Het wordt wel tijd voor een Sor-lijst. Even uit mijn hoofd:
Iemand aanvullingen? 
Mooi lijstje, Tunneltelevisie!

En ja, ik heb nog wel aanvullingen ook.
- Gaat mee in foute antwoorden (wals) bij de pubquiz.
- Geeft in de koetsjes alleen de kleur door van het eerste oranje bordje, niet het bedrag.
- Komt als laatste binnen met een steen bij de roze tafel, waardoor Rian een steen overhoudt.
- Kiest twee objecten fout op de markt.
- Haalt Babs eruit voor de bonusvraag bij de dansers, die goed stond.
- Zit aan de piano, waar hij met Kees en Rian niet tot drie juiste liedjes komt.
- Vist maar een paar borden op met Rian, maar daarbij zitten wel twee van de vijf aangeleverde lidwoorden.
Ik heb mijn eigen vergelijkingslijstje van verdachte acties van Anna en Sor ook nog even kritisch onder de loep genomen, en aangevuld. De balans slaat wat mij betreft nog steeds door naar Sor:
1.1
A - vindt geen topito
1.2
R - Anna komt met de perfecte strategie om alle vrijstellingen eruit te werken. Rosario heeft een slap verhaal om zijn vrijstelling te verdedigen. Hoopt veel stemmen te trekken?
1.3
A - slechts 1 getrokken schilderij van de 12 is goed (kans van 1 op 6)
2.1
- - opdracht om zeep geholpen door Fons en Kees
2.2
R - speelt een vraag door naar Jip voor mingeld. Anna doet dit niet en heeft er zeker 2 goed.
3.1
- - Rosario op de achtergrond, maar gaat mee in foute antwoorden (wals). Anna tenminste 1x aanzet tot een goed antwoord (kakkerlak kan niet lopen), maar geeft ook enkele foute voorzetten die niet worden opgepikt.
3.2
A - verdachte actie met envelop verbergen onder haar kaart.
3.3
A+R - Rosario corrigeert Kees maar levert zelf wel tenminste 1x een dubbele foto aan, en foto's met meerdere worstelaars tegelijk. Anna heeft een sleutelpositie bij het kiezen van te tekenen worstelaars.
4.1
R - mols uit het boekje. Gehaast als eerste naar de telefoon. Ophangen zonder joker na al veel minuten gebeld te hebben. De groep willen splitsen. Met plan naar Tooske voor elk een joker. Kiest twee objecten fout op de markt.
4.2
-4.3
R - twee puzzels fout oplossen. Anna maakt een foutje in de kubus dat goed lijkt te zijn gerekend door de regie (tenzij er onwaarschijnlijke aannames worden gedaan om tot een resultaat van -500 euro te kunnen komen).
5.1
R - geeft alleen de kleur door van het eerste oranje bordje, niet het bedrag. Heeft het notitieblok, Anna niet.
5.2
R - de vogelverschrikker hint, en kan zelf niet op Molukken komen. Kan evt. communiceren met Dennis via zijn oortje. Wijst richting het juiste gebied op de kaart, maar het is al te laat.
5.3
A+R - beiden een minbedrag uit de bakjes gehaald.
6.1
R - komt als laatste binnen met een steen bij de roze tafel, waardoor Rian een steen overhoudt.
6.2
R - haalt Babs eruit voor de bonusvraag, die hoogstwaarschijnlijk goed stond.
7.1
R - zit aan de piano, waar hij met Kees en Rian niet tot drie juiste liedjes komt.
7.2
A+R - Rosario sorteert met Kees op werk waardoor toevallig alle gasten met een C aan één tafel komen. Anna en Rian gaan met die gasten de mist in.
7.3
R - kijkt in het dossier met de finalevragen. Haalt daarmee 500 euro uit de pot, maakt 3.000 euro onmogelijk en vergroot de kans dat er een geldig bod wordt uitgebracht.
8.1
A - Anna maakt met Kees en Rian een plan om onderling jokers te verdelen. Rosario laat het hoogste bedrag door.
8.2
R - vist maar een paar borden op met Rian, maar daarbij zitten wel twee van de vijf aangeleverde lidwoorden. Anna vist het enige werkwoord op, en geeft een goede suggestie om van "boek" ook een werkwoord te maken.
A: 7x
R: 14x