk als je volgens de wet niet eens getrouwd bent. Want wat blijkt er nu weer aan de hand te zijn? Ze zijn in Las Vegas getrouwd en net als Patricia Paay en Adam Curry is het huwelijk niet rechtsgeldig in Nederland.
Er lijkt iedere dag wel wat smeuigs bij te komen. Zelfs Mabel kan er nog een puntje aan zuigen!
Wie er het laatst lacht? Waarschijnlijk Endemol, maar ach, wat kan mij dat nou eigenlijk schelen? Ik zit donderdag gewoon weer voor de buis.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2004, 15:45:31 door Cora Bora »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: WIDM Boulevard
« Reactie #2 Gepost op: 14-01-2004, 16:09:17 »
Lachuh Tijger

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Boulevard
« Reactie #3 Gepost op: 15-01-2004, 14:27:03 »
Leuk Tijgertje!! Ben gelijk helemaal op de hoogte van alle in's en out's in het leven van Patty ;D Dus ik zie graag een vervolg verschijnen, dan hoef ik het op tv niet te volgen maar volg ik het wel via deze weg!  :)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: WIDM Boulevard
« Reactie #4 Gepost op: 15-01-2004, 14:29:19 »
Moet je ff wachten op de volgende aflevering (van WIDM Boulevard ;D)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: WIDM Boulevard
« Reactie #5 Gepost op: 15-01-2004, 14:29:33 »
volg hier alle schandalen van televisie-nederland!!  ::ok:: ;D

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: WIDM Boulevard
« Reactie #6 Gepost op: 15-01-2004, 14:47:13 »
Vanavond of morgen zal collega Annuh van der Laar haar commentaar geven over hoe div. sterren eruit zien. Kijken dus! ::ok::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Boulevard
« Reactie #7 Gepost op: 15-01-2004, 15:06:41 »
Hallo allemaal, hier Annuh van der Laar, altijd in de weer om de sterren van vandaag weer naar beneden te halen en af te kraken tot er niets meer te kraken valt. Vandaag kijken we naar bekende Nederlanders, waar natuurlijk een hoop op valt op en aan te merken.


Onze Corry Konings... meid... don't go back to the 80's! Dit jackje was misschien leuk toen, maar nu kan het echt niet meer. Ga eens winkelen bij de Wonder Woman, misschien hebben ze daar wel iets van deze tijd ::) .

Ik draaide me al om om te kijken waar de stier is... maar er is helemaal geen stier, gelukkig!

Vader Abraham zit strak in het pak en hoewel die bolhoed hem natuurlijk heeft gemaakt, wordt het toch eens tijd om die af te zetten. Misschien kan er dan eerst wat haar getransplanteerd worden van z'n baard naar z'n hoofd, maar wat is nou niet meer mogelijk in deze tijd?

De volgende keer:
TV-sterren van nu... waarom?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: RealityNet Boulevard
« Reactie #8 Gepost op: 15-01-2004, 15:50:53 »
De volgende keer:
TV-sterren van nu... waarom?

ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, waarom??  ;D

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet Boulevard
« Reactie #9 Gepost op: 15-01-2004, 15:56:37 »
Waarom moet het nou weer reality boulevard heten, WIDM boulevard is veel leuker
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: RealityNet Boulevard
« Reactie #10 Gepost op: 15-01-2004, 15:58:28 »
Waarom moet het nou weer reality boulevard heten, WIDM boulevard is veel leuker

dat moet van mij!  :P het wordt maar eens tijd dat jullie de waarheid eens onder ogen gaan zien.....er komen hier meer mensen dan wieisdemollers..  ;)

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet Boulevard
« Reactie #11 Gepost op: 15-01-2004, 16:13:10 »
maar WIDM rules!
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: RealityNet Boulevard
« Reactie #12 Gepost op: 15-01-2004, 16:52:19 »
En over waarom gesproken... wat kunnen we aan Balkenende doen om hem er weer normaal uit te laten zien Cora, Annuh? ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet Boulevard
« Reactie #13 Gepost op: 15-01-2004, 22:02:21 »
Kan je daar nog iets aan doen dan ???

Ten eerste is onze JP ontzettend dik geworden in de tijd dat hij premier is, dus hij mag eerst een afslankcursus gaan volgen. Ten tweede ken ik een kapper die vast nog iets van die Harry Potter-haren kan maken, want dit vind ik toch echt een belediging voor onze Harry. Ook kan hij misschien eens een nieuwe garderobe aanschaffen, wat vind jij, Cora?

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: RealityNet Boulevard
« Reactie #14 Gepost op: 16-01-2004, 08:45:40 »
Gister weer een afl. van Patty's Posse. Helaas geen info over René. Dat is jammer.
Wel waren er schokkende beelden te zien, gelijk in het begin al... de streepjespyama :o Mag dit wel zomaar uitgezonden worden ??? Mensen, dat is toch niet meer van deze tijd?
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: RealityNet Boulevard
« Reactie #15 Gepost op: 16-01-2004, 09:03:05 »
Vandaag in RealityNet Boulevard:
Proces Wacko-Jacko




Vandaag is de dag, het proces van Micheal Jackson begint. Een soort O.J. Simpson deeltje 2, maar dan nog gekker waarschijnlijk. Vanmorgen was al op het nieuws dat journalisten en TV-stations het Californische plaatsje Santa Maria hebben belegerd. Kosten van een dagje parkeren voor de deur van het gerechtshof?? 20o euro......ik vraag me af of Micheal daar commissie over vangt, dat kan hij wel gebruiken, naar het schijnt.

later meer.......

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: RealityNet Boulevard
« Reactie #16 Gepost op: 16-01-2004, 09:11:46 »
Heeft hij het gedaan of niet?
Ik denk van niet. Volgens mij is hij écht zo verknipt dat hij denkt dat het allemaal maar normaal is.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: RealityNet Boulevard
« Reactie #17 Gepost op: 16-01-2004, 10:41:54 »
Michael Jackson bepleit onschuld

Uitgegeven: 16 januari 2004 07:11

LOS ANGELES - De Amerikaanse popster Michael Jackson zal vrijdag zijn onschuld bepleiten, als hij voor een rechtbank moet verschijnen wegens beschuldigingen dat hij een minderjarige seksueel misbruikte.

Dat verklaarde zijn advocaat Mark Geragos, die eerder de acteurs Robert Downey Jr. en Winona Ryder verdedigde. De rechtszaak vindt plaats in het West-Californische Santa Maria (district Santa Barbara).

In november werd de popzanger gearresteerd na aantijgingen dat hij een jongen op zijn landgoed Neverland meerdere keren zou hebben misbruikt. Mocht hij schuldig worden bevonden, dan riskeert 'Wacko Jacko' een gevangenisstraf van maximaal 24 jaar.

Kort voor het begin van het proces zijn nieuwe bijzonderheden naar buiten gekomen over Jacksons mogelijke handelingen. De Amerikaanse nieuwszender CNN meldde dat de aanklacht is gebaseerd op een verklaring van de nu 14-jarige jongen dat de zanger in zijn aanwezigheid masturbeerde. CNN zei de informatie te hebben van mensen die bij het onderzoek in de zaak betrokken waren.

Voor de zaak bestaat enorme belangstelling van de media uit de hele wereld. De politie verwacht verder veel fans van Jackson, die hebben laten weten dat zij steun willen betuigen aan hun idool. Voor een parkeerplaats bij de rechtbank, die normaal gratis is, moeten automobilisten tijdens het proces 250 dollar per dag (bijna 200 euro) neertellen.

bron: nu.nl
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RealityNet Boulevard
« Reactie #18 Gepost op: 19-01-2004, 17:07:41 »
Waarom bekende Nederlanders bekende Nederlanders zijn...
en waarom wij dat niet snappen

Voorbeeld 1:
Gordon
Waarom is iemand als Gordon zo beroemd? Dat vraag ik mij echt al verschrikkelijk lang af. Zijn er mensen die zich kunnen identificeren met zo iemand? Zijn er mensen die hem echt leuk vinden? Je kan het je haast niet voorstellen. Zijn er mensen die denken dat hij goed kan zingen? Ik mag toch hopen van niet! Ok, de liedjes met Romeo gaan nog, maar ik gok dat dat komt door Romeo.

Voorbeeld 2:
Cindy Pielstroom
Ten eerste: Die achternaam, kom op zeg! Ik weet dat ze er niets aan kan doen, maar neem dan een artiestennaam ofzo. En verf je haar! Kijk, mensen die je nu zien, denken al meteen dat je niet zo heel slim bent. Maar misschien... als je je haar zwart verft, komen ze er pas na vijf minuten achter... Of geef ik haar nou te veel crediet?

Tijger, wat vond jij van de streepjespyjama?

Cora, wat vind jij nou echt van de paashaas?

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: RealityNet Boulevard
« Reactie #19 Gepost op: 20-01-2004, 09:20:01 »

Tijger, wat vond jij van de streepjespyjama?

Ik was eigenlijk benieuwd wat jij, als modedeskundige daarvan vond. Ik vind persoonlijk dat het niet kan. Ook niet als je Patty Brard heet :-X

Wat ik me dan ook afvraag... wáárom is Frans zo populair? Hij is niet knap, zingt verschrikkelijk maar wat heeft hij dan? Kan jij daar ook een onderzoek naar doen Annuh?
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.