Auteur Topic: [Kandidaat] Michèle  (gelezen 24099 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: [Kandidaat] Michèle
« Reactie #120 Gepost op: 8-04-2025, 14:42:16 »
Er is trouwens nog een argument waarom de mol in het groepje van 4 gezeten zal hebben. De mol wil namelijk zeker in het allereerste spel niet opvallen. Zit zij in een andere container dan kan ze de schuld maar met 2 andere kandidaten delen. De mol zit dus in de grootste groep. Volgens mij met Alexy, Rusiana en Pas dus dat maakt het molspeuren alvast lekker makkelijk want daar zitten 2 afvallers bij...... als je dan de perfecte uitvoering ziet om net 1 a 2 minuten voor tijd de score op 9 te zetten en Pas het te laten afmaken naar 10 dan had het niks gescheeld of zij had de busrace in werking gezet en onderweg de resterende secondes vertraagd. Draai het om, en was Hilde er niet uitgekomen, dan had 'de schuld' bij de 7 gelegen. Nu lag die geheel bij de 6. En de molkoffer was ongetwijfeld op een later moment nog teruggekomen in het spel maar voor de eerste dagen uitgeschakeld.
De Blondine is de Mol :)

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 8-04-2025, 14:59:56 »
Er is trouwens nog een argument waarom de mol in het groepje van 4 gezeten zal hebben. De mol wil namelijk zeker in het allereerste spel niet opvallen. Zit zij in een andere container dan kan ze de schuld maar met 2 andere kandidaten delen. De mol zit dus in de grootste groep. Volgens mij met Alexy, Rusiana en Pas dus dat maakt het molspeuren alvast lekker makkelijk want daar zitten 2 afvallers bij...... als je dan de perfecte uitvoering ziet om net 1 a 2 minuten voor tijd de score op 9 te zetten en Pas het te laten afmaken naar 10 dan had het niks gescheeld of zij had de busrace in werking gezet en onderweg de resterende secondes vertraagd. Draai het om, en was Hilde er niet uitgekomen, dan had 'de schuld' bij de 7 gelegen. Nu lag die geheel bij de 6. En de molkoffer was ongetwijfeld op een later moment nog teruggekomen in het spel maar voor de eerste dagen uitgeschakeld.
Neen, er was een planB voor als de koffer niet in het spel kwam. Welk plan weten we niet, de mol zal wel nog andere strategieën hebben gehad om te mollen. Alleen is het gemakkelijker met de hulpstukken erbij.

In elk seizoen van de mol heeft de mol in de eerste opdracht geld weggespeeld, behalve in Griekenland, waar de mol zijn best deed want de pot stond al voor vertrek op -10200euro.

Je hebt wel gelijk dat de mol liefst niet als eerste uit de container kwam en zo veel mogelijk tijd verspeelde, zo lang Gilles zijn boodschap niet doorkwam kon de mol lekker aanmodderen. Maar wel zo dat die het nog snel kon afmaken indien 1 team al weg was. Dat was in elke container mogelijk. Je zit natuurlijk niet alleen in die container en als de anderen het afmaken kan je er als mol ook niks aan doen.
Maar het risico lopen om niet uit de container te komen en de anderen 9000euro bij elkaar te laten spelen is in mijn ogen niet zo slim voor een mol.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #122 Gepost op: 8-04-2025, 15:10:44 »
er was een planB voor als de koffer niet in het spel kwam. Welk plan weten we niet, de mol zal wel nog andere strategieën hebben gehad om te mollen. Alleen is het gemakkelijker met de hulpstukken erbij.

In elk seizoen van de mol heeft de mol in de eerste opdracht geld weggespeeld, behalve in Griekenland, waar de mol zijn best deed want de pot stond al voor vertrek op -10200euro.

Je hebt wel gelijk dat de mol liefst niet als eerste uit de container kwam en zo veel mogelijk tijd verspeelde
Hier zijn we dus alles eens. Er was een plan B en de mol wil meteen geld wegspelen (in haar geval meteen 9000 euro dus).

Maar er is geen risico om laat uit de container te komen om zo 9000 euro weg te spelen. En in het geval twee andere containers eerder open gaan, wat ook gebeurde, dan is het bij de vraagstelling simpel dat er dan 3000 euro wordt verdiend. Het zijn allemaal gokvragen en de zogenaamde bluf-bluf-dubbel bluf doet me denken aan Roos die tegenover Stijn stond en ook maar moest gokken of hij de waarheid vertelde of niet. Maar dat was daar 50%, in de busjes waren er meer antwoord mogelijkheden. Daar gaat geen 9000 euro verdiend worden dus, en dat werd het ook niet, want het werd 3000 wat de simpele mathematische waarschijnlijkheid is. De mol moet hier niet aan te pas komen. Ze heeft het dus superslim gespeeld.

Offline chatterbox1206

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm catching the Mole directly from Poland
« Reactie #123 Gepost op: 8-04-2025, 15:15:57 »
Just take into account the possibility that the mole's goal wasn't to not leave the container at all, but rather to leave second, with a bit of a TIME BUFFER to make it make sense—like, for example, 10 minutes after the first container.  ::vergroot::

I mentioned, that leaving just 1-2 minutes after the first container would look SUPER suspicious. Maybe the mole miscalculated, planned to give themselves ~10 minutes, but Hilde’s container ended up second and just messed his plan up—despite a solid plan: to leave after ~10 minutes and delay the chase, so no one would reach the suitcase.
I'm not from Belgium, but I read all your posts using a translator and reply in English myself to make things easier.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 8-04-2025, 15:24:53 »
Het is een feit dat zij met haar molstrategie risicoloos bijna de €9000 had weggespeeld. Het maximale wat de mol kan doen.
Feit is dat dit NIET is gebeurd. Michèle is er niet in geslaagd de €9000 weg te spelen omdat ze niet in een busje geraakte waar dat ze dat wel kon doen.
« Laatst bewerkt op: 8-04-2025, 15:29:17 door Luc »

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 8-04-2025, 15:25:41 »

Michèle is met haar medekandidaten niet in geslaagd tijdig uit de container te komen waardoor zij geen enkel invloed had op de €9000 én de molkoffer. Dit is geen aanname maar een feit. Het vertragen kun je veel beter doen en is ook veel efficiënter door in het busje een fout antwoord te (laten) geven.

Na de eerste vraag, waar het eerste busje moet wachten op het tweede, is het vertragen in de bus door foute antwoorden te geven toch vrij weinig?
Busje 1 moet de eerste keer 5minuten wachten op busje 2, want Hilde en co kwamen 5min later uit de container. Daarna, eens busje 2 busje 1 heeft voorbijgestoken gaat het toch telkens maar over een 30tal seconden? Busje 1 vertrekt weer zodra bus 2 hen heeft ingehaald, dus bus 1 zit "pal" achter bus 2.
Dus elke minuut dat je extra in de container kan blijven is toch net wél handig voor de mol.

Daarbij geldt nog dat de kandidaten in de bussen elkaar de loef willen afsteken voor het persoonlijk voordeel. Met of zonder mol, de kandidaten gaan de andere bus dat voordeel niet willen gunnen. Dus gaan ze sowieso liegen. Gaat de mol hier dan zo'n grote bijdrage leveren aan het niet verdienen van het geld?
Eerst werd er al 3000€ verdiend. daarna krijgt elke bus weer de kans om te gokken. De mol zit niet in twee bussen tegelijk. En er werd 2 keer geen geld verdiend.
Stel Els/Pedro/Sarah is de mol. Bij de laatste vraag vertelt Els de waarheid, maar verkoopt het als een leugen. De andere bus, waar geen mol zit, gelooft haar niet...maar ze konden net zo goed haar bluf hebben doorprikt en wel juist gokken: ook 6000€ in de pot en de mol zit dan ook niet in de helicopter.
Hetzelfde geldt als de mol Hilde/Nimrod zou zijn. Nimrod vertelt de waarheid. Hij vertelde de eerste keer ook al de waarheid. Gaat de eerste bus, waar dan dus geen mol zit, hier in mee, wordt er ook 6000€ verdiend.
Dus De Mol heeft dan eigenlijk enkel echt invloed door van die 2 keer, één keer de groep te kunnen sturen. En als je in de helicopter terecht komt, dan ben je direct één van de drie hoofdverdachten.

Pedro zou in dat plaatje dan de meest logische mol zijn, want hij wordt in de helicopter dan nog het meest neergezet als "eerlijk persoon die twijfelt"
Want de productie gaan heus niet De Mol, als die in de helicopter zit, nóg verdachter maken (wat wel gebeurt bij Els)

Zowel Pedro als Michèle heb ik in de daaropvolgende proeven nog niets zien doen dat ik onmols vindt en véél zien doen wat ik wel mols vindt.
Daarom zijn zij mijn enige twee verdachten. Hilde volgt nog op een grote afstand. De rest heb ik zowat afgeschreven.
I was blind but now I can see

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #126 Gepost op: 8-04-2025, 15:37:16 »
Helemaal eens met voorgaande sprekers. Conclusie is ook: alles is gokwerk. De mol gokte verkeerd nog voor Hilde de container uit te zijn, dat was 50-50. Het was daarna aan de twee teams van 3 kandidaten om verder te gokken. En die gokten precies de 3000 euro bijelkaar dat er ook voor staat. Simpel.

De enige molactie in al dit gokwerk kan zijn dat de hele 9000 voorkomen wordt. Dat het dubbeltje de verkeerde kant op viel is all in the game. Excellent piece of you too, chatterbox :D

En inderdaad, Sarah kreeg een megaverdachte edit in die helicopter dus is de mol niet. Pedro werd uit de wind gehouden maar ik vond hem de laatste aflevering dan weer wel verdacht in beeld bij zijn ROFL ::rofl::

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 8-04-2025, 15:37:44 »
Die discussie over de container die niet is ontsnapt blijft hier maar aanhouden.
Het is volgens mij geen logische conclusie om een container te schrappen en zeker niet de laatste.
1) Er gaat altijd een container zijn die als laatste open gaat, draai hier het scenario om en stel dat ze in de danscontainer nog lang hadden moeten gokken op het woord. Is hier niet het geval want het woord is toch heel simpel en ze kennen de laatste letter al. Dan was de laatste container toch wel als tweede geweest.
2) De tweede container komt er volgens mij heel snel uit na de aankondiging van Gilles. Je zou het argument kunnen maken dat je als mol toch niet direct na die aankondiging wil ontsnappen, maar toch enkele minuutjes wil treuzelen om zo de kans op slagen van het busjesgedeelte en de volledige proef te verkleinen.
3) Waarom kan je het argument niet maken dat de eerste container eigenlijk de mol bijna niet kan bevatten, die zou toch vertraagd hebben dan? Hoe later de eerste container open gaat hoe later er tijdsdruk komt bij de andere containers en hoe minder slaagkans voor de hele opdracht.

Ik schrijf persoonlijk geen containers af, maar geef wel minpunten als mol aan personen die als eerste uit de container zijn. Voor Hilde trouwens ook minpunten want ze geraakt er heel snel uit na de aankondiging van Gilles, wat volgens mij de slaagkans van de opdracht vergroot. De mol wil dus best wel uit de container, maar dan liefst wel na enkele minuten treuzelen zodat ze bij een fout antwoord nog langer moeten wachten op het tweede busje.
Alles blijft speculatie, maar personen in een bepaalde container volledig afschrijven lijkt me toch wat onlogisch.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #128 Gepost op: 8-04-2025, 15:40:45 »
minpunten als mol aan personen die als eerste uit de container zijn. Voor Hilde trouwens ook minpunten want ze geraakt er heel snel uit na de aankondiging van Gilles, wat volgens mij de slaagkans van de opdracht vergroot. De mol wil dus best wel uit de container, maar dan liefst wel na enkele minuten treuzelen zodat ze bij een fout antwoord nog langer moeten wachten op het tweede busje.
Exact, precies dus wat ik ook zei. Bovendien verschuilt de mol zich dus liever in een groter groepje.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 8-04-2025, 23:19:33 »
Ik schrijf persoonlijk geen containers af, maar geef wel minpunten als mol aan personen die als eerste uit de container zijn. Voor Hilde trouwens ook minpunten want ze geraakt er heel snel uit na de aankondiging van Gilles, wat volgens mij de slaagkans van de opdracht vergroot. De mol wil dus best wel uit de container, maar dan liefst wel na enkele minuten treuzelen zodat ze bij een fout antwoord nog langer moeten wachten op het tweede busje.

Was er tijdens deze opdracht continu een tijdklok in beeld? Of leek het misschien door de montage zo dat de tweede container heel snel na Gilles aankondiging open ging?

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #130 Gepost op: 9-04-2025, 13:50:49 »
Gezien het feit dat het in het Michèle-topic pagina’slang gaat over alleen de containeropdracht, ga ik er steeds meer vanuit dat er weinig meer te melden is over molacties van haar  ;)

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 9-04-2025, 14:01:46 »
Michèle heeft zeker enkele verdachte acties achter haar naam zoals die noedels verkeerd achteruit gooien in Floating Market, de volgorde verkeerd leggen bij de olifanten, 'Sleeplife' in radio mol en ten onrechte eruit gestemd worden in de pasvragenloterij. Maar dat valt totaal niet te rijmen met haar actie in de container. Er niet uit geraken en hopen dat de kandidaten in de busjes het verpesten?

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #132 Gepost op: 9-04-2025, 20:36:23 »
Gezien het feit dat het in het Michèle-topic pagina’slang gaat over alleen de containeropdracht, ga ik er steeds meer vanuit dat er weinig meer te melden is over molacties van haar  ;)

Michèle was mijn schot voor de boeg mol, en na afl 1 is ze nogsteeds mijn 1e molverdachte. Michèle is niet heel dominant aanwezig in de groep, wat ik ook voor haar vind spreken als mol. Ze zette Els in de boot aan om haar verhaal sneller te vertellen, juist op het moment dat Els bij het belangrijkste detail (Via Ferrata) was aangekomen, waardoor de groep die vraag vervolgens niet kon beantwoorden. Michèle gaf ook aanzet tot nog een verkeerd groepsantwoord.

Voorlopig mijn molverdachte nog.
- Michèle heeft een Kiev momentje door gelijk aan haar neus te zitten in de container en het spel te 'kickstarten' door de eerste 2 punten binnen te halen én degene te zijn die al gelijk begint te vloeken. Voorkennis? Mol wil mogelijk wel uit die container komen en mee in de gekleurde bus (wat Michèle net niet lukt), maar niet al te snel.

- Michèle probeert opvallend kandidaats te doen aan tafel naderhand, door als hardst aan te geven in de groep na de molkoffer opdracht dat de Mol hier nog voordeel van gaat hebben het hele programma

- Michèle kiest incorrect voor padellen op de markt (geen 750 euro).

- Michèle kiepert (net als Rusiana en Els overigens) ontzettend veel noedels in de schoot van Els, in plaats van in haar kom, en soms lijkt ze haar lachen niet te kunnen inhouden, ondanks de blinddoek om.

- Michèle wil zeggen dat ze haar vriend in het zwembad ontmoet heeft, maar lijkt zich dan in te houden kort, zich te herstellen en ze maakt er dan van dat ze elkaar daar voor het eerst "one on one" gesproken hebben in het zwembad. Ontwijkt bewust het woord 'ontmoeten' hier, zo lijkt het. (Groep weet vervolgens toch het juiste antwoord te geven - 250 euro in de pot).

- Michèle verdient wel 200 euro door op tijd boven te zijn bij de eindtest. Maar ze schakelt ogenschijnlijk persoonlijk de knop om van de persoon die eruit had gelegen (voorkennis?)

Mogelijke Molacties
- Sokkel 1 valt om doordat Pedro & Michèle te laat zijn

- In de groep zegt Nimrod wél correct de voornaam Camille, maar Jan ketst af dat ze te jong is en Michèle ketst de boel verder af door eroverheen te zeggen dat ze 'zo niet kan nadenken gasten, dat lukt echt niet'. En of iedereen niet verder hardop wil nadenken alsjeblieft. Daardoor zakt de naam Camille meteen weer weg en wordt er geen geld voor verdiend.

- Michèle ging als één-na-laatste weg uit coupé 1 en op een moment dat de laatste drie kandidaten nog zichtbaar aan het aanmodderen waren, dus zij valt daarbij op. Als mol wachtte Michèle net zo lang tot de file was opgelost. Echt de seconde nadat Alexy wegging ging zij erachteraan. Op dat moment wist zij dat de rest nog roestvast zat en dat ze dus wel een half minuutje vrij spel had voor de Molkofferruil.

- In de trein jaagt ze het te raden aantal landen op en laat het raden van maar liefst 11 van de 13 mogelijke landen over aan de andere groep. Dit is wat je van een mol verwacht: de uitdaging zo hoog mogelijk opdrijven en dan de anderen deze opdracht laten verliezen. (Alleen wonnen ze toch).

Molacties Michèle in aflevering 3:
- Als Hilde 7 x 30 verkeerd uitrekent (190/195 ipv 210) corrigeert Michèle haar niet.
- Michèle geeft het verkeerde antwoord op de vraag waarmee een olifant nog meer kan horen (ze zegt met diens slagtanden; moet voeten zijn).
- Als Hilde bordjes begint te verwisselen op basis van een olifant die er op het plaatje veel groter uitziet (mogelijk een correcte wissel) zegt Michèle "Maar Hilde, nu ben je te random bezig. Zo doen we het helemaal door elkaar".
- Michèle verhangt bordjes vervolgens zelf wel op onderbuikgevoel... en doet dit foutief. Het ging om nog 3 foute bordjes, die ze verwisselt en ze krijgt het voor elkaar om ze alledrie wederom fout te hangen.
- Dan vrij sluw vraagt Michèle aan Hilde (op een sympathieke toon) of zij het misschien ziet zitten om op die rode knop te duwen? En bedankt. Hilde uit het spel en Michèle kan nog even doormollen.
- Gilles zegt na afloop: 'De eerste nul van deze reis is een feit'. Buiten beeld hoor je Michèle dan zeggen (Nimrod draait zijn hoofd naar haar op dat moment) "het moest er een keer van komen ja". Probeert de mol hier het resultaat wat te relativeren naar de groep toe?

- Michèle geeft het verkeerde antwoord Dreamlife. Pedro begint met Sleeplife te noemen, waarop Nimrod heel overtuigend corrigeert ("Sleeplife heb ik nog nooit gehoord") en zegt dat het Sleepworld is, maar Michèle neemt Sleeplife desalniettemin over en drukt dit door. Ze zingt de tune zelfs nog met zowel Sleeplife en Sleepworld als woorden en is gedecideerd dat het Sleeplife moet zijn en geeft dit als antwoord. 700 euro misgelopen.
- Voor wat het waard is: de beelden van de gehandschoende molhand die de handboor bedient, lijkt een elegante beweging te tonen. Lijkt vrouwelijk.

-Michèle stuurt aan tafel aan op het uitschakelen van de verkeerde personen. Ze maakt Hilde meteen (onterecht) openlijk verdacht, evenals Jan. Michèle is vrij sturend. Vervolgens maakt ze zichzelf verdacht door een beetje emotioneel te acteren (maar wederom subtiel) en daarna ontkennend en ontwijkend te antwoorden dat ze zich niet gaat verdedigen, waardoor de rest haar wegstuurt. Daardoor 3x geen 1000 euro terug in de pot.
- Door zelf geen extra ballen te kopen, blijft Michèle zelf onder de radar. (Geldt ook voor medeverdachte Pedro overigens). Ze kiest ervoor om in te zetten op het wegspelen van die 3000 euro door op de verkeerde personen aan te sturen en wat te acteren.

Offline Nat007

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 9-04-2025, 20:39:06 »
Michèle heeft zeker enkele verdachte acties achter haar naam zoals die noedels verkeerd achteruit gooien in Floating Market, de volgorde verkeerd leggen bij de olifanten, 'Sleeplife' in radio mol en ten onrechte eruit gestemd worden in de pasvragenloterij. Maar dat valt totaal niet te rijmen met haar actie in de container. Er niet uit geraken en hopen dat de kandidaten in de busjes het verpesten?

8 pagina's nu al hier die zeker voor de helft (meer zelfs waarschijnlijk) gevuld zijn met dezelfde argumenten over die container.. Ben bang dat dit echt afschrikwekkend begint te werken nu op Molloten die gewoon willen lezen over alle molacties van Michèle.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #134 Gepost op: 9-04-2025, 21:06:31 »
Helemaal met je eens. Als je het gewoon niet WILT begrijpen dan wil je het niet begrijpen. Er is een zee aan andere molacties zoals door jou aangegeven maar ook o.a. door marivae, mij en
Even een oplijsting van de molacties die ze tot nu toe zou geflikt hebben.

1.1: Neus veel aanraken en vloeken (Jammer dat ze niet vrij raakte want dit is mijn enige reden om nog te twijfelen).
1.2: Noodles heel nonchalant gooien, via ferrata negeren, reageren met fuck als ze het antwoord geeft op haar eigen vraag.
1.3: 200 euro verdienen voor vertrouwen en vermoedelijke afvaller Jan veilig stellen.

2.1: 1 keer te laat gekomen bij sokkels door het verschuiven van letters na de gong. Op de achtergrond tijdens discussie.
2.2: Als 1 na laatste vertrokken terwijl ze zag dat de heren nog aan het prutsen waren.

3.1 Niet wachten of Alexy en Sarah erbij roepen als ze de olifanten verplaatst. Verteld ook niet wat ze gedaan heeft waardoor de anderen moeten blijven gokken.
3.2: meegaan met sleeplife ipv sleepworld
3.3 verdacht overkomen om zo er uit gestemd te worden en Jan en Hilde aanwijzen.

Als je dit ziet toch een aantal mooie acties.
Pedro was normaal mijn 2de maar die is toch te verdacht in beeld.

Offline Nat007

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 9-04-2025, 21:15:13 »
Helemaal met je eens. Als je het gewoon niet WILT begrijpen dan wil je het niet begrijpen. Er is een zee aan andere molacties zoals door jou aangegeven maar ook o.a. door marivae, mij en

Absoluut. En jullie hebben ook zulke goede argumenten en uitleg gegeven; komt inderdaad neer op dat sommigen het gewoon niet willen begrijpen of accepteren. Maar er is geen enkele deelnemer voor wie geen conflicterende kandidatenacties zijn op te noemen (en Michèle's 1e opdracht was niet eens een kandidatenactie).

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #136 Gepost op: 9-04-2025, 21:21:59 »
Ik snap ook dat voor elke zienswijze wat te zeggen valt..... eerlijk gezegd was mijn allereerste aandrang OOK om de mol te zoeken bij een busje. En dan ook nog eens bij Els of Pedro in de helicopter. Maar als je het eens rustig laat bezinken kun je tot bredere gedachtes komen. En koel cijfermatig bekeken kun je veel beter EN in het grootste groepje EN in het trage groepje zitten. Maar we zullen dat zien in aflevering 10.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 9-04-2025, 21:35:49 »
Ik ben het eens met het meeste dat hierboven als mogelijke molacties wordt aangehaald.

Maar met één ding ben ik het absoluut oneens, namelijk de bewering dat Michèle een blondine zou zijn. Ze zal soms wel eens wat blonde highlights hebben, zoals op haar profielfoto, maar een echte blondine? No way!
Als Michèle een blondine is dan ik ook. En ik ben zo brunette als maar kan zijn!

Als de Blondine de Mol is, dan is Sarah de Mol.  ::tandpastasmiley::

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #138 Gepost op: 9-04-2025, 21:37:51 »
Stijn was toch ook de mol ::)

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 9-04-2025, 21:40:54 »
Stijn was toch ook de mol ::)
Stijn was een geblondeerde vent, hem een “blondine” noemen is een belediging voor alle echte blondines! ;D