Op de foto waar hij rondloopt zijn de snor en de baardschaduw duidelijk dunner. Dit komt volgens mij niet door de belichting, maar omdat hij zich heeft geschoten.
Die typo vind ik echt grappig.

Goed punt. Ik denk dat het mij niet was opgevallen, omdat het verschil niet supergroot is én omdat ik de eerste afleveringen totaal niet op Rosario heb gelet.
Wel heb ik nog dat rare moment (afl.1) met Fons onthouden; dat hij een leugentje van Fons doodleuk vertelt aan de rest. Zou je dat zomaar doen als kandidaat? (zoiets kun je misschien beter voor jezelf houden of met een 'bondje' bespreken) Toen heb ik nog wel even gedacht: hm, misschien is een van die twee wel de mol. Maar ik deed daar niks mee.

Rosario was voor mij ook niet per se onverdacht, maar vooral onopvallend. Bij de worstelopdracht viel me zijn gedrag ook op (verkeerde foto's), maar lette ik toen meer op Kees.
In afl. 5 knalde Rosario er opeens voor mij uit door 'molik' en die -3000. En achteraf gezien: er slechts één vierkantje naast zitten bij het tellen (afl. 4?) is echt wel erg opmerkelijk als je dit per ongeluk zou doen.
Toch heb ik Rosario pas ná afl. 8 als hoofdverdachte. En dan nog: Anne en Fons blijven kanshebbers. Deze tunnel ga ik niet uitkomen.

Alle hulde voor iedereen die Rosario sneller doorhad dan ik. Als hij de mol is, zit wel een groot deel van dit forum fout. Oei.