Leuk om te zien, goed gedaan van Stijn. Knap hoe hij onder de radar is gebleven (maar wat zou je met Roos...) maar heeft desondanks wel heel flink gemold.
Ik miste een paar dingen:
1. Ik had meer willen zien van de ontknoping op de wolkenkrabber. Waar we vorige keer eindigden, kregen we nu niet echt een vervolg.
2. De bekendmaking van Roos als winnares ging nu maar even vlug vlug tussen neus en lippen door. Liever ook op de wolkenkrabber gezien.
3. Ik had graag iets meer van Roos gehoord hoe zij op Stijn uit was gekomen. Ze kreeg sowieso weinig aandacht. (En ook Nora kreeg geen aandacht terwijl ze wel lang in het spel heeft gezeten.) Los van deze uitzending een beetje jammer hoe haar nepmolacties, met name de laatste afleveringen, soms alles nogal overstemden. Ze waren té aanwezig, ze maakte het de montage iets te makkelijk misschien wel.
4. Aangezien we dit jaar iets meer de Vlaamse tour zijn opgegaan, kreeg Stijn deze keer ook veel briefings. In Vlaanderen krijgt de mol ook veel tips en sturing, maar daar zijn de kandidaten veel fanatieker. Zo'n manier werkt in NL niet. Het werd de mol nu soms wel gemakkelijk gemaakt.
Kortom, ik blijf het programma kijken, ik kan de veranderingen dit jaar waarderen maar we zijn er voor mijn gevoel nog "nét niet".