Auteur Topic: [Kandidaat] Bridget Maasland  (gelezen 20727 keer)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Bridget Maasland
« Reactie #40 Gepost op: 16-01-2025, 15:30:08 »
Mijn grootste twijfel zit in het feit dat Rik tegen de mol zei dat-ie onopvallend te werk moest gaan. Het gedrag van Bridget voldoet daar voor mij niet aan, dat vind ik té opvallend.  ;D

Dat betekent natuurlijk nog wel dat Bridget de mol kan zijn.  Dus als ze geld uit de pot blijft houden, dan is dat voor mij zeker een reden om haar mee te nemen. Absoluut.  :D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 16-01-2025, 15:37:43 »
Rik zei ook dat als de mol wel iets opvallends doet, dat ie het juiste motief moet hebben. Het zou me niets verbazen als de afleveringstitel daarop slaat.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 16-01-2025, 15:41:55 »
Het motief zie ik bij Bridget niet zo. Behalve dan het verhaal dat ze het draakje heeft gepakt, omdat Ray dat zei. Kan, maar of dat echt een motief is?
Bij Roos bijvoorbeeld vind ik het motief sterker (geen kisten openen, om haar jokers te beschermen), maar ik denk nu niet dat zij de mol is.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 16-01-2025, 15:52:05 »
Hier op het forum worden 6 kandidaten meer verdacht dan Bridget, dus ik denk dat veel mensen er toch ingetuind zijn  ::tandpastasmiley::

Offline Pac

• Forum Moderator
  • Geslacht: Man
« Reactie #44 Gepost op: 16-01-2025, 16:06:04 »
Ik denk ook dat de makers tevreden zijn over de verdenkingen mocht ze de Mol zijn ::jaja:: Ze staat weliswaar op plek 3 in de app, maar met maar 12% is dat krap hoger dan at random gokken. Alle aandacht gaat uit naar Roos met twee keer zoveel stemmen.

Áls ze de Mol is, gaat ze in aflevering 3 denk ik wel wat meer in de luwte opereren. Anders wordt het ook mij te gortig.
...óf niet!

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #45 Gepost op: 16-01-2025, 21:41:23 »
Ik kan dan wel bijna twee finalisten aanwijzen denk ik, Ray en Sophie stonden er bovenop toen ze aan het mollen sloeg, en hun biechten neigen ook al bijna naar all in gaan. Ik twijfel.

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 17-01-2025, 07:53:41 »
…is voor het grote zaterdagavondpubliek achteraf ook het leukst om naar te kijken, een duidelijk vanaf het begin vol in beeld mollende mol.
Maar wij haken af.

Heb hier trouwens ook net als bij Jan destijds het gevoel van 'dit is de bekendste naam, als de regie een kans heeft haar zo lang mogelijk in het programma te houden doen ze dat'

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 17-01-2025, 11:19:30 »
Misschien een klein geheugensteuntje: de regie heeft niet de mol gekozen maar de kandidaten.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #48 Gepost op: 17-01-2025, 12:06:46 »
Ik heb het idee dat Bridget het prima vindt als anderen haar verdenken, ben benieuwd of dit haar taktiek blijft. Ik heb dit weinig keren een echte mol zien doen.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2025, 12:37:13 door Run »

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 17-01-2025, 20:07:24 »
Ik had bridget zo ongeveer onderaan staan omdat het er allemaal veel te dik bovenop ligt, maar als in de belgische Mol dit ook gebeurt is in een seizoen dat de mol niet van tevoren gekozen was (en dus minder kon voorbereiden) moet ik haar zeker niet teveel afschrijven.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 17-01-2025, 22:43:58 »
We weten uit aflevering 1 dat Bridget geen speler is die expres gaat nepmollen. Dus als ze de mol niet is, dan gaan we haar snel genoeg zien als een fanatieke kandidaat die ook geld binnen gaat brengen.

Dat is ze tot nu toe in ieder geval niet. Eigenlijk gaat niks goed waar ze aan meedoet. Als daar niet snel verandering in komt, dan is er maar 1 logische conclusie.

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 18-01-2025, 20:08:41 »
We weten uit aflevering 1 dat Bridget zo wilde beginnen. Dat wil niet zeggen dat ze van plan was om dat een heel seizoen vol te gaan houden

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 18-01-2025, 21:40:50 »

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #53 Gepost op: 18-01-2025, 21:44:13 »
Geheim niet kunnen raden... het molschap is geheim...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #54 Gepost op: 18-01-2025, 22:06:52 »
Neemt weer het voortouw lijkt het. Is behoorlijk bepalend in welk woord gekozen moet worden. Dik aangezet. Het lijkt me de kandidaat die met zichzelf heeft afgesproken dat zij de mol speelt, om zo verdacht mogelijk over te komen. En Stijn vertrouwt haar?

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 18-01-2025, 22:12:57 »
Stijn zat wel erg aan zijn neus toen hij dat zei  ;) Als hij zelf niet de mol is zal hij haar zwaar verdenken dat ze de groep zo overtuigde, dan kan een joker geven geen kwaad en zal hij wellicht hopen voordeel te hebben aan een bondje met de mol.

Offline molLin

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 18-01-2025, 23:53:32 »
Haha Eva, precies wat ik ook opeens dacht toen ik Bridget deze aflevering zag: Patsy!

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 19-01-2025, 07:00:28 »
Het lijkt me de kandidaat die met zichzelf heeft afgesproken dat zij de mol speelt, om zo verdacht mogelijk over te komen. En Stijn vertrouwt haar?
Dat zou dan vanaf de wagen na het gesprek met Rik het geval zijn.
Dat lijkt me toch sterk.
De verdenkingen van de groep op haar lijken goed mee te vallen, en we horen ze ook niet in de biechten.
Als Bridget een nepmol is laat de regie kansen liggen. Landelijk bengelt ze ergens onderaan in de verdenkingen.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2025, 07:07:54 door Molekule »

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #58 Gepost op: 19-01-2025, 08:17:19 »
Stijn zat wel erg aan zijn neus toen hij dat zei  ;) Als hij zelf niet de mol is zal hij haar zwaar verdenken dat ze de groep zo overtuigde, dan kan een joker geven geen kwaad en zal hij wellicht hopen voordeel te hebben aan een bondje met de mol.
Of hij is de mol en heeft Bridget ingepakt die nu alle verdenking op haar krijgt, wat ze niet erg lijkt te vinden.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 19-01-2025, 09:26:24 »
We weten uit aflevering 1 dat Bridget geen speler is die expres gaat nepmollen. Dus als ze de mol niet is, dan gaan we haar snel genoeg zien als een fanatieke kandidaat die ook geld binnen gaat brengen.

We zijn een aflevering verder en dit is weer alles behalve het geval geweest. Geen reden om van haar af te stappen.