Auteur Topic: [Kandidaat] Nora Akachar  (gelezen 54566 keer)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
Re: [Kandidaat] Nora Akachar
« Reactie #100 Gepost op: 27-01-2025, 16:42:16 »
Vooral niet opvallen zal de begeleiding ook hebben gezegd (molbriefing #2)...

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 27-01-2025, 16:46:29 »
Als je molt zal het altijd opvallen dat je geld verliest, het gaat erom dat je geen dolle toeren uithaalt en dat er een goed excuus voor is. Steeds maar niet opvallen, omdat je niet molt en daarmee geld verdient is niet helemaal de opdracht. Ze had zich makkelijk kunnen laten afschieten, bijvoorbeeld op dat bruggetje. 'Oops! Dat bruggetje maakt geluid, ik kon er niets aan doen!'. De andere twee kunnen dat alleen maar beamen.

« Reactie #102 Gepost op: 27-01-2025, 16:49:03 »
Het is natuurlijk slim om als derde te gaan, na te zien dat er zoveel mingeld in het laatje kwam. Met deze vangst (hiervoor bungelde ze onderaan bij de geldverdieners) kan ze alle verdenkingen, ook bij de kijkers, lekker van zich afschudden. Zo te lezen is dat gelukt :-) Met een te laag bedrag zouden de tunnelvangers teveel opvallen.
Nu kan ze wat meer ongestoord doormollen. 
Eerdere mollen harkten ook vaak echt veel geld binnen.
Zet em op mol, zei Rik in de laatste opdracht. Zij zette daar een hoedje op iemands hoofd.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 27-01-2025, 16:53:13 »
Ze is momenteel in haar eentje verantwoordelijk voor 1/3e van de pot.

« Reactie #104 Gepost op: 27-01-2025, 17:36:14 »
Weliswaar 1000, maar dat was na het forse mingeld.
Anna verdiende vorig jaar meer dan Fons en nr 3.
Follow the money is niet te doen, want wat speelt de mol UIT de pot. Het had iets van 3000 kunnen en zijn nu is het 250.
Vorige afl verdiende ze net wat meer dan Bridget, de minst verdienende.
Ben benieuwd of de mol verkleed in het spookhuis zit . Natuurlijk, want dat is leuke tv!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 27-01-2025, 17:59:42 »
Natuurlijk niet, ze wisten van tevoren niet eens wie er naar het spookhuis zouden gaan.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #106 Gepost op: 27-01-2025, 19:43:20 »
Niet te hard oordelen, het gaat dit seizoen om een onvoorbereide mol. Geen maandenlange training. Het is allemaal anders nu.

De benchmark is anders een Mol in België die ook niet voorbereid was en vervolgens een van de beste Mollen ooit was.
Dus laten we stoppen met pamperen: ook nu moet de Mol gewoon echt mollen en niet grootverdiener zijn. Zou Nora de Mol toch blijken te zijn,
dan gaat de geloofwaardigheid van het spel door het putje.

Ik denk dat ze het redelijk slim speelt, maar gaandeweg last zal gaan krijgen van de keihard spelende dames om haar heen.
Roos, Sophie en Maaike zijn alledrie gehaaide tantes.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #107 Gepost op: 27-01-2025, 21:22:24 »
De mol ‘moet’ niks van mij, en wij hebben daar niets over te zeggen, vind ik, dus ik ga geen kwalificaties vastpinnen over doen en laten van de mol, het is zoals het gaat, en zo accepteer ik het. Ik vind mezelf niet in een positie om eisen te stellen aan een programma of persoon of rol.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 27-01-2025, 21:53:41 »
Kom op, zonder een mol die molt is er geen Wie is de Mol.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #109 Gepost op: 27-01-2025, 22:01:02 »
Daar gaat het mij niet zozeer om, dat is voor aflevering 10 als we te zien krijgen wat de mol heeft gedaan wat we niet hebben gezien. Ik onthoud mij van uitspraken in de trant van ‘onwaardig’, ‘failliet van het programma’ oid. Vind ik niet zo gepast.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #110 Gepost op: 27-01-2025, 22:04:27 »
Ze is geen Reneé, gewoon niet de mol. Kruis erdoor.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 27-01-2025, 22:15:34 »
Daar gaat het mij niet zozeer om, dat is voor aflevering 10 als we te zien krijgen wat de mol heeft gedaan wat we niet hebben gezien. Ik onthoud mij van uitspraken in de trant van ‘onwaardig’, ‘failliet van het programma’ oid. Vind ik niet zo gepast.

Dat kan allemaal wel, maar het is toch echt wel de bedoeling dat de mol voor aflevering 5 een keer molt. Dat heeft Nora nog niet gedaan. Leuke kandidaat, waardeloze mol. En ik denk dat ze shinet, omdat ze een leuke kandidaat is.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #112 Gepost op: 29-01-2025, 09:43:16 »
De kans dat ze de mol is is inderdaad erg klein geworden (dankzij het spookhuis), maar ik hou haar gewoon wel als mol in de pool... Halverwege wisselen heeft geen nut...
Ich bin ein Bärliner!

« Reactie #113 Gepost op: 29-01-2025, 13:41:21 »
Ik houd haar ook nog even als mogelijke mol, vooral om haar non-verbale reacties.

Offline missmolly

• Forumlid
  • UDIGIT
« Reactie #114 Gepost op: 30-01-2025, 16:17:44 »
Leuke hint bij KPN opgenomen aflevering 1
 ::bravo::

Offline evelienh1986

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #115 Gepost op: 30-01-2025, 16:58:03 »
Ik snap 'm niet?

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #116 Gepost op: 30-01-2025, 17:06:23 »
Nora haar postcode is 1111 …? Deze kan denk ik naar een ander topic  ;D ( #nutteloze hints)

Offline missmolly

• Forumlid
  • UDIGIT
« Reactie #117 Gepost op: 30-01-2025, 17:38:17 »
1111 is opgeteld 4
Nora is de 4e op alfabetische volgorde

Offline ThaStayFan

• Winnaar WIDM-pool 2024, Winnaar De Mol Pool 2025
  • Forumlid
  • Wie zoekt, die vindt
« Reactie #118 Gepost op: 30-01-2025, 19:43:55 »
Wat nog zou kunnen is dat de pot op een bepaald bedrag moest blijven bij het spookhuis.
Als Stijn en Bridget voor zoveel mingeld zorgden en Nora (als mol) dat ook deed, dan ging de pot misschien wel te veel omlaag.
Als de volgende aflevering de pot flink gebruikt moet worden bij een bepaalde opdracht, dan zou de regie ingegrepen kunnen hebben.
Aflevering 5 of 6 kunnen hierop antwoord geven. Ben benieuwd.

Verder is een mol niet degene die voor zoveel mogelijk mingeld moet zorgen, maar degene die het spel SABOTEERT. Als dit bovenstaande klopt, dan heeft ze de boel gesaboteerd. Weliswaar nu met plusgeld. Natuurlijk gaat sabotage meestal gepaard met mingeld. Echter, in De Mol België zien we ook vaak dat de mol iets moet doen van de regie. En dan kan je ook geld in de pot spelen als mol... Wie weet is dat hier ook het geval.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2025, 19:46:17 door ThaStayFan »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 30-01-2025, 19:53:53 »
Sorry, maar sabotage door de mol houdt in dat opdrachten dankzij de mol niet slagen en dat er zo min mogelijk geld wordt verdiend. Ook zorgt de mol voor mingeld, dat is de enige reden dat dat überhaupt bestaat. Dat de mol wacht op een aflevering waarin mogelijk een deel van de pot wordt verspeeld is bullshit, we kijken niet een heel seizoen voor slechts die éne (mogelijke) aflevering. Nora is de grootverdiener op bijna de helft van de reeks, ergo: Nora is niet de mol.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2025, 20:00:28 door Eva. »