Nimrod zeker niet: Hij wil in het busje twee keer het goede antwoord geven en 1 x het foute om als eerste bij de helicopter te geraken en kans te maken op het voordeel.
Dat zou de pot op 6000€ brengen. Lijkt me veel geld, terwijl hij ook zou kunnen zeggen: we liegen gewoon steeds.
Jan: Sorry, ik zie het niet. Lijkt me een toffe peer die net om die reden geselecteerd is en niet omdat hij molcapaciteiten heeft. In het bootje doet hij niets bijzonders fout, integendeel. Zit daar ook op de minst goede positie, vooraan in het bootje. Geeft zijn noedels goed door, in tegenstelling tot Michèle of Els.
Hilde: Haar acties kunnen nog in de richting wijzen als mogelijke mol, maar ik neem aan dat de mol de naam van de kandidaten ondertussen wel al kent, en ik denk niet dat haar Simrod, Simrad geacteerd was.
Pedro: bracht argumenten aan om niet voor de koffer te gaan in de helicopter. Als je als mol per sé in de helicopter wil zitten is dat maar met één doel: je vindt de koffer zodanig belangrijk dat je uit de schaduw komt. Om dan argumenten aanhaalt om de koffer in het spel te houden...(ok, hier kan ook veel geknipt geweest zijn)
Bij de liften zat hij uitstekend om niet tijdig boven te geraken en hij hoeft ook niet boven te geraken om productieassistent te spelen en de schakelaar van de afvaller uit te schakelen, want hij kent zijn eigen stoel en kan dus moeilijk iemand anders uitschakelen.
Els (controversieel, I know): ze haalt in de bootjes 750€ op, want zij is het die telkens met het juiste antwoord komt terwijl ze ruimte genoeg had om de kandidaten een andere richting uit te sturen. 750€ vind ik te veel en het was onnodig.
Pas: Zie ik als een goede kandidaat maar geen mol.