Auteur Topic: Big Brother Reindeer Games  (gelezen 547 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Big Brother Reindeer Games
« Gepost op: 12-12-2023, 14:48:45 »
Citaat
Each episode will consist of three games and will end in a "Santa's Showdown", the outcome of which determines the elimination of one HouseGuest. The players will not be in the BB house, will not live together, and there will be no voting off of other players. Four HouseGuest will remain in the finale with one winning a $100,000 grand prize.

Cast:
https://variety.com/gallery/big-brother-reindeer-games-cast/big-brother-reindeer-games-9/

Aflevering 1 is al uitgezonden, blijkbaar is er wel degelijk een sociaal element en spelen ze wel in het huis/de backyard. Ik ga het misschien wel kijken maar met zeer lage verwachtingen en alleen om Danielle, Britney en Taylor weer te zien ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Big Brother Reindeer Games
« Reactie #1 Gepost op: 1-01-2024, 14:29:28 »
Dit is veeeel leuker dan het reguliere seizoen van Big Brother  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Big Brother Reindeer Games
« Reactie #2 Gepost op: 1-01-2024, 19:16:24 »
Voor BB Reindeergames werkte een nieuwe challenge designer/producer.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Reindeer Games
« Reactie #3 Gepost op: 2-01-2024, 08:15:26 »
een heel leuke spin-off, iets dat zeker mag terugkomen van mij.

Ik was heel blij met de winnaar, zeker omdat de runner-up mij irriteerde (terwijl ik haar in haar origineel seizoen wel leuk vond)
klaar voor de strijd

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Big Brother Reindeer Games
« Reactie #4 Gepost op: 3-01-2024, 06:09:32 »
wat iedereen dacht dat het kapot slecht zou zijn, kwam echt als een verademing na het enorm irritante drek kwam wat bb25 was ::rofl:: buiten cameron na was dit of je ze nu hiervoor mocht of niet echt een geweldige cast en ook iedereen is er likable uitgekomen ::rofl:: josh is opeens een leuke gast wanneer hij niet de challenge doet :P franzel ownt opeens haar shit en werkt met de vrouwen. frankie tot een zekere hoogte ::)

sowieso was het geweldig om queen der queens danielle reyes te zien na al die tijd. britney heyes terug naar haar naturlijke habitat in de dr en taylor die eindelijk het spel kan spelen zoals ze wilde en geen nare mensen had die haar kapot maakte. die boot order was echt geweldig! love ook dat er social gameplay in zat as it should be en aflevering 3 en de boot was echt van de meest wilde afleveringen ever! ''I HATE ALL OF THEM!'' ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

maar jammer dat ze niet won, ergens heeft ze gezegd dat ze heeel close was trouwens,
snap eerlijk gezegd totaal niet waarom je nu haar irritant kan vinden als enige is wat is veranderd is dat ze nu zonder gedoe het spel kan spelen en het echt goed heeft gedaan qua gameplay en in de comps. haar drs zijn gewoon onserieus haarzelf zoals hiervoor. but the sword she was, zoals haar ketting:P ::bravo:: ::bravo::

maar al met al geweldig idee en dit komt sowieso terug! gewoon pure big brother fun. En deze comps voor bb26 plzz  ::)
chipsverslaafde <3

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Reindeer Games
« Reactie #5 Gepost op: 3-01-2024, 08:33:10 »
Ze leek me minder authentiek, maar het kan mss ook zijn dat ik vorige keer er overkeek omdat ik de antitaylor groep echt niet moest hebben.

Ik heb hetzelfde met Sandra van survivor. In haar eerste 2 seizoenen vond ik ze geweldig, omdat ze goed werkt als tegenspeler van een villain maar haar laatste seizoenen werd ik haar persoonlijkheid en gedoe beu wss omdat er geen villain was
klaar voor de strijd

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Big Brother Reindeer Games
« Reactie #6 Gepost op: 4-01-2024, 21:33:03 »
Dit was verrassend geweldig!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Big Brother Reindeer Games
« Reactie #7 Gepost op: 5-01-2024, 09:06:30 »
Loved it!
Nieky grab a life vest!