Auteur Topic: [Kandidaat] Maaike Martens  (gelezen 51699 keer)

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Maaike Martens
« Reactie #160 Gepost op: 23-02-2025, 08:56:12 »
Dat praten de shining op weg naar het hotel, hoe leg je dit anders uit dan voorkennis?
Ja, als zij het is, is dit zeker voorkennis.
Kan ook toeval zijn, maar ze heeft meer zulke momenten, dat blijft wel heel bijzonder.
Of ze is daar gewoon goed in als persoon, kan ook nog natuurlijk.

Wat ik me wel afvraag, zou ze als ze de mol wel is, dit risico nemen?. Dit valt toch op bij de kijkers en de kandidaten lijkt mij.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2025, 09:02:36 door Mol1991 »

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 23-02-2025, 09:14:10 »
Ja, als zij het is, is dit zeker voorkennis.
Kan ook toeval zijn, maar ze heeft meer zulke momenten, dat blijft wel heel bijzonder.
Of ze is daar gewoon goed in als persoon, kan ook nog natuurlijk.

Wat ik me wel afvraag, zou ze als ze de mol wel is, dit risico nemen?. Dit valt toch op bij de kijkers en de kandidaten lijkt mij.
Als je weinig verdacht wordt, kun je dat doen. Misschien zit Stein op Roos en Roos op Stein.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 23-02-2025, 10:53:30 »
Het zou zeker kunnen, we gaan het zien.

« Reactie #163 Gepost op: 23-02-2025, 10:56:22 »
Ik vond het opvallend dat Maaike niet zo bang leek in het hotel. En volgens mij was zij het die zei in een biecht: "I see you"
Na de kookopdracht bij Rik die blik van haar..

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 23-02-2025, 11:09:40 »
Ik vond het opvallend dat Maaike niet zo bang leek in het hotel. En volgens mij was zij het die zei in een biecht: "I see you"
Na de kookopdracht bij Rik die blik van haar..
Bij een ontmoeting met een kamermeisje moest ze alleen maar lachen.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 23-02-2025, 11:12:28 »
Bij een ontmoeting met een kamermeisje moest ze alleen maar lachen.
Waarschijnlijk gewoon vanwege de spanning.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 23-02-2025, 11:15:46 »
Wat verder opviel is dat ze al snel op een andere verdieping belandde wat tegen de afspraak was, in het water viel met het zout, het joghurt potje ging om, vlees snijden niet volgens de opdracht en natuurlijk dat ze wachtte om als laatste naar een mandje te lopen.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 23-02-2025, 11:18:02 »
Wat doet Maaike voor verdachts? Ik zie haar eigenlijk elke keer heel hard werken voor de pot. Ze lijkt vertrouwd te worden in de groep. Ook zit ze vaak op onhandige posities als mol.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 23-02-2025, 11:19:22 »
Wat doet Maaike voor verdachts? Ik zie haar eigenlijk elke keer heel hard werken voor de pot. Ze lijkt vertrouwd te worden in de groep. Ook zit ze vaak op onhandige posities als mol.
Wat vind je een onhandige positie? Dat ze onhandig is, is zeker waar.  :)

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 23-02-2025, 11:38:23 »
Wat vind je een onhandige positie? Dat ze onhandig is, is zeker waar.  :)

Neem bijvoorbeeld dat dansen, daar heb je relatief weinig invloed. Ook haar bod van 1000 euro en dat ze vervolgens Sophie met 5000 euro probeert weg te spelen.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 23-02-2025, 12:20:28 »
Neem bijvoorbeeld dat dansen, daar heb je relatief weinig invloed. Ook haar bod van 1000 euro en dat ze vervolgens Sophie met 5000 euro probeert weg te spelen.
Ze probeerde zichzelf weg te spelen misschien?

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #171 Gepost op: 23-02-2025, 12:58:37 »
Precies, ze speelde gewoon zichzelf weg. En die voorkennis etaleren door over 'The Shining' te beginnen in het busje, zou weleens kunnen zijn omdat ze nauwelijks verdacht wordt.
Uiteindelijk wil men natuurlijk wel graag een winnaar en aangezien de hele groep continu aan het nepmollen is (de twee grootste nepmollen staan nu in de finale naast Maaike) dan maar op deze wijze laten merken dat jij de Mol zou kunnen zijn.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 23-02-2025, 12:59:02 »
Neem bijvoorbeeld dat dansen

daar stond ze nog met het blocnote in de hand of misschien dacht ze sam gaat toch nooit dansen en die is veel te fanatiek, daar heb ik geen zin in?

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 23-02-2025, 13:01:53 »
Ja, zou echt wel een strategie kunnen zijn van haar, want eerlijk is eerlijk mensen ze heeft al vaker laten zien dat ze voorkennis had. Ook al vind ik raar als ik dit zo duidelijk in beeld ziet, maarja als de kandidaten niet op jou zitten kan je wel van alles doen om verdacht over te komen en ook zulke dingen zeggen, wel lekker gewaagd. :)

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #174 Gepost op: 23-02-2025, 13:11:31 »
Bij het dansen heb je vrijwel in je eentje invloed op 2000 euro. Ok als ze het goed hadden geraden 1500... dat is het dubbele van wat ze bij de tempels hebben opgehaald.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 24-02-2025, 05:49:59 »
Die Shining opmerking was apart, maar zal voor de andere kandidaten misschien niet eens zo zijn opgevallen. Wij kregen dat jongetje op dat fietsje te zien, zij volgens mij niet.
Edit kan dit ook achteraf hebben toegevoegd om Maaike verdachter te maken

Offline Frietei

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 24-02-2025, 08:23:28 »
Niet alleen praten over de Shining, maar in de taxi op weg naar het hotel maakte Maaike ook ineens met haar handen ‘viool-speel-gebaren’…de beroemde violen van de muziek van Psycho? Welke hint later nog eens bevestigd werd met Roos in de douche?

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 24-02-2025, 10:25:04 »
Een kandidaat die voorkennis lijkt te hebben in een shot buiten de opdrachten om is juist niet de mol. Een mol zou dat ten eerste toch niet zomaar zeggen. En ten tweede kan het er makkelijk uitgeknipt worden.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 24-02-2025, 10:43:03 »
Een kandidaat die voorkennis lijkt te hebben in een shot buiten de opdrachten om is juist niet de mol. Een mol zou dat ten eerste toch niet zomaar zeggen. En ten tweede kan het er makkelijk uitgeknipt worden.

Idd. Ik zeg dat elk seizoen omdat t elk seizoen gebeurt uit enthousiasme bij n kandidaat. Die zijn nooit de mol

Offline Draaksje

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 24-02-2025, 12:52:51 »
Die Shining opmerking was apart, maar zal voor de andere kandidaten misschien niet eens zo zijn opgevallen. Wij kregen dat jongetje op dat fietsje te zien, zij volgens mij niet.

Ik vind het ook wel vreemd dat bij de aanleiding naar het griezelhotel we dat jongetje op de fiets meerdere keren zagen, maar deze totaal niets met de opdracht te maken had of er zelfs in voorkwam. De kandidaten hebben hier volgens mij nul weet van...
Waarom steken ze dat in de edit? Gewoon om het een extra "eerie" gevoel te geven?