Auteur Topic: [Kandidaat] Nora Akachar  (gelezen 46512 keer)

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Nora Akachar
« Reactie #280 Gepost op: 10-02-2025, 23:04:21 »
Dan zou ze nog ver onder Renée komen en dat lijkt me bijna onmogelijk.

Ik dacht hele lange tijd dat tijdens het kijken naar het seizoen splinter dat de blondine die ook in de finale kwam de mol was. Ja, Renee was geen succes, hoe zou ze er zelf op terugkijken?

Was overigens ook een seizoen (zelfde als met jurre overigens) dat de leuke mensen vroeg afvielen dus dan hield je ook niks over.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #281 Gepost op: 11-02-2025, 08:58:40 »
Jurre vond ik een van de betere mollen en Anke zat best lang in dat seizoen, dus daar zeker geen problemen mee :-[ >:D

Maar terug on-topic. Zelfs ziet iemand Nora als mol, dan komen we volgens mij niet aan drie concrete molacties.

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #282 Gepost op: 11-02-2025, 11:17:06 »
Ik had ook nog iets gezien wat mogelijk toch naar Nora verwijst...

1e letter van achteren, 2e letter van achter enzovoort...

1-Een rein geweten N
2-Het juiste motief E
3-De juiste manier van zien I
4-De juiste manier van praten A
5-De juiste concentratie R
6-De juiste inspanning A

NoRA A(kachar) Is hEt ?

Maaike M zou ook nog kunnen of het kan ook helemaal niets zeggen natuurlijk.
De anderen kunnen niet als dit gaat kloppen.

Ben benieuwd wat de volgende spreuk is...
Misschien wel
7-De juiste fantasie

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #283 Gepost op: 11-02-2025, 11:27:38 »
Laat missmolly lekker puzzelen joh. Ik kan de fantasie wel waarderen!

Het wordt logischerwijs een van deze drie titels die nog over zijn:
- de juiste manier van doen
- de juiste manier van leven
- de juiste oplettendheid

Offline missmolly

• Forumlid
  • UDIGIT
« Reactie #284 Gepost op: 11-02-2025, 13:43:28 »
Nou, wat aardig van jullie ::hug::

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #285 Gepost op: 11-02-2025, 13:46:30 »
Zeker een hint die ik in de gaten ga houden, ook al is Nora niet de mol, heel sterk gevonden!  ::bravo::

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #286 Gepost op: 12-02-2025, 18:29:43 »
Graag on-topic blijven hier jongens  ::ontopic::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #287 Gepost op: 13-02-2025, 21:53:24 »
Ook in aflevering 6 heb ik Nora helemaal niks zien doen of zeggen wat maar in de buurt kwam van een mollenstreek. Samen met Sam deed ze haar best om toch iets te maken van de eerste opdracht. Daar waren volgens mij twee kandidaten aan het werk, die alles juist deden. Met succes!
Die andere twee duo’s waren vooral met randzaken bezig, die het spel tegenwerkten: verwarring stichten, de etherdiscipline niet respecteren, klooien met de gsm, naar aapjes kijken, nauwelijks uit de verf komende, halfslachtige “versierpogingen”.
Nora en Sam waren de enige ‘taakgerichte’ spelers bij het vinden van hints die leiden naar de juiste fotograaf.

Nora gaat het niet zijn, dat is het enige dat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid hic et nunc durf te beweren.

Offline Matty

• Forumlid
  • Het zou zomaar een mol kunnen zijn.
« Reactie #288 Gepost op: 15-02-2025, 21:50:17 »
Misschien een onpopulaire mening, maar ik vond Nora en leuke kandidate. En volgensmij is ze ook heel slim. Ze lijkt in het programma lijkt het wat suf neer gezet. De aflevering dat ze afviel maakte ze bepaalde opmerkingen die het tegendeel bewijzen. Erg jammer!

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: 15-02-2025, 22:02:38 »
Ze heeft dus de opdracht met de dansen geskipt mede vanwege haar religie. Waar ze zelf gewoon openhartig over is, hoop dat mensen dat willen respecteren.

Leuke kandidate, lieve vrouw ook denk ik. Ik had eigenlijk gedacht dat ze de finale zou halen maar helaas, net niet gered.

« Reactie #290 Gepost op: 15-02-2025, 22:21:59 »
Ook gedacht dat ze de finale wel zou halen, omdat ik vermoedde dat ze op Maaike zat vanaf aflevering 1.
Een fair player, om maar in de Engelse termen te blijven. Leuke vrouw.

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 15-02-2025, 22:49:32 »
Volgens mij is ze er op Roos uitgegaan. Verdacht ze al eerder volgens de testbiechten.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 15-02-2025, 22:51:09 »
Volgens mij is ze er op Roos uitgegaan. Verdacht ze al eerder volgens de testbiechten.

Dat denk ik ook maar denk ook dat iedereen inmiddels op Roos zit.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #293 Gepost op: 15-02-2025, 23:22:03 »
Aangezien hier al over haar exit gesproken wordt: hoeveel mensen zullen hier de spoiler hebben gezien?

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #294 Gepost op: 15-02-2025, 23:31:58 »
Ik had de hele week Nora als afvaller staan. Bedacht vanmiddag dat Sophie waarschijnlijker was dus pool veranderd. De spoiler zag ik 2 minuten voor de uitzending begon. Tja...

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #295 Gepost op: 16-02-2025, 01:29:29 »
Ik vond Nora ook een leuke kandidaat hoor ::ok:: Maar haar exit geeft mijn topfavorieten wel weer meer kans op de winst :D Ik denk dat ze op Roos zat.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #296 Gepost op: 16-02-2025, 01:33:28 »
Misschien een onpopulaire mening, maar ik vond Nora en leuke kandidate. En volgensmij is ze ook heel slim. Ze lijkt in het programma lijkt het wat suf neer gezet. De aflevering dat ze afviel maakte ze bepaalde opmerkingen die het tegendeel bewijzen. Erg jammer!
Door de edit vond ik haar als kandidaat minder leuk overkomen. Jammer dat ze vandaag voor het eerst pas een sympathieke edit kreeg (in tegenstelling tot de eerdere afleveringen). In niet de mol kwam ze ook over als een heel warm persoon.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 16-02-2025, 08:52:22 »
Ik dacht dat ze goed tunnelde. Jammer hoor! Ze stond er met haar neus bovenop toen Maaike in die taart prikte, zou ze echt op Roos getunneld hebben? En als zij het niet was die een van de waxinelichtjes uitgedaan heeft, moet Maaike het zijn. Ik ga nu een beetje twijfelen aan Maaike als mol.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2025, 08:55:48 door Run »

Offline Talpavenator

• Forumlid
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
« Reactie #298 Gepost op: 17-02-2025, 00:53:39 »
En als zij het niet was die een van de waxinelichtjes uitgedaan heeft, moet Maaike het zijn. Ik ga nu een beetje twijfelen aan Maaike als mol.

Dat waxinelichtje ging vanzelf uit. Zowel Nora als Maaike doen dan niets verdachts. Op het moment dat Nora naar Maaike loopt gaat dat ene lichtje uit. Dus als er al iemand schuldig was, dan was het Nora die door het langslopen een ongewenst werveltje heeft voortgebracht dat het kaarsje heeft gedoofd.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 17-02-2025, 13:58:22 »
Je ziet gewoon in beeld dat dat kaarsje uitgaat inderdaad. Niets verdachts aan.