Ja ik denk dat er wel veel vroege afvallers bij zitten.
Nou Lo of Sanmol, kom maar door dan. Zijn volgens mij genoeg mensen hier die wél alvast de kandidaten willen weten. (me)
Hihi dat had ik toch al gedaan, en werd ook niet weersproken door Sanmol:
De kandidaten zijn bekend! Ze hebben hun deelname lang geheim moeten houden, maar dit zijn ze dan: de kandidaten van het jubileumseizoen van Wie is de Mol?
Ellie Lust
(2016),
Horace Cohen
(2011),
Jeroen Kijk in de Vegte
(2017),
Nadja Hüpscher
(2007),
Nikkie de Jager
(2019),
Patrick Martens
(2008),
Peggy Vrijens
(2006),
Ron Boszhard
(2018),
Tina de Bruin
(2020) en
Tygo Gernandt
(2014).
Geintje....... dat was dat andere jubileumseizoen (Tygo zou alvast helemaal niet meer kunnen) 
Maar ik hoop wel dat Tina er nog een keer inzit. Ze heeft gesolliciteerd naar een 3e keer. Ze kan er ECHT helemaal niks van maar als ze haar nou eens de mol maken zou ze er wel inblijven 
Maar was dus een geintje

Ik ben totaal geen speurder zoals Sanmol.
Ik deduceer alleen maar, en dan denk ik dat Teun wel een zekerheidje is, hij verklapte het zowat met zijn Portugal verhaal.
Kandidaten van seizoen 25 die we gespot hebben bij Moltalk en dus ook niet mee kunnen doen:
Ik denk dat dat voor hun niet geldt, want die kandidaten liggen sowieso wel onder een vergrootglas. Men wil van hun alles weten over seizoen 25 en er wordt van hun niks verwacht over een jubileumseizoen. Maar 1tje uit 2025 is wel meer dan genoeg.
Maar ik houd wel voor mogelijk dat er iemand voor de 3e keer meedoet hoor. Waarom dan niet Tina. Of zelfs Horace en Ellie, want hier dacht ik ook aan:
Hersenspinsel: zou het kunnen dat de opdracht Wat niet weet, wat niet deert, met de fragmenten uit 25 jaar Wie is de mol een verwijzing zijn naar mogelijke deelnemers uit dat seizoen? Of dat ze uit die seizoenen komen? Aangezien de bekendmaking van dit extra seizoen zo'n beetje samenvalt met deze aflevering?
2016: Etherdiscipline (kandidaten aan tafel)
2020: Mandarijn (Rob en Nathan)
2018: Wij zijn niet in Kiev Vriend (Ruben, Jean-Marc, Jan en Olcay)
1999: Angela Groothuizen ('de kandidaten')
2016: Piccolo's (Tim, Taeke, Klaas, Rop, Annemieke)
2017: Elvis (Jeroen kijk in de vegte.. maar ja die kennen we al ergens anders van
)
2022: Sahil (geen beelden?)
2013: Daniel Boissevain (Carolien, Kees, Daniel)
2011: Horace Cohen (maar ja die heefLt ook al dubbel meegedaan)
2014: Zwarte vrijstelling (alleen Art zichtbaar)
2020: Renaissance (geen beelden)
2021: Blacklight ballerina's (Lakshmi, Charlotte en Joshua)
2005: Marc-Marie (looping)
edit: bij nader inzien... hmm denk het niet eigenlijk 
Ik denk niet dat er een mol bijgezet wordt, dus allemaal oud-kandidaten. Het zal wel weer een allegaartje zijn van vroege afvallers gemixt met verliezend finalisten.