Poll

Wie is de Mol?

Bernard
16 (9.9%)
Michaël
72 (44.4%)
Senne
74 (45.7%)

Totaal aantal stemmen: 162

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 37608 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #660 Gepost op: 12-05-2024, 14:39:17 »
Zat jij eerder niet een tijdje op Charlotte?
Charlotte was dit jaar mijn enige tunnel maar die moest ik echt verlaten na afl. 3, ik ben toen naar Senne gegaan. Dat was niet echt met plezier, ik hoop altijd op een wensmol.

Ik heb ook een uitstapje gemaakt naar Michael want die is ook echt dat type wensmol, maar ook dat werd me te ongeloofwaardig. Het script werd elke week duidelijker dat de edit van Michael de mol wil maken en dat Senne overal tussendoor slalomt.

En enorm uit de wind gehouden wordt. Voorbeeldjes als ze op het schip staan en op de knop drukken, en als ze bij de bom-auto's staan. De edit gaat uit naar Stephanie/Charlotte als mol maar die zijn naar huis dus wie blijft over? Het is Senne die het aanzetje geeft, de stille beslissende stem is. Superouderwets mols.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #661 Gepost op: 12-05-2024, 15:39:13 »
Ik zie Bernard als mol België 2024. Hij heeft een prima molprofiel, is verbaal en nonverbaal kloppend bij het gedrag van een mol, en heeft in de montage veel losse eindjes (en daar hoop ik in aflevering 9 veel van te zien). Mocht Michael of Senne de mol zijn, dan moet ik 'terug naar de tekentafel' en kijken waar ik het mis heb en waarom ik erin geluisd ben.  ::rofl::
Als Bernard de mol is heeft hij zijn roeping gemist. Hij heeft met afstand het meeste geld in de pot gebracht en was nauwelijks of niet van invloed op opdrachten waar veel geld verloren werd (bevrijding Senne, openen box van Pandora, blokkentoren).

Ik verdacht eerst Stéphanie en in mindere mate Charlotte. Senne kwam erbij in afl. 2 en begon ik steeds meer te verdenken. Na het vertrek van Stéphanie en herbekijken van cruciale opdrachten zet ik alles in op Senne. Maar wij zullen zien (Michaël is nog een kleine optie maar zijn acties worden te duidelijk vertoond).

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #662 Gepost op: 12-05-2024, 15:47:25 »
Team Michael.
Ik zat van bij de start in een diepe Stéphanie tunnel, maar Michael slaagde er vanaf afl 3 in om die onverwacht en serieus aan het wankelen te brengen.
De exit van Stéphanie + opdracht 6.3 en 7.2 hebben me helemaal overtuigd.
In Senne heb ik nooit een mol kunnen zien, en als Bernard de mol is val ik van mijn stoel.

Maar het blijft wel heel spannend. Zeer geslaagd seizoen!
« Laatst bewerkt op: 12-05-2024, 15:52:21 door Molekule »

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #663 Gepost op: 12-05-2024, 16:00:50 »
Charlotte was dit jaar mijn enige tunnel maar die moest ik echt verlaten na afl. 3, ik ben toen naar Senne gegaan. Dat was niet echt met plezier, ik hoop altijd op een wensmol.

Ik heb ook een uitstapje gemaakt naar Michael want die is ook echt dat type wensmol, maar ook dat werd me te ongeloofwaardig. Het script werd elke week duidelijker dat de edit van Michael de mol wil maken en dat Senne overal tussendoor slalomt.

En enorm uit de wind gehouden wordt. Voorbeeldjes als ze op het schip staan en op de knop drukken, en als ze bij de bom-auto's staan. De edit gaat uit naar Stephanie/Charlotte als mol maar die zijn naar huis dus wie blijft over? Het is Senne die het aanzetje geeft, de stille beslissende stem is. Superouderwets mols.
Ik denk ook dat Senne de mol is, maar was eerder als een vraag bedoeld waarom je dit seizoen dan gemakkelijk vond, aangezien je eerst op andere mogelijke mollen zat?

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #664 Gepost op: 12-05-2024, 16:05:34 »
Senne
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #665 Gepost op: 12-05-2024, 16:36:41 »
Ik denk ook dat Senne de mol is, maar was eerder als een vraag bedoeld waarom je dit seizoen dan gemakkelijk vond, aangezien je eerst op andere mogelijke mollen zat?
Omdat Senne dus de geijkte mol is. Als we hier over een jaar op terugkijken dan zeggen we allemaal 'wat een makkelijk seizoentje was dat, zeg'. Ik kan er dus ook niet zoveel plezier aan beleven, ik had de hoop op Charlotte maar dat is alweer een eeuwigheid geleden, en zat dan al vroeg op Senne. Zat jij al vanaf begin af aan op Senne dan? Dan heb je meer recht van spreken, alvast hulde dan!

Ik na afl. 3, ik kon geen enkele misser vinden voor Senne. Nul anti-molacties. Zelfs de verdubbelaars behandelde hij perfect voor de mol. En aan gewaagde molacties geen gebrek (zoals dat weekendje Amsterdam kiezen) dus hij doet het perfect. De edit zit me dus dwars, die maakt het ZO duidelijk dat Senne het is dat ik stiekem wel eens wilde dat Michael het was, ik ben een romanticus van aard. Als Michael het toch is stort niet mijn tunnel in maar sta ik te juichen, dan hebben de makers me echt genept en is dit seizoen veel bijzonderder dan ik durfde te dromen ::bravo:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #666 Gepost op: 12-05-2024, 16:42:45 »
Michaël staat in de landelijke verdenkingen hoger dan Senne en heeft volgens mij een grotere verdachte edit dan Senne.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #667 Gepost op: 12-05-2024, 16:45:04 »
Ja volgens mij dus ook (zeer sterk zelfs). Zou wel leuk zijn als zowel de molloten hier als landelijk het verkeerd hebben  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #668 Gepost op: 12-05-2024, 16:48:20 »
Ik leg de resultaten al wat eerder vast omdat ik naar Antwerpen ga.

Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 8:

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #669 Gepost op: 12-05-2024, 16:52:33 »
Ohhh, Michael heeft hier de hele week voorgestaan, zelfs de gouden hint hielp niet.... maar toch zijn we op het laatst alsnog geland op Senne zie ik ::ok:: ::ok:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #670 Gepost op: 12-05-2024, 17:24:45 »
Heb ook Senne, met toch een lichte twijfel richting Michaël dankzij de uitstekende argumenten van een aantal medemolloten.

Maar stem al vanaf aflevering 1 Senne in de pool en daar blijf ik bij.
Veel succes straks, en voor wie naar Kinepolis gaat, veel plezier!!!

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #671 Gepost op: 12-05-2024, 17:35:34 »
Ik weet het oprecht niet deze keer. Elk van de drie zou ik een leuke mol vinden. Michael en Senne op ratio prima verklaarbaar. Bernard is eerlijk gezegd gewoon slecht te onderbouwen op wat we in beeld hebben gezien, maar nog net mysterieus genoeg om op hints in beeld te blijven houden.

Daarom ga ik tegen beter weten in voor de underdog Bernard. Heb wel zin in een grote verrassing vanavond!

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #672 Gepost op: 12-05-2024, 17:35:58 »
Omdat Senne dus de geijkte mol is. Als we hier over een jaar op terugkijken dan zeggen we allemaal 'wat een makkelijk seizoentje was dat, zeg'. Ik kan er dus ook niet zoveel plezier aan beleven, ik had de hoop op Charlotte maar dat is alweer een eeuwigheid geleden, en zat dan al vroeg op Senne. Zat jij al vanaf begin af aan op Senne dan? Dan heb je meer recht van spreken, alvast hulde dan!

Ik na afl. 3, ik kon geen enkele misser vinden voor Senne. Nul anti-molacties. Zelfs de verdubbelaars behandelde hij perfect voor de mol. En aan gewaagde molacties geen gebrek (zoals dat weekendje Amsterdam kiezen) dus hij doet het perfect. De edit zit me dus dwars, die maakt het ZO duidelijk dat Senne het is dat ik stiekem wel eens wilde dat Michael het was, ik ben een romanticus van aard. Als Michael het toch is stort niet mijn tunnel in maar sta ik te juichen, dan hebben de makers me echt genept en is dit seizoen veel bijzonderder dan ik durfde te dromen ::bravo:: ::ok::
Ik snap je uitleg, bedankt. Ja, ik zat vanaf de kandidatenvoorstelling deels op Senne uit een soort gevoel dat hij tot het standaard molprofiel behoort en zag mijn vermoedens bevestigd in aflevering 1 en vooral 2, sindsdien heeft hij bij mij altijd bovenaan gestaan, al hebben Michaël en Stéphanie mij wel lang doen twijfelen. Ook nu nog doet Michaël mij twijfelen, maar ik blijf toch bij Senne.

Offline HanMic

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #673 Gepost op: 12-05-2024, 18:18:28 »
Ik hang ook nog altijd tussen de twee. Ik zeg al even Michaël, maar als ik de mol was, had ik wel altijd in de toren willen zitten om controle te hebben over de volgorde aan de doos van Pandora. Als ik als mol weet dat mijn naam te vinden is in de doos, zou ik zelf vrij snel aan de beurt willen zijn om te vermijden dat overijverige kandidaten verder gaan zoeken dan de opdracht zelf. De enige manier om dat te kunnen sturen, is door boven te zitten. Anderzijds vind ik het dan wel raar dat Bernard, van wie ik vermoed dat hij goed zit, de stappen niet controleert in de kathedraal. Mogelijk ga ik straks alsnog om, geen idee. Ik ben in elk geval blij met elke uitkomst vanavond, leuk seizoen!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #674 Gepost op: 12-05-2024, 18:27:34 »
Michaël

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #675 Gepost op: 12-05-2024, 18:52:35 »
Anderzijds vind ik het dan wel raar dat Bernard, van wie ik vermoed dat hij goed zit, de stappen niet controleert in de kathedraal.

Ik vermoed dat daarvoor niet genoeg tijd was. Maar ook: als Bernhard daarvoor alles goed heeft gecontroleerd en er na de toren achterkomt dat er wel érg weinig stappen over zijn, dan weet hij waarschijnlijk ook genoeg. Dus dan zou natellen niet nodig zijn.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #676 Gepost op: 12-05-2024, 19:44:05 »
Ja volgens mij dus ook (zeer sterk zelfs). Zou wel leuk zijn als zowel de molloten hier als landelijk het verkeerd hebben  ::rofl::

En ga je eenzelfde ruiterlijk toegeven als het niet Charlotte noch Senne is? Ik vind dat 'allez, ik heb het altijd feilloos goed en de rest niet' zo'n dedain tonen. Want als het Bernard of Michael is zitten de Senne verdenkers fout.

We gaan het snel genoeg te horen krijgen. Veel kijkplezier iedereen  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #677 Gepost op: 12-05-2024, 19:56:06 »
Toch maar Michaël. Maar Senne kan ook nog steeds, dan was mijn eerste ingeving toch juist. In ieder geval geen Bernard

Edit: ik denk toch dat het ook wel heel goed Senne kan zijn. Nou ja, ik zit in ieder geval 50% goed dit jaar
« Laatst bewerkt op: 12-05-2024, 20:22:05 door SanderFMC »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #678 Gepost op: 12-05-2024, 19:56:30 »
5 minuten voor aanvang staat het gelijk tussen Michaël en Senne ::oink:: 72-72 en 16 stemmen voor Bernard.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #679 Gepost op: 12-05-2024, 20:21:00 »
Vanaf de allereerste opdracht stonden Senne en Michaël boven aan mijn lijstje. Senne steeds bovenaan maar Michaël kon ik niet loslaten ondanks zijn onmolse posities in volgende opdrachten en afleveringen.

10 dagen geleden de weegschaal door laten slaan naar Senne. Hij is volgens mij  manipulatief sterk en molt daardoor sneaky. Bijv. bij de mafiaopdracht samen met Charlotte. Hij zit steeds op de beste mol- en strategische posities. Michaël is een opvallende kandidaat,  hij heeft bijna mol op zijn voorhoofd staan, maar heeft naar mijn idee de meeste  antimol acties en zit vaak op een verkeerde positie. Ook betrapte ik hem een aantal malen op primaire reacties bij oa. de eliminaties.

Primaire reacties bij Bernard lijken te  tonen dat hij al vroeg denkt de juiste mol in het vizier te hebben.

Ik blijf bij Senne dus maar als het Michaël is dan ook prima  ::jaja::