Auteur Topic: [Kandidaat] Rosario Mussendijk  (gelezen 71789 keer)

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #320 Gepost op: 29-02-2024, 08:05:47 »
Nou makkelijk die €2000,- verkomen als hij de mol is ben ik gewoon niet mee eens. Ik snap volledig je kritiek, maar ben niet helemaal mee eens. Weet dat je op een bericht van Goovi reageert, waar ik zelf niet helemaal mee eens ben.

Ik denk dat hij als mol gewoon had verwacht dat hij in het speelveld terecht kwam, dat dit ook de plan was en niet zag aankomen dat hij het meest vertrouwd werd in aflevering 8. Dat de makers en hij voor dat de opnames begonnen met elkaar ging bespreken waar kan je als mol best staan en wat zou je als beide het best kan doen als mol. Ik verwacht dat de makers zeiden bij deze positie dat hij niet ieder kandidaat moet afschieten, maar dat hij één of twee personen naar keus niet moet afschieten (zonder dat hij weet wat in welke koffer zit) om niet verdacht over te komen. Waarom hij dan Rian koos? Waarschijnlijk omdat zij weet dat ze elkaar vertrouwen of dat ze de langste tijd had en dacht dat ze daarom misschien voor jokers ging.

En vergeet niet als hij de mol is heeft hij waarschijnlijk voorbereid om in het speelveld te staan en moest hij nu improviseren, dan kan het zijn als mol dat dit niet helemaal goed is gegaan. Als hij de mol is kan hij dit ook makkelijk uitleggen vind ik.

Ik ga er niet meer in discussie, ik en andere hebben dit al vaker uitgelegd en jij en veel andere zien dit anders prima.
« Laatst bewerkt op: 29-02-2024, 08:39:27 door Mol1991 »

Offline Groundhog860

• Forumlid
« Reactie #321 Gepost op: 29-02-2024, 09:12:04 »
Ik denk niet dat hij hoefde te improviseren, want hij had de macarena prima voorbereid. De macarena, die ook naar hem als mol verwijst. (stond ook ergens in een topic) Hij stond precies waar hij wilde staan.
« Laatst bewerkt op: 29-02-2024, 09:14:05 door Groundhog860 »

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #322 Gepost op: 29-02-2024, 09:27:49 »
Als ie wel iedereen had afgeschoten was t net als met t pakken van de -3000 mogelijk wel weer een gevalletje van 'de mol kan moeiteloos saboteren'.
Oke, hij speelt zichzelf er wel mee in de kijker, maar de kandidaten zouden in principe volkomen kansloos zijn.

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #323 Gepost op: 29-02-2024, 10:13:24 »
Als ie wel iedereen had afgeschoten was t net als met t pakken van de -3000 mogelijk wel weer een gevalletje van 'de mol kan moeiteloos saboteren'.
Oke, hij speelt zichzelf er wel mee in de kijker, maar de kandidaten zouden in principe volkomen kansloos zijn.
Akkoord, maar de kandidaten hebben hem wel op die plek gestemd. Het is niet dat hij daar door het penningmeesterschap of zo is terecht gekomen.
Als hij ze allemaal had afgeschoten kon hij nog zeggen dat ze hem die plek maar niet gegund moesten hebben.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #324 Gepost op: 2-03-2024, 13:45:47 »
De afgelopen week heb ik ook wat tijd doorgebracht op het Dia del Top(it)o topic. Daar zijn ontzettend veel foto's gepost. Complimenten voor iedereen die dat zo heeft uitgespit! Hoewel de discussie ook over Anna gaat, meen ik daarin ook een aanwijzing te zien naar Sor. Voor de zekerheid doe ik dit even in spoilertags. Ik weet niet of het wat is, maar vond het wel erg opvallend.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik ben benieuwd of we vanavond nog interessante dingen zien van Sor.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline mollie23

• Forumlid
« Reactie #325 Gepost op: 2-03-2024, 21:26:47 »
Mochten de verdenkingen enigszins naar waarheid in beeld komen, dan zou dus niemand op Sor zitten… Of zie ik iets over het hoofd?

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 2-03-2024, 21:29:06 »
Ik denk dat Kees op hem eruit gevlogen is.

Offline mollie23

• Forumlid
« Reactie #327 Gepost op: 2-03-2024, 21:31:03 »

Ja daar leek de biecht wel naar te wijzen, maar of ik dat helemaal vertrouw..
Wel heb ik nu heel erg in m’n hoofd dat Babs op z’n minst Sor niet vertrouwde en waarschijnlijk wel wat op hem heeft ingevuld, terwijl niemand anders dat volgens mij doet en Babs er uit ligt..

Offline jokeJD

• Forumlid
« Reactie #328 Gepost op: 2-03-2024, 21:31:26 »
Juist heel verdacht dat heel bewust geen enkele verdenking expliciet werd benoemd behalve de suggestie van Kees dat hij de enige is die (deels?) op Sor zit. Om het idee te wekken dat Sor het niet kan zijn

En wat een grote hint dat we de waarzegster alleen tegen hem horen zeggen dat ze wist dat ze hem weer zou zien...

Offline mollie23

• Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 2-03-2024, 21:32:51 »
Juist heel verdacht dat heel bewust geen enkele verdenking expliciet werd benoemd behalve de suggestie van Kees dat hij de enige is die (deels?) op Sor zit. Om het idee te wekken dat Sor het niet kan zijn

En wat een grote hint dat we de waarzegster alleen tegen hem horen zeggen dat ze wist dat ze hem weer zou zien...

Zou je de eerste alinea even willen uitleggen?

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #330 Gepost op: 2-03-2024, 21:32:56 »
Of Kees zat (deels) op Sor, of helemaal niet. Niemand anders zit op Sor. De mol wordt altijd verdacht, dus Sor is het gewoon niet.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #331 Gepost op: 2-03-2024, 21:34:16 »

Ik krijg wel een beetje dat vermoeden.  ::oink::
Of zouden Anna en Fons hem toch ook in het vizier hebben? Het was een beetje onduidelijk. Ik begon echt blij te worden voor Kees, misschien zou hij winnen en dan ligt hij er toch uit.

Maar ja: voor de rest vond ik Rosario behoorlijk mols deze aflevering. En wat ook raar is: je zag alleen beelden waar hij zelf in zat toen hij sprak over zijn verdenkingen.

Verder kan Kees misschien, wat hij zelf ook zegt, niet meer goed alle eigenschappen van de mol onthouden. Dat zou nog een verklaring kunnen zijn waarom hij er toch uit ligt.

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #332 Gepost op: 2-03-2024, 21:42:00 »
Ik zou het wel een grappige knipoog vinden als hij de mol is:
Normaal gesproken zien we altijd dat de mol iemand verdenkt die hem verdenkt. Dit keer wordt Rosario door niemand verdacht, dus Rosario verdenkt ook niemand.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline jokeJD

• Forumlid
« Reactie #333 Gepost op: 2-03-2024, 21:42:25 »
Zou je de eerste alinea even willen uitleggen?

Ik vond het een typische montagetruc die ons laat denken dat Kees op Sor eruit is gegaan en niemand anders op Sor zit. Dan trek je als kijker de conclusie dat hij het niet kan zijn. Terwijl, als je zorgvuldig luistert, je niemand echt hoort zeggen op wie ze de test ingevuld hebben.
En juist dat vind ik dan verdacht.  Leg ik het zo duidelijker uit?

Offline mollie23

• Forumlid
« Reactie #334 Gepost op: 2-03-2024, 21:45:16 »
Ik vond het een typische montagetruc die ons laat denken dat Kees op Sor eruit is gegaan en niemand anders op Sor zit. Dan trek je als kijker de conclusie dat hij het niet kan zijn. Terwijl, als je zorgvuldig luistert, je niemand echt hoort zeggen op wie ze de test ingevuld hebben.

Absoluut. Thanks! Ik ga het nog eens terugkijken allemaal.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #335 Gepost op: 2-03-2024, 21:45:28 »
Fons en Anna zitten op elkaar. Dat is de realiteit. Niemand zit op Sor. Deze tunnel is dood.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #336 Gepost op: 2-03-2024, 21:46:23 »
Of Kees zat helemaal goed op Sor maar heeft dankzij zijn warrigheid en late switch het overgrote merendeel van de vragen per ongeluk op de verkeerde ingevuld.
Of de biecht sloeg op een andere aflevering en nu wist hij het niet meer.
Ik vertrouw het niet zo'n  presenteerblaadje. Sor was zeer mols bezig met Anna willen testen bij de gemakkelijkere puzzel.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 2-03-2024, 21:47:45 »
Of Kees zat (deels) op Sor, of helemaal niet. Niemand anders zit op Sor. De mol wordt altijd verdacht, dus Sor is het gewoon niet.

Misschien is dit jaar een uitzondering.  ;) Al kijk ik niet raar op als iemand anders dan Sor de mol is.

Hm, dat is ook een mogelijkheid. Kees uitte ook verdenkingen naar Anna, dus zou er misschien ook op haar uitgevlogen kunnen zijn.
En van Fons en Anna weten we het ook niet precies? (of zitten zij voornamelijk op elkaar?) --> edit: ik had de reactie van Belgian Mol nog niet gezien.

Sor was zeer mols bezig met Anna willen testen bij de gemakkelijkere puzzel.

Vond ik ook Zeer Verdacht. Want Anna had die moeilijkere rekensom prima kunnen oplossen. ::jaja::

Offline Feodora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #338 Gepost op: 2-03-2024, 21:50:45 »
Er is door Anna in ieder geval niet duidelijk benoemd wie haar hoofdverdachte is. Alleen dat ze een van de drie mannen kon afstrepen omdat ze hem nooit verdacht heeft.

Offline mollie23

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 2-03-2024, 21:51:10 »
Of Kees zat helemaal goed op Sor maar heeft dankzij zijn warrigheid en late switch het overgrote merendeel van de vragen per ongeluk op de verkeerde ingevuld.
Of de biecht sloeg op een andere aflevering en nu wist hij het niet meer.
Ik vertrouw het niet zo'n  presenteerblaadje. Sor was zeer mols bezig met Anna willen testen bij de gemakkelijkere puzzel.

En dan zit dus de rest ook op Sor?