Wat heeft Marokkaans hier nu weer mee te maken? En het lijkt misschien een slimme truc om die hele discussie op (of in) mijn hoofd te projecteren, maar je laat je in feite lelijk kennen. Ik ga met jou hierover niet verder in discussie.
Haha, wat? Jij begint de discussie met mij, haalt er allerlei religieuze toestanden bij en ik moèt antwoorden. Je verwijst me naar een andere post met hypotethische voorbeelden, dat waren deze:
Religieuze blokkades zijn nu eenmaal in steen gehouwen en ononderhandelbaar, en daar voel ik me ongemakkelijk bij. Geen alcohol willen drinken is tot daaraantoe (al heeft met name de Vlaamse Mol er een handje van om soms juist een drinkopdracht te verzinnen), maar de productie begeeft zich wel op glad ijs. Waar ligt de grens? Geen opdrachten uitvoeren op zondag of de Sjabbat? Geen hand geven aan mannen ('Gip Kâh-rel dê haant')? Geen dragshows meer à la De Mol in Spanje?
In weet niet wat ìk in godsnaam voor lelijks heb gedaan of gezegd, ik moet hier eerlijk gezegd een beetje om lachen omdat het té vreemd is.
Wat ik zag, vlak voor Nora afhaakte, was dat zij en Bridget de verkeerde arm omhoog hadden. De danseres wees hen daarop, Bridget paste zich aan en Nora leek een grote error te hebben en zei vervolgens mee te willen stoppen. Als ik me baseer op de informatie de we gekregen hebben, denk ik dat ze het te moeilijk vond en zich niet op haar gemak voelde naast twee dames die het redelijk goed afging.
Ik zie niet in wat religieus gezeik ertoe had gedaan als Bridget of Maaike het hadden opgegeven, dan was dit onderwerp überhaupt niet aan de orde gekomen. Ik nodig jou uit om eens na te denken over waarom je dit te berde brengt.