Als ik niet de mol moet geloven is het zo:
Teun, weet ik niet meer zeker, maar volgens mij Roos
Gabriël: Sophie
Ray: Sophie
Bridget: Sam
Sam: Sophie
Nora: had een bondje met Sophie dus gok Roos
Sophie: Roos
Sophie konden achteraf al eerder afschrijven dan toen Sam afviel. En bijna elke afvaller had een tunnelvisie op één kandidaat.
Dus de enigste die niet zijn genoemd bij de afvallers zijn Stijn en Maaike. En Stijn is nu toe echt 100% zeker gezegd door Roos en Maaike is nooit genoemd wat ik weet.
Dit klopt niet helemaal:
Bij Teun werden in Niet de mol verdachte zaken van 3 kandidaten besproken. Over Roos zei Teun dat hij bedenkingen had over de schaal met spinnen die ze niet vast had gehouden om een haarlok achter haar oor te stoppen. Er kwam ook iets voorbij over Nora maar het meest leek hij Ray te verdenken nadat bleek dat Ray niets had gecommuniceerd over het mingeld tijdens de kraak. Na afloop van de opdracht was Teun hier op zijn minst not amused over, dat was goed te zien na de opdracht.
Gabriel vond inderdaad Sophie heel verdacht vooral het rondjes rennen bij de kraak maar hij vond haar ook zenuwachtig bij Wie van de drie. Volgens mij maakte hij ook nog een opmerking over de opdracht lichaamstaal maar dat weet ik niet meer precies. Hij zat iig bij haar in het groepje.
Ray had een tunnelvisie op Gabriel, zelfs als Gabriel een ander biertje nam vond Ray dat verdacht. Verder verdacht hij Bridget ( door het draakje) en op zijn shortlist stonden ook Maaike en Roos. Hij zal wel gespreid hebben maar is vooral de boot ingegaan door Gabriel.
Verder klopt het: Bridget->Sam Sam->Sophie
Het bondje Nora/Sophie had Roos als hoofdverdachte.
Bij de tests in de afleveringen zijn Maaike en Stijn wel genoemd:
Teun Ray gabriel
Gabriel Teun
Ray Bridget
Bridget ? Tunnelvisie
Sam: Sophie, Bridget
Sam: Sophie
Sam: ? Tunnelvisie
Nora: Roos
Nora: Roos
Nora: Roos, Stijn, Maaike
Sophie: Maaike
Sophie: Roos
Sophie: Stijn, Roos
Sophie: Roos, Maaike
Stijn: Roos
Stijn: Nora
Stijn: Roos
Stijn: Sophie, Roos, Maaike
Stijn: vrijstelling
Roos: Ray, Nora, Maaike
Roos: Sophie,Sam, Bridget,Maaike
Roos: Maaike, Stijn
Roos: Stijn
Roos: Stijn
Maaike: Sophie
Maaike: Stijn
Maaike: Roos
Maaike: Roos
Ik houd voor mezelf altijd bovenstaand lijstje bij zodat ik het verloop van verdenkingen per kandidaat kan volgen.