Auteur Topic: Jubileumseizoen 2025  (gelezen 34860 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Jubileumseizoen 2025
« Reactie #160 Gepost op: 1-03-2025, 15:13:38 »
Ik denk dat je dat kunt vergeten, want er is geen inschrijfronde geweest.

Offline WhoIsTheMole2

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 1-03-2025, 16:29:50 »
Ik begin me ook steeds meer af te vragen of 't wel met BN'ers is als Daniël en Richard de enige twee potentiële namen zijn  :-X

« Reactie #162 Gepost op: 1-03-2025, 16:50:14 »
Waarschijnlijk zijn er nog meer (potentiële) namen maar die wil(?) sanmol nog niet zeggen

Offline Fedde

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 2-03-2025, 12:47:18 »
Er wordt volop gespeculeerd welke oud-kandidaten weer mee zouden kunnen doen... Waarom zou het geen seizoen worden met nieuwe BN'ers, waarbij er opdrachten uit het verleden terugkomen en andere dingen die verwijzen naar 25 jaar WIDM?

Offline WhoIsTheMole2

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 2-03-2025, 12:59:29 »
Ja, dat zou mij ook niks verbazen. Blijkbaar is er weinig te vinden (alleen Daniël of Richard), dus dan zal het wel geen all-stars zijn.

Offline Fedde

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 2-03-2025, 13:16:36 »
Het is misschien nog wel leuker! Het zou mijn voorkeur wel hebben. Nieuwe kandidaten in een seizoen met tal van verwijzingen naar de voorgaande 25 jaren. Dat je op de bank van die "Oh ja, dat was toen"-momenten kunt hebben.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #166 Gepost op: 2-03-2025, 15:24:44 »
Blijkbaar is er weinig te vinden (alleen Daniël of Richard)
Teun en Aaf waren toch ook al zekerheidjes?
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 2-03-2025, 18:00:57 »
Vorig jubileum was het losse thema van de kandidatenkeuze “tweede kans” en er waren geen finalisten in de groep. Dus zou het wel leuk zijn als er deze keer alleen maar oud-mollen en oud-winnaars waren.

Mijn wenslijsten zou zijn:
Oud-mollen George, Miloushka, Dennis, Margriet, Jan
Oud-winnaars Art, Rick, Nickie, Rocky, Roos

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #168 Gepost op: 2-03-2025, 21:16:01 »
Roos is geen oud-winnaar.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #169 Gepost op: 2-03-2025, 21:30:34 »
Wel als ze dit jaar wint.  ;)

Vorig jubileum was het losse thema van de kandidatenkeuze “tweede kans” en er waren geen finalisten in de groep. Dus zou het wel leuk zijn als er deze keer alleen maar oud-mollen en oud-winnaars waren.

Mijn wenslijsten zou zijn:
Oud-mollen George, Miloushka, Dennis, Margriet, Jan
Oud-winnaars Art, Rick, Nickie, Rocky, Roos

Ik geloof niet dat ze Nikki, 3x laten mee doen.
Bij oud mollen liever geen Margriet ik vond haar net zoals oud-mol Patrick strond vervelende mollen. Ik zou dan liever Merel of Rob willen.
Rik kan niet, want volgens mij presenteert hij het jublieum seizoen. Ik zou als oud winnaar wel Viviënne en Edo willen zien.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2025, 21:35:03 door Mol1991 »

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #170 Gepost op: 2-03-2025, 22:50:18 »
Art gaat ook niet lukken, hij heeft stemproblemen en mag niet praten. 

En deze naam wordt toch ook al best vaak genoemd? --> Het wordt tijd dat Toprak Yalçiner meedoet.  ;)

Maar ik hoop op een editie met oud-mollen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #171 Gepost op: 3-03-2025, 10:35:18 »
Nog niet ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 3-03-2025, 12:11:45 »
Hoe beter mensen het programma kennen, hoe minder leuk het is, wat mij betreft. Er zit een bepaalde charme in dat mensen er blind in vliegen en gewoon de tijd van hun leven willen hebben (uiteraard zoals altijd in De Mol). Dus ik zou geen zeker geen seizoen willen met oud-mollen of oud-finalisten. En al helemaal niet met molloten, haha.

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 3-03-2025, 12:21:42 »
Ik geloof niet dat ze Nikki, 3x laten mee doen.
Bij oud mollen liever geen Margriet ik vond haar net zoals oud-mol Patrick strond vervelende mollen. Ik zou dan liever Merel of Rob willen.
Rik kan niet, want volgens mij presenteert hij het jublieum seizoen. Ik zou als oud winnaar wel Viviënne en Edo willen zien.

Ik zou het juist wel grappig vinden als Nikkie 3x meedoet.

Ik moest een balans vinden zodat het ook nog 5:5 mannen:vrouwen werd. Ik geloof ook niet dat ze twee uit hetzelfde seizoen halen dus zowel Rik als Margriet kan ook niet. Maar als Art en Rik wegvallen, denk ik dat Viviënne er wel bij kan, net als Marc-Marie? Of misschien Anne-Marie. Als mol was ze niet veel soeps, maar misschien is ze best een vermakelijke kandidaat?

Het lijkt me vooral wel leuk als we iemand uit een niet-BN seizoen (George?) tussen al die BN-ers zetten.

Geef het een week en dan is Roos ook een oud-winnaar.

« Reactie #174 Gepost op: 3-03-2025, 13:37:47 »
De podcast van nikkie (die ze samen heeft met haar manager) heeft wel laatst een tijdje stil gelegen. Kan me herinneren dat ze ook een paar afl per dag opgenomen hadden. Haar manager was destijds in azie en dus ook niet de podcast aan t opnemen met nikkie. Misschien heeft ze dan toch een 3e x meegedaan

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #175 Gepost op: 3-03-2025, 21:56:07 »
Er zit een bepaalde charme in dat mensen er blind in vliegen en gewoon de tijd van hun leven willen hebben (uiteraard zoals altijd in De Mol). Dus ik zou geen zeker geen seizoen willen met oud-mollen of oud-finalisten.

Ook mee eens. Maar het voordeel van een editie met oud-mollen is dat niemand écht kandidaat is geweest.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 4-03-2025, 07:59:05 »
Van bepaalde oud-mollen ben ik wel benieuwd hoe ze het als kandidaat zouden doen. Ze zullen het niet hetzelfde spelen.

Maar van vrijwel alle oud-winnaars denk ik dat we een herhaling van de eerdere tactiek zullen zien. Misschien wat minder interessant.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #177 Gepost op: 4-03-2025, 09:23:19 »
Van bepaalde oud-mollen ben ik wel benieuwd hoe ze het als kandidaat zouden doen. Ze zullen het niet hetzelfde spelen.

Maar van vrijwel alle oud-winnaars denk ik dat we een herhaling van de eerdere tactiek zullen zien. Misschien wat minder interessant.
Oud-winnaars die tegen elkaar moeten opboksen, kan wel interessant zijn. Net zoals ze bij De Slimste Mens doen.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2025, 09:26:40 door Run »

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #178 Gepost op: 4-03-2025, 12:08:51 »
Ik zou Anne Marie ook wel leuk vinden ja, maar dan weten we al wel dat ze dit keer kandidaat is. Tsja.

Ik denk ook dat ze vooral weer snelle afvallers kiezen.... dan is Teun wel een zekerheidje.
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #179 Gepost op: 4-03-2025, 23:55:54 »
Met oud-mollen is het alleen leuk als ze dat alle 10 waren.

Je kunt anders al een aantal afstrepen.