Auteur Topic: PGPKEL  (gelezen 2951 keer)

Offline Floortje

  • Forumlid
PGPKEL
« Gepost op: 26-01-2004, 19:42:39 »
Stel je voor... 
a. je bent een kauwgompje en wordt langzaam vermalen tussen de tanden van een bosjesman met een verrot gebit
b. je bent een lucifer en mensen halen de hele tijd je vriendjes bij je weg totdat je zelf ook langs een heleboel hobbeltjes wordt gestreken met veel geweld, in de brand vliegt, bijna opbrandt en weg wordt gegooid.
c. je bent een prullenbak en de hele dag gooien mensen allerlei troep, zoals bananenschillen en kauwgompjes vermalen door een bosjesman met een verrot gebit of bijna opgebrande luciferhoutjes, in je

En dan nog het ergste: je hebt in alledrie gevallen geen contact met je soortgenoten of met de mensen die misbruik van je maken. Je sociale vaardigheden dalen tot 0 en je durft ook met niemand een gesprek te beginnen omdat je bang bent dat dat na een vreselijk lange stilte heel verkeerd opgevat kan worden.

Om te zorgen dat het leven van Prullenbakken, Kauwgumpjes en Lucifers wat draaglijker wordt en dat ze eindelijk geaccepteerd worden in de Nederlandse gemeenschap, is de PGPKEL opgericht. De Praatgroep voor Getraumatiseerde Prullenbakken, Kauwgumpjes en Lucifers.
Lidmaatschap is volledig gratis, vrijblijvend en er zitten geen verplichtingen op welk gebied dan ook aan vast. Je kan als lid aanmelden door een PM met je email adres naar mij te sturen, dan krijg je elke week de PGPKEL Nieuwsbrief toegestuurd.

Alvast bedankt voor jullie begrip voor de getraumatiseerden in onze samenleving.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: PGPKEL
« Reactie #1 Gepost op: 27-01-2004, 09:04:42 »
Ik ben ook lid :) en heb sinds gister al geen kauwgom meer gekauwd :) .

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: PGPKEL
« Reactie #2 Gepost op: 27-01-2004, 10:04:44 »
- Ik al sinds mijn 15e niet meer...

- ik gebruik zo'n knijpding met zo'n vonkje ipv lucifers

maar ik gebruik af en toe wel een prullenbak   ::schaam::(is verplicht, die schoonmaaksters hier zijn te lui om mijn bananenschillen van de vloerbedekking te schrapen   ::))

mag ik dan wel lid worden?
we're back :(

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: PGPKEL
« Reactie #3 Gepost op: 27-01-2004, 16:17:37 »
ik kauw geen kauwgom, gebruik geen prullenbak(gooi alles op de grond >:D ) en gebruik een aansteker. een perfect lid voor de club.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: PGPKEL
« Reactie #4 Gepost op: 27-01-2004, 16:43:10 »
ik kauw geen kauwgom


Nee, dat is te merken. Wat een lucht!  ::jaja::  :P

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: PGPKEL
« Reactie #5 Gepost op: 27-01-2004, 17:56:29 »
Maar slik wel pepermuntjes

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: PGPKEL
« Reactie #6 Gepost op: 27-01-2004, 22:50:38 »
Ik heb me vandaag bezondigd :-[ tot twee keer toe een smakeloos kauwgompje in de prullenbak gegooid ::niet-ok::

DE opmerking waar iedereen natuurlijk op zit te wachten:
Maar slik wel pepermuntjes
Moet je op kouwen :-X

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: PGPKEL
« Reactie #7 Gepost op: 27-01-2004, 23:00:03 »
Donald Duck kauwgom was altijd verschikkelijk. Pijn in je kaken kreeg je ervan. Het ging mij meer om de plaatjes die erbij zaten ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: PGPKEL
« Reactie #8 Gepost op: 27-01-2004, 23:10:41 »
Je kon er wel altijd van die grote bellen mee blazen. ::vergroot::

Offline rudeangel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is leuk!
Re: PGPKEL
« Reactie #9 Gepost op: 27-01-2004, 23:19:12 »
Euhh, ik heb vandaag voor het eerst weer eens een kaugumpje gekauwd, maar geen prullebak gebruikt(doorgeslikt) en ik gebruik geen lucifers maar een aansteker.
Mag ik toch lid worden? ::tandpastasmiley::

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: PGPKEL
« Reactie #10 Gepost op: 28-01-2004, 00:41:20 »
Citaat
Ik ben ook lid :) en heb sinds gister al geen kauwgom meer gekauwd :) .
Citaat
Ik al sinds mijn 15e niet meer...
Ik gebruik zo'n knijpding met zo'n vonkje ipv lucifers
Citaat
ik kauw geen kauwgom, gebruik geen prullenbaken gebruik een aansteker

Geweldig!!! Ik ben trots op jullie, ga zo door  ::trots::

Citaat
Mag ik toch lid worden?

Iedereen mag lid worden, als je maar een geldig email adres hebt en bereidt bent wat te doen voor prullenbakken, kauwgompjes en lucifers. Om ze te helpen hoef je niet persé te stoppen met kauwen, gooien of aansteken. Alhoewel dat natuurlijk zeer geappricieerd (hoe schrijf je dat :P) zou worden
PGPKEL heeft momenteel 26 leden en het worden er steeds meer, als je ook de nieuwsbrief wil ontvangen kun je me nog steeds je emailadres pm-en.
Allemaal bedankt voor jullie steun!
Ik slik btw ook pepermuntjes, ben verslaafd zelfs  ;D Maar ik kauw er wel eerst op...



Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: PGPKEL
« Reactie #11 Gepost op: 30-01-2004, 21:48:18 »
en die arme pepermuntjes en aanstekers dan?!? ::ohno::

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: PGPKEL
« Reactie #12 Gepost op: 31-01-2004, 14:01:18 »
die zijn veel minder getraumatiseerd en contactgestoord  :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: PGPKEL
« Reactie #13 Gepost op: 5-02-2004, 22:39:32 »
Vertel, Floor, is er al nieuws van het PGPKEL-actiefront?

Ook ik zou de nieuwsbrief graag willen ontvangen, ik ben namelijk zeer nieuwsgierig naar wat je hiermee gaat doen. Is het te vergelijken met het struikelkapstokgenootschap, waar jij beschermvrouwe van bent?

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: PGPKEL
« Reactie #14 Gepost op: 5-02-2004, 23:40:39 »
Ook ik zou de nieuwsbrief graag willen ontvangen, ik ben namelijk zeer nieuwsgierig naar wat je hiermee gaat doen.

 ::ok:: Ik zal m opsturen!

Is het te vergelijken met het struikelkapstokgenootschap, waar jij beschermvrouwe van bent?

Ja daar is het zeker mee te vergelijken! Maar het struikelkapstokgenootschap is helaas niet zo actief meer...  en de praatgroep voor getraumatiseerde prullenbakken, kauwgumpjes en lucifers wel!