Auteur Topic: Rich Girls  (gelezen 2415 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Rich Girls
« Gepost op: 19-01-2004, 21:30:43 »


maandag t/m vrijdag @ 21.00uur

Ally Hilfiger (De dochter van kledingmagnaat Tommy Hilfiger) en haar beste vriendin Jaime Gleicher zijn normale tieners met te veel geld. Ondanks hun fortuin hebben de meiden geen gemakkelijk leven. Althans, dat vinden ze zelf.

Hun dag kan vergald worden door een limo die niet op tijd komt, een stylist die niet begrijpt dat je je haar liever opgestoken draagt of een navigatiesysteem aan boord van je dure auto, die je de verkeerde kant opstuurt.



Wat vinden jullie van deze nieuwe serie op MTV? Ik vind het wel leuk soms. Maar soms zijn het echt verwende krengen. Voorbeelden staan hierboven en ik wil er nog eentje noemen.

De 2 meiden gaan een auto uitzoeken. Een prachtige Ferrari laten ze zitten, alleen maar omdat ie geen elektrische raambediening heeft. ZO'N FERRARI LAAT JE TOCH NIET ZITTEN?
« Laatst bewerkt op: 19-01-2004, 21:40:39 door LC »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Rich Girls
« Reactie #1 Gepost op: 20-01-2004, 11:54:50 »
Wel leuk en ik vind het ook wel lieve meiden. Zo heel verwend zijn ze ook niet. Ze gaan ook naar Afrika toe om de arme mensen te helpen. Toch een mooi gebaar als je zo rijk bent.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rich Girls
« Reactie #2 Gepost op: 22-01-2004, 19:16:46 »
Rich Girls Rules  :P
That's all

Offline Meike

  • Forumlid
Re: Rich Girls
« Reactie #3 Gepost op: 2-02-2004, 20:16:12 »
k vind het ook leuks

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rich Girls
« Reactie #4 Gepost op: 17-02-2004, 21:07:20 »
morgen is volgens mij de laatste aflevering. Vandaag was t echt leuk....ze gingen naar six flags. En die ally gaat bij haar vader werken. Jammer dat t afgelopen is nu, k vond het wel leuk, maar k heb niet alle afleveringen gezien. ik dacht dat t alleen op dinsdag kwam.

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rich Girls
« Reactie #5 Gepost op: 10-03-2004, 21:55:37 »
okeej kijkt iemand het nog? ikke nog wel, ook al heb ik ze allemaal al 1000x gezien.maar ik wou even vragen of iemand misschien weet van wie die titelsong is? Het is echt NERGENS te vinden op internet..het is dus het liedje wat je op het eind van de aflevering hoort.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rich Girls
« Reactie #6 Gepost op: 11-03-2004, 21:54:01 »
Ik heb de halve marathon gezien zondag .....was er leuk!  ::ok::

Dat liedje is dat toevallig "Lifestyles of the rich and the famous"van Good Charlotte.
Of bedoel je dat liedje wat door meisjes gezongen wordt.....die ken ik nl. niet. Helaas
That's all

Offline eve17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rich Girls
« Reactie #7 Gepost op: 14-03-2004, 23:08:24 »
shit..wist neit dat er een marathon was, anders had ik t wel even opgenomen.
k heb dat nummer gevonden trouwens....lillix-this town. Hijs hee leuk  ::ok::