Auteur Topic: Wild Boys/Viva Le Bam!  (gelezen 3363 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Wild Boys/Viva Le Bam!
« Gepost op: 22-01-2004, 12:03:54 »
Er zijn 2 spinoffs gemaakt van 'Jackass' en die zijn beiden nu te zien bij MTV: Wildboys met Steve-O en Chris Pontius en Viva Le Bam met Bam Margera en zijn ouders.

Wildboys:
Steve-O en Chris Pontius reizen over de wereld om meer te weten te komen over de flora en fauna van het land. Ze doen dit op geheel eigen wijze. Rugby spelen met een ham tussen de hyena's of boksen met een wombat.

Viva Le Bam:
Bam Margera weet altijd weer zijn ouders te verrassen met een nieuwe stunt, geholpen door zijn eigen crew: (oa Ryan Dunn, Raab himself). Ook wordt Don Vito, zijn oom vaak lastig gevallen.

Mijn favoriet is 'Viva Le Bam'. Laatst was er 'non-feed-Phil-day' Phil is Bams vader en Phil zou wel een dag zonder eten kunnen, daarom dus 'non-feed-Phil-day'. In alle cafés en restaurant hingen posters dat Phil geen eten mocht en er vloog zelfs een vliegtuig met die tekst erachter. Gisteren ging Raab himself trouwen met zo'n internetbestelvrouw uit Rusland.  ;D

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Wild Boys/Viva Le Bam!
« Reactie #1 Gepost op: 22-01-2004, 17:21:38 »
Viva La Bam is ook zeker mijn favoriet. Ik probeer elke uitzending te zien en ik blijf me vaak rotlachen.


Wild Boyz is ook wel lachuh, maar soms een beetje teveel van hetzelfde

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Wild Boys/Viva Le Bam!
« Reactie #2 Gepost op: 22-02-2004, 20:50:00 »
Het is allebei wel leuk om eens te kijken.

Ik vond vive la Bam met de ijsvloer in huis wel leuk ;) Eindelijk eens iets wat zijn ma ook leuk vond  >:D ;D
No Milk today???