De titels met 'De juiste manier van' wijzen op een spoedcursus die de mol krijgt. Het aanblijvende rare gedrag van Roos sluit steeds weer aan bij de titels. Bijvoorbeeld na de test zit ze met haar handen eerbiedig op boeddhistische wijze. Ook haar hele vriendelijk binnenkomst en vertrek bij de leugendetector getuigde van een bepaalde opvoeding gerelateerd aan de juiste manier van praten, bijvoorbeeld 'wees hoffelijk en zeer beleefd in de omgang, maar laat het achterste van je tong niet zien'.
Oké, de titel van aflevering 4 "de juiste manier van praten" kun je prima verklaren door de manier waarop ze de ondervragers door haar manier van antwoord geven geen info gaven in de leugendetector test.
De titel van aflevering 3 "de juiste manier van zien" kun je ook verklaren omdat Roos bij de stemming wie de waarheid spreekt Ray aanwees (mogelijk wetende dat zij hiermee niet de meerderheid zou halen).
De titel van aflevering 1 "een rein geweten' kun je verklaren omdat er toen nog geen mol was.
De titel van aflevering 2 "het juiste motief" konden we heel goed verklaren voor Ray, omdat deze cruciale informatie achterhield maar hiervoor wel een motief had. Als je kan laten zien dat Roos deze aflevering ook iets deed waardoor die titel op haar kan slaan, dan heb je zeker een punt. En er komen nog meer afleveringen...
Om de een of andere reden geloof ik niet in Roos als mol, maar ik heb me wel vaker vergist, zie avatar!