Auteur Topic: [Kandidaat] Stijn de Vries  (gelezen 92853 keer)

Offline johan1973

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Stijn de Vries
« Reactie #200 Gepost op: 6-02-2025, 21:21:59 »
Ik heb de groene schermen van Stijn in aflevering 2 en 4 net nog een keer teruggekeken.
Zijn reacties na het groene scherm lijken minder op opluchting en meer op een GROTE GRIJNS richting Rik.
De eerste keer vergeet hij even dat er nog mensen om hem heen zitten.
Bij de tweede keer heeft hij nog een korte interactie met Sam en doet dan direct een hand voor zijn mond.

Misschien zit er zelfs structuur in en krijgt hij in aflevering 6 en 8 weer een scherm.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 6-02-2025, 23:34:18 »
Misschien dat hij tegen Bridget had gezegd dat hij probeerde te 'nepmollen'?

Ze mochten niet spreken voor de opdracht.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #202 Gepost op: 7-02-2025, 00:15:48 »
Ze mochten niet spreken voor de opdracht.

Goede, dat was ook zo.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MoleBuster

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
« Reactie #203 Gepost op: 8-02-2025, 15:58:18 »
Nu hier terecht gekomen na de exit van Bridget, maar ik heb niet zo goed kunnen ontdekken wat Stijn heeft geprobeerd om dan de opdracht IJsvrij te laten mislukken. Hij was niet zo veel in beeld daar. Wie van jullie daar een beter zicht op?
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Pietervdm

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 8-02-2025, 19:07:07 »
Opdracht was veel te snel afgelopen. Productie had niet verwacht dat ze al zo snel zouden finishen. Ze hadden nog veel meer vragen. Oftewel er waren nauwelijks kleuren in het spel en viel er weinig te mollen. Het is vooral de extreme hoeveelheid hints waardoor het voor mij duidelijk is dat het Stijn is. Pride, gay happy, trots, pink, regenboog kleuren, bootje, gay nor, liedjes liedjes liedjes, 1998, bloem uitgesproken in Khmer is Sten/Stijn.

Offline Pietervdm

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 8-02-2025, 19:57:36 »
Mooiste hint tot nu toe vond ik Tafeltje dekje. Van de gebroeders Grimm. Zakdoekjes (gayding) waren rood wit blauw.  De Nederlandse gebroeders Grimm waren ambassadeurs van de gay Pride Amsterdam. Briljant wie die verzonnen heeft. 1998 was flauw. Als ze "Gay nor" in gedachten hadden, ook petje af.

Offline evelienh1986

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #206 Gepost op: 8-02-2025, 19:59:05 »
Zo ver gaan de hints nooit joh

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 8-02-2025, 22:25:28 »
En er zullen never nooit hints zijn naar geaardheid.

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 8-02-2025, 22:33:26 »
Nu hier terecht gekomen na de exit van Bridget, maar ik heb niet zo goed kunnen ontdekken wat Stijn heeft geprobeerd om dan de opdracht IJsvrij te laten mislukken. Hij was niet zo veel in beeld daar. Wie van jullie daar een beter zicht op?

Hij stond voornamelijk siroop te tappen, waarbij hij ongezien meer siroop dat nodig per bekertje heeft kunnen tappen (waardoor de flessen sneller leeg gingen), of maar één kleur per bekertje terwijl er wel al 2 kleuren beschikbaar waren.
Maar deze opdracht leek inderdaad sneller voorbij dan beoogt

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #209 Gepost op: 9-02-2025, 09:17:01 »
Tot op heden is hij de Beste Mol Aller Tijden: geweldige molacties en dus heel lage pot plus onverdacht door het leven bij zowel kandidaten als Nederland ::bravo::

Helaas met het vertrek van Sam is de laatste die Stijn nog niet verdacht weg. Alle dames excl. zijn homie Bridget zitten wel op hem. Ben benieuwd of Nederland hem nog gaat vinden of dat ze Roos blijven kiezen :o
De Blondine is de Mol :)

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 9-02-2025, 09:39:51 »
Zoveel mols deed hij niet tijdens opdracht 1 (alleen dat blauwe tas ding, maar dat was toch veel te opvallend?) en opdracht 2 was helemaal niet molbaar daar kon je niks doen..

Offline mollien

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 9-02-2025, 09:42:37 »
Tot op heden is hij de Beste Mol Aller Tijden: geweldige molacties en dus heel lage pot plus onverdacht door het leven bij zowel kandidaten als Nederland ::bravo::

Helaas met het vertrek van Sam is de laatste die Stijn nog niet verdacht weg. Alle dames excl. zijn homie Bridget zitten wel op hem. Ben benieuwd of Nederland hem nog gaat vinden of dat ze Roos blijven kiezen :o

Ik krijg eigenlijk helemaal niet zo goed mee wie op wie zit. Ja Sam op Sophie, Roos ook een beetje en er zijn kandidaten die zeggen dat ze Stijn maar ook anderen in de gaten willen houden. Alleen ik ga er niet volledig van uit dat wat wij zien en horen ook is hoe de test ingevuld wordt.

Zit zelf ook in de Stijn tunnel. Maar heb niet door gehad dat iedereen hem nu verdenkt, dat zou ik wel jammer vinden

Offline johan1973

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 9-02-2025, 09:57:40 »
Zoveel mols deed hij niet tijdens opdracht 1 (alleen dat blauwe tas ding, maar dat was toch veel te opvallend?) en opdracht 2 was helemaal niet molbaar daar kon je niks doen..

Het was juist (letterlijk) de bedoeling om deze aflevering de pot te spekken en die in een volgende aflevering met het kopen van een (zwarte) vrijstelling weer leger te maken.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 9-02-2025, 10:13:01 »
Het lijkt erop dat Sam zijn voormalige roomies allemaal het Sophie-bos in heeft gestuurd  ::rofl::

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 9-02-2025, 10:30:29 »
Wat mij opviel bij Stijn: hij leek nog steeds heel gespannen toen hij z’n groene scherm al gehad had. Dit had ik mensen al eens zien posten bij vorige eliminaties. En het viel inderdaad op.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 9-02-2025, 11:07:03 »
Stijn kan het niet zijn want dan was Sam al eerder afgevallen. Als Sam op Sophie zat, is de mol een vrouw en dat is een van de redenen dat hij er zolang in is gebleven.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2025, 11:09:52 door Run »

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #216 Gepost op: 9-02-2025, 11:11:45 »
Da's maar 1 vraagje.....

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 9-02-2025, 11:12:41 »
Er zijn mensen die het tot de laatste vier schoppen zonder op de juiste mol te hebben gezeten. Jokers, afwijkende testen, snelheid waarmee je de test hebt gemaakt, mensen die nòg slechter tunnelen, een mol die toevallig steeds in hetzelfde groepje zit als jouw mol... dat is allemaal van invloed op de uitslag van de test.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #218 Gepost op: 9-02-2025, 11:14:50 »
Sam is duidelijk al weken door het oog van de naald gekropen, Rik zegt dat al weken. En zoals we zagen in de voorlaatste 2 testen is hij razend snel met invullen van de test. Dat zal hem vast vaak gered hebben, de test even slecht maken als de rest maar winnen op tijd.

Offline BigBoots

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #219 Gepost op: 9-02-2025, 16:05:58 »
Gezichtsexpressies nav groen scherm Stijn.
Mijn ondeskundige analyse: Iedereen weet het!
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit