Nou makkelijk die €2000,- verkomen als hij de mol is ben ik gewoon niet mee eens. Ik snap volledig je kritiek, maar ben niet helemaal mee eens. Weet dat je op een bericht van Goovi reageert, waar ik zelf niet helemaal mee eens ben.
Ik denk dat hij als mol gewoon had verwacht dat hij in het speelveld terecht kwam, dat dit ook de plan was en niet zag aankomen dat hij het meest vertrouwd werd in aflevering 8. Dat de makers en hij voor dat de opnames begonnen met elkaar ging bespreken waar kan je als mol best staan en wat zou je als beide het best kan doen als mol. Ik verwacht dat de makers zeiden bij deze positie dat hij niet ieder kandidaat moet afschieten, maar dat hij één of twee personen naar keus niet moet afschieten (zonder dat hij weet wat in welke koffer zit) om niet verdacht over te komen. Waarom hij dan Rian koos? Waarschijnlijk omdat zij weet dat ze elkaar vertrouwen of dat ze de langste tijd had en dacht dat ze daarom misschien voor jokers ging.
En vergeet niet als hij de mol is heeft hij waarschijnlijk voorbereid om in het speelveld te staan en moest hij nu improviseren, dan kan het zijn als mol dat dit niet helemaal goed is gegaan. Als hij de mol is kan hij dit ook makkelijk uitleggen vind ik.
Ik ga er niet meer in discussie, ik en andere hebben dit al vaker uitgelegd en jij en veel andere zien dit anders prima.