Auteur Topic: [Kandidaat] Rosario Mussendijk  (gelezen 71831 keer)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #160 Gepost op: 19-02-2024, 18:24:45 »
Je geeft het penningmeesterschap aan degene die je het meest vertrouwt.

Justin gaf Fons het penningmeesterschap juist omdat hij dacht dat de groep hem niet vertrouwde “om een laatste steek te geven” zei hij in Niet de mol. Om nog voor wat chaos te zorgen

Zelf zou ik ook de pot geven aan iemand die mijn mol is of waarvan ik denk dat de groep het minst vertrouwt.
Gewoon omdat dat leuker is.

Dus niet eens met die statement

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 19-02-2024, 18:35:44 »
Als iemand in beeld komt bij de verdenking van een kandidaat, is dat meestal niet degene die echt verdacht wordt. Knippen en plakken in de biechten, maar degene om wie het gaat wel gewoon tonen? Is niet gebruikelijk. Dus dat geeft al te denken.

In het interview met Nu.nl (zie deze post van Waardenburg) zegt Babs dat ze op twee personen heeft ingevuld, maar op de een iets meer dan de ander. Dat is dus een afzwakking van wat ze in het afvallersdagboek zegt, nl. dat ze grotendeels op één persoon heeft ingezet.

Rosario kan m.i. op twee manieren nog steeds de Mol zijn:

1) Babs heeft hem gestreept aan het begin van afl. 7. (past beter bij het afvallersdagboek)
2) Rosario zat wel haar laatste twee, maar ze heeft niet genoeg op hem ingevuld (minder dan Anna, Fons en Rian). De verdenkingen van de laatste drie zijn vaag genoeg, dus daar is ruimte voor.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2024, 18:39:31 door Molest »

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 19-02-2024, 18:40:41 »
We weten nu zo langzamerhand wel dat we niet op de montage moeten afgaan en op de biechten ook niet. Ik heb het idee dat ze niets op Rosario heeft ingevuld, en ze ligt eruit. Je geeft het penningmeesterschap aan degene die je het meest vertrouwt. Dus ik begin toch wel te twijfelen of die -3000 van Rosario niet een giga-mollenstreek is.
Ben het volledig eens.

Nu lijkt Babs nog steeds Sor niet te vertrouwen, is dat omdat hij niet in het afvallershotel is geweest en de finale heeft gespeeld?
Met mensen die zij wel vertrouwde? Anna? Kees?

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 21-02-2024, 20:28:42 »
Wat vind ik het fijn voor jou, Sor, dat je mocht dirigeren. ::bravo:: ::bravo::
Heb het je zoooo gegund ::bravo:: ::bravo::

Offline Poontang

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 22-02-2024, 13:23:14 »
Er wordt veel gespiegeld. De duidelijkste om dit mee te plaatsen is Sor. Zijn naam is Rosario.  Ofwel Ros. Maar we zeggen Sor? Dat lijkt gespiegeld. Vooral toen hij de joker inzette zag je die heel duidelijk in het beeldscherm gespiegeld. LOM.
De hele opdracht rondom het orkest lijkt wel een ode aan de sor. De mol?

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #165 Gepost op: 22-02-2024, 15:50:13 »
Hij komt nog altijd heel beperkt in beeld vind ik. Net nu even iets meer omdat het over muziek gaat en muzikant is (blijkbaar?)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #166 Gepost op: 23-02-2024, 08:05:46 »
Als Rian de mol was in aflevering met Dia del Topo, ziek werd, werd Rosario in aflevering 2 de mol?
Eliminatie afl. 2 zag je Rosario in spiegelbeeld op het postkantoor en bij de eliminatie werd zijn bril groen opgelicht?

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 23-02-2024, 08:35:01 »
Als Rian de mol was in aflevering met Dia del Topo, ziek werd, werd Rosario in aflevering 2 de mol?
Eliminatie afl. 2 zag je Rosario in spiegelbeeld op het postkantoor en bij de eliminatie werd zijn bril groen opgelicht?

Dan is de eerste kandidaat er onterecht uit gevlogen op de test, vervolgens zijn andere kandidaten gepolst die vanaf dat moment dus weten dat Rian niet meer de mol is, en de kandidaat die ja heeft gezegd tegen dat voorstel moet in heel korte tijd bijgepraat worden over alle opdrachten die eraan komen in het kader van voorkennis? Dat lijkt me niet.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #168 Gepost op: 23-02-2024, 10:05:23 »

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Online wouterv

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 23-02-2024, 13:06:21 »
Even een tegenargument voor de mensen die zeggen dat Rosario de mol is omdat Babs hem verdacht:

ik zat net de ontknoping van S22 terug te kijken, hier gebeurt net hetzelfde:

Hilla was peningmeester en ging eruit, zij gaf de pot aan Everton (ondanks dat ze hem verdacht heeft).
Dit deed ze niet omdat ze op hem zat, maar wel omdat zij hem losliet en niet meer kon verdenken.

Het kan evengoed dat Babs Rosario niet meer verdacht als mol, maar zag als een fanatieke kandidaat
klaar voor de strijd

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 23-02-2024, 13:37:14 »
Dat zou dan alleen niet in lijn zijn met biechten waarin Babs zegt Sor niet te vertrouwen (wat je op meerdere manieren kunt uitleggen, maar voor mij klonk het heel erg als: te verdenken als mol)

Offline Groundhog860

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 23-02-2024, 14:59:51 »
Citaat
Citaat van: foxhunter op Vandaag om 08:05:46
Eliminatie afl. 2 zag je Rosario in spiegelbeeld op het postkantoor en bij de eliminatie werd zijn bril groen opgelicht?.

Dit vind ik helemaal  niet zo slecht bedacht. Los van de vraag of het dan idd. Rosario is geworden.

Citaat
Citaat van: Eva op Vandaag om 08:91:73
Dan is de eerste kandidaat er onterecht uit gevlogen op de test, vervolgens zijn andere kandidaten gepolst die vanaf dat moment dus weten dat Rian niet meer de mol is, en de kandidaat die ja heeft gezegd tegen dat voorstel moet in heel korte tijd bijgepraat worden over alle opdrachten die eraan komen in het kader van voorkennis? Dat lijkt me niet.

Dat lijkt me wel.
Er zijn natuurlijk helemaal geen andere kandidaten gepolst. Ze nemen degene die het meest stond te popelen (en geschikt is) en die gaat uiteraard geen nee zeggen. Eerste kandidaat is er '"onterecht" uitgevlogen. Ja, dat is helaas niet anders.
Het leven van een mol is veel zwaarder dan een kandidaat. Alleen al het 10x 10 min. moeten zoeken naar de juiste ketting, het extra voorbereidingswerk en bijpraten (overdag en 's-nachts) Je moet echt wel fit zijn.

Het blijft natuurlijk een exotische aanname, maar het is zeker mogelijk.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2024, 16:17:43 door Groundhog860 »

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 23-02-2024, 16:00:10 »
Dit vind ik helemaal  niet zo slecht bedacht. Los van de vraag of het dan idd. Rosario is geworden.

Er zijn natuurlijk helemaal geen andere kandidaten gepolst. Ze nemen degene die het meest stond te popelen (en geschikt is) en die gaat uiteraard geen nee zeggen. Eerste kandidaat is er '"onterecht" uitgevlogen. Ja, dat is helaas niet anders.

Dat is iig een goede reden waarom babs moest terugkomen in het spel. Maar hadden ze dan niet bij test 1 nog rian als mol kunnen houden en dan pas bij test 2 gaan switchen? (en heeft rian dan niet een voordeel tov andere kandidaten omdat ze al van te voren weet welke opdrachten er komen, ze heeft dan nog weinig geld verdient)

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 23-02-2024, 16:58:27 »
Er wordt veel gespiegeld. De duidelijkste om dit mee te plaatsen is Sor. Zijn naam is Rosario.  Ofwel Ros. Maar we zeggen Sor? Dat lijkt gespiegeld. Vooral toen hij de joker inzette zag je die heel duidelijk in het beeldscherm gespiegeld. LOM.

Ik vind dit eigenlijk best een degelijke mogelijke hint.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #174 Gepost op: 23-02-2024, 19:59:10 »
Dit gebouw is ook in beeld geweest.
https://mike.polischuk.net/wp-content/uploads/2018/05/IMG_4871-1.jpg

Hier staat ook ros  sor op, midden bovenaan boven de
Paraplu/spaceship

« Reactie #175 Gepost op: 24-02-2024, 22:20:00 »
Sor die als enige toegeeft dat hij niet te vertrouwen is en Rick die dit nog mooi even beaamd. Afgelopen week vond ik dat hij best wat goede dingen deed, maar door deze aflevering ga ik toch weer meer de Sor tunnel in.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #176 Gepost op: 24-02-2024, 22:27:21 »
Die opdracht over vertrouwen is van de Belgen. Kan zijn dat de oorspronkelijke opdracht niet uitgevoerd kon worden en dat dit een reserveopdracht was. Dan is het des te leuker voor deze opdracht als de mol in de groep nogal vertrouwd wordt, Rosario. Die komt dan op de essentiële plek te staan. En kan nog even een show weggeven in zijn relaxte positie. Maar waarom 2000 euro laten doorgaan? Omdat de pot al zo verschrikkelijk laag is en hij moet te vertrouwen blijven.

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 24-02-2024, 22:27:58 »
Even een tegenargument voor de mensen die zeggen dat Rosario de mol is omdat Babs hem verdacht:
Ik snap dit even niet: er wordt toch juist gesteld dat Babs er op Rosario is uitgevlogen dus Sor daarom de mol niet is?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #178 Gepost op: 24-02-2024, 23:05:05 »
Ja, zelfs voor mij (toen nog in de Jeroen-tunnel) een grote rode vlag!
De laatste afleveringen wordt hij steeds verdachter. Zo sneaky als hij de mol is. Als er nog wat ruimte is, kom ik hier graag tunnelen.  ;D

Tja... En daarna ging ik tunnelen op Kees.  ::schaam::
Is hier nog steeds ruimte over?

Sor die als enige toegeeft dat hij niet te vertrouwen is en Rick die dit nog mooi even beaamd.

Ja, dát dus. Smetje vind ik wel dat hij deze afl. Rian met +2000 binnen heeft gelaten, maar misschien wist hij niet wie het geld of jokers had.
En er was natuurlijk ook al eerder 3000 uit de pot gegaan.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline mollie23

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 24-02-2024, 23:09:56 »
Tja... En daarna ging ik tunnelen op Kees.  ::schaam::
Is hier nog steeds ruimte over?

Ja, dát dus. Smetje vind ik wel dat hij deze afl. Rian met +2000 binnen heeft gelaten, maar misschien wist hij niet wie het geld of jokers had.
En er was natuurlijk ook al eerder 3000 uit de pot gegaan.

Maar als je toch van een kandidaat zou gokken dat ze voor geld gaat is het Rian.. Hij had het toch prima kunnen verhullen met het argument “ik schiet iedereen voor de zekerheid af. Zodat niemand jokers heeft en ik mogelijk wel” Dan was er sowieso niks bij gekomen. Vrij risicovol om dan Rian niet af te schieten..