Ik hoop al jaren dat ze eens een wat out of the box mol doen, zoals Babs, Justin of Sor. De laatste jaren zijn de molkeuzes wat stereotyp.
Ja, eens.
Babs is eigenlijk de geknipte onder-de-radar-Mol. Bijna niemand kent haar, Nederlandse mollen zijn altijd 30+, ze is geen actrice of presentator.
Dat geldt ook voor Sor, behalve dan dat een paar miljoen mensen hem kennen van Maestro of z'n muziek.
Ik had die twee in eerste instantie blind gepotloodstreept, maar misschien verrast de productie ons weer eens.
Babs geeft ons ook nog mee waarom ze (als kandidaat natuurlijk) tot in de finale kan komen: ze is heel analytisch, mensen onderschatten haar.
Ja dat je die zeven schrapt kan ik goed invoelen. Ik heb ook wel wat met Tooske. Ze doet niks vreemds op zich maar ze zou echt wel goed mol kunnen zijn. Jeroen is echter wel de meest opvallende uit de hele reeks; totaal geen kandidaats filmpje. Lijkt echt ingestudeerd HOE hij het allemaal zegt (en zelfs wat).
Ik ben zoals verwacht weer terug bij af. Het is ook zo dat de filmpjes maar half zo lang zijn als normaal. 'Trap niet in de val van de Mol,' probeer ik mezelf voor te houden. (Geweldig hoe Jon dat zei in de trailer van het R-seizoen

).
Jeroen is gedaald op m'n lijstje. Waarom zouden ze hem kiezen als hij al zulke verdachte vibes afgeeft, in zo'n setting? Dat hadden ze kunnen testen.