Het wordt wel tijd voor een Sor-lijst. Even uit mijn hoofd en aangevuld met vele, vele tips van anderen:

De envelop met 3000 uit de pot in afl. 5
Verkeerde foto's maken van de worstelaars
Bij opdracht Stad en Land: stuurt Anna en Tooske weg, waardoor Anna niet op tijd terug kan zijn om de doorloper op te lossen
De fietsopdracht: 1e aanzet tot bellen. Aanvulling: Sor suggereert op te splitsen. Hierdoor kunnen er twee duo’s tegelijkertijd belminuten opmaken.

De bergopdracht: onduidelijk hoeveel vragen hij goed had + speelt een lastige vraag door naar Jip (waar de vraag mingeld oplevert)
Hint in afl 5:
De pinata's: het kaartje hebben met 'molik' erop
Hint Bodejos:
Ik heb het vaak over de parelketting gehad. De ketting die géén rozenkrans is, ik werd er her en der op gewezen. Maar ja, associaties leggen.......
In elke aflevering draagt Rosario die ketting.
Gisteravond, bij moltalk waar ik overigens niet bij was, droeg Rosario die ketting níet. Redenerend vanuit de afleveringen, denk ik dan verder: die ketting hoorde bij het spel. En voor mij is dat dus een aanwijzing.
Bij de puzzels: er (2x) net eentje naast zitten met vierkantjes tellen; té toevallig, denk ik
Afl. 8: als enige ronduit (en brutaal) tegen Rik zeggen dat hij niet te vertrouwen is
Ook een grote aanwijzing: kijken in de toekomstvragen (daardoor geen kans meer op +3000) én daarover liegen; waarom zou je hierover liegen als je kandidaat bent?
Misschien ook verdacht:
In afl 1 Fons verdacht maken
In afl 7 de gasten mogelijk verkeerd neergezet? Al verbetert hij ook Fons (anti-molactie)
Gemold bij de muziekopdracht?
Verdachte biechten: 'ik houd van spelletjes'
Kees en Anna neerschieten (maar Rian niet)
Mogelijke hint nav extra beeldmateriaal van het orkest (al merkt Bodejos terecht op dat je normaal gesproken geen hints hebt buiten de uitzending om), maar misschien iets voor afl. 10:
Rosario krijgt de kans om het orkest te dirigeren. De mol die 'zijn' lied mag begeleiden?
Iemand aanvullingen?

Edit: aanvullingen geplaatst. Bedankt voor de tips!

En nog meer aanvullingen, dank @Molest:
- Gaat mee in foute antwoorden (wals) bij de pubquiz.
- Geeft in de koetsjes alleen de kleur door van het eerste oranje bordje, niet het bedrag.
- Komt als laatste binnen met een steen bij de roze tafel, waardoor Rian een steen overhoudt.
- Kiest twee objecten fout op de markt.
- Haalt Babs eruit voor de bonusvraag bij de dansers, die goed stond.
- Zit aan de piano, waar hij met Kees en Rian niet tot drie juiste liedjes komt.
- Vist maar een paar borden op met Rian, maar daarbij zitten wel twee van de vijf aangeleverde lidwoorden.