Auteur Topic: Maud  (gelezen 61840 keer)

Offline Promiss

  • Forumlid
Re: Maud
« Reactie #20 Gepost op: 21-03-2004, 22:04:43 »
Ik vind Maud errg wisselvallig. Soms denk ik tja ze kan wel wat maar ik vind het voornamelijk kleurloos....  :\'( Gisteren was dat ook weer het geval. Nee dan heb ik veel liever Irma  ::love:: of iets minder liever Marlies.

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Maud
« Reactie #21 Gepost op: 10-04-2004, 17:54:36 »
Ik hoop niet dat ze weer een 'nee nee nee' iets moet zingen, want dat vond ik echt niet klinken. Maargoed, dat komt ook omdat maud haar stem mij niet zo aanspreekt.
always look on the bright side of life

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #22 Gepost op: 13-04-2004, 21:42:46 »
Op onze Idols in de media-pagina staan nu ook artikelen over Maud online!  :D

Maud woont al bijna samen met Frank
Tijdens de theaterrondes sloeg de vonk over tussen Maud Mulder en Frank de Graaff.
Story, 18 maart 2004

Zussen
Interview met Maud en haar zus Eefke, die samen hoofdklasse-hockey spelen bij NMHC-Nijmegen.
Viva, 1 januari 2004

En nog eentje over Frank, maar die hoort natuurlijk ook bij Maud  ;D

Frank krijgt kans als acteur!
Artikel over Frank, die afgevallen is in de workshops en momenteel een relatie heeft met finaliste Maud.
Telegraaf, 24 maart 2004

Offline Jorien

  • Forumlid
Re: Maud
« Reactie #23 Gepost op: 25-04-2004, 22:26:14 »
in de finale ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
gooo maud :D

Offline kdijkstra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #24 Gepost op: 26-04-2004, 14:24:12 »
Ik vind Maud heel leuk. Ze kan goed zingen. Ik hoop dat ze wint.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #25 Gepost op: 26-04-2004, 22:20:06 »
Nieuwe artikelen over Maud!

NIEUW!!! Merkendeskudige: Maud moet winnen
Maud heeft vanuit merkenrechtelijk perspectief als winnaar de beste toekomst volgens een merkendeskundige.
Algemeen Dagblad, 26 april 2004

NIEUW!!! Als zij over Idols praat, glinsteren haar ogen
Zondag staan er tevergeefs een aantal Maud-fans op het hockeyveld op jacht naar een handtekening van hun idool. Helaas voor hen kan Maud niet meer meedoen vanwege Idols-verplichtingen.
Gelderlander, 26 april 2004

NIEUW!!! Idols: Maud toegejuicht op tournee
Idols-finaliste Maud is zondag met groots onthaal ontvangen in Leiden op de eerste dag van haar tournee.
Algemeen Dagblad, 25 april 2004

Offline kdijkstra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #26 Gepost op: 27-04-2004, 16:38:15 »
Hoi,
Ik vind Maud heel goed. Ik hoop dat ze wint. Ze kan goed zingen en kwam veel overtuigender over Marlies.
Groetjes, Karen.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #27 Gepost op: 29-04-2004, 16:47:05 »
En nog wat over Maud...

NIEUW!!! Het beste van Maud
Uitgebreide biografie van Maud.
Idols website, 29 april 2004

NIEUW!!! Nijmegen bereidt zich voor op huldiging
Dat Maud Mulder, de Nijmeegse Idols - finaliste, gehuldigd gaat worden, staat vast. De vraag is alleen wanneer en hoe.
Gelderlander, 29 april 2004

NIEUW!!! Maud is de zenuwen nu voorbij
Maud vertelt dat de druk bij haar weg is en dat ze geen zenuwen meer heeft. Ze schat haar eigen kansen nu net zo groot in als die van Boris.
Gelderlander, 29 april 2004



In dat laatste artikel lijkt Maud nu wel erg zeker van haar zaak:

Zeker is wel dat ze in the winning mood is voor de finale van zaterdag, waarin Venlose Boris haar grote concurrent is.

"Niet dat ik denk dat nu wel even ga winnen. Nee, maar ik ben evenmin kansloos. Iedereen heeft altijd geroepen dat Boris makkelijk zou winnen. Nou, dat is niet meer zo, denk ik. Ik heb de afgelopen weken veel gewonnen. Ik schat onze kansen nu gelijk in."
« Laatst bewerkt op: 29-04-2004, 17:22:21 door Han13 »

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: Maud
« Reactie #28 Gepost op: 29-04-2004, 18:07:53 »

In dat laatste artikel lijkt Maud nu wel erg zeker van haar zaak:

Zeker is wel dat ze in the winning mood is voor de finale van zaterdag, waarin Venlose Boris haar grote concurrent is.

"Niet dat ik denk dat nu wel even ga winnen. Nee, maar ik ben evenmin kansloos. Iedereen heeft altijd geroepen dat Boris makkelijk zou winnen. Nou, dat is niet meer zo, denk ik. Ik heb de afgelopen weken veel gewonnen. Ik schat onze kansen nu gelijk in."

::oink:: Hoe bedoel je arrogant!!  ::oink::
Smiling isn't a crime..

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Maud
« Reactie #29 Gepost op: 29-04-2004, 18:51:17 »
Hot op MSN Zoeken
 1 Idols
 
 2 Maud
 
 3 Boris 

 
 4 MSN Messenger
 
 5 Ajax
 
 
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nivek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maud is de beste!
Re: Maud
« Reactie #30 Gepost op: 29-04-2004, 20:09:50 »

 ::oink:: Hoe bedoel je arrogant!!  ::oink::

Dit noem je toch niet arrogant...Maud heeft ook veel gewonnen de afgelopen keren en ik denk ook zeker dat ze net zoveel kans als Boris maakt op de titel idol 2004!!! Maud heeft in dit artikel gewoon gezegd waar het op staat en ik vind het ook niet gek dat ze dit zegt, omdat je overal om je heen hoort dat Boris zou gaan winnen. Daar zou je zelf toch ook gek van worden.. MAUD!!! je bent totaal niet arrogant!!!

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #31 Gepost op: 29-04-2004, 20:36:52 »
Nou ben ik meer voor Boris dan Maud, maar ik vind het ook niet zo arrogant eik  :-\\
Ze weet zelf dankzij de media   waar ze staat, en daardoor schat ze haar kansen gelijk in. Zou niet goed zijn als ze nu zielig gaat doen zo van: 'ach ja Boris gaat toch wel winnen...' (dan krijgt ze sympathiestemmen en dat is ook niet de bedoeling) Je mag wel iets meer vertrouwen in jezelf hebben, denk ik.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #32 Gepost op: 29-04-2004, 22:36:12 »
Ik vind 't ook niet arrogant, maar ik vind haar wel erg zeker over 't feit dat ze evenveel kans zou gaan maken. Maar dat is idd beter als dat ze vol blijft houden totaal geen kans te hebben. Dat deed ze namelijk in 't begin van deze week wel nog en dat vond ik ook niet zo sympathiek overkomen. Dan is 't net alsof je je zelf heel zielig wil voordoen en op die manier stemmen wil trekken.  :-\\  Wat dat betreft is 't idd beter dat ze nu zelf ook 'n beetje reeel denkt.  :)

Maud heeft in dit artikel gewoon gezegd waar het op staat en ik vind het ook niet gek dat ze dit zegt, omdat je overal om je heen hoort dat Boris zou gaan winnen. Daar zou je zelf toch ook gek van worden..

Nou, ik hoor nu anders echt iedereen zeggen dat Maud gaat winnen en dat wordt nu ook heel erg in de media zo gebracht. Wat dat betreft zou Boris daar nu dus momenteel gek van moeten worden.

Trouwens, dat dit de afgelopen weken anders was, is ook wel 'n beetje Maud's eigen schuld natuurlijk. Ze is pas de laatste twee weken echt goed gaan zingen en voor die tijd was 't dus ook wel erg logisch dat de media en ook de meeste kijkers Boris als grootste kanshebber zagen.

Offline Nivek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maud is de beste!
Re: Maud
« Reactie #33 Gepost op: 30-04-2004, 10:17:45 »
Nou, ik hoor nu anders echt iedereen zeggen dat Maud gaat winnen en dat wordt nu ook heel erg in de media zo gebracht. Wat dat betreft zou Boris daar nu dus momenteel gek van moeten worden.

Trouwens, dat dit de afgelopen weken anders was, is ook wel 'n beetje Maud's eigen schuld natuurlijk. Ze is pas de laatste twee weken echt goed gaan zingen en voor die tijd was 't dus ook wel erg logisch dat de media en ook de meeste kijkers Boris als grootste kanshebber zagen.

Ok..deze week wordt vooral gezegd dat Maud zou gaan winnen. Maar die weken daarvoor dus niet. Als je al 4x op de kruk hebt gezeten en in al die weken wordt er gezegd dat je haast geen kans maakt om van Boris te winnen dan vindt ik dat ze best eens een keer mag zeggen dat ze NU wel een gelijke kans maakt net als Boris op de titel idol 2004.

En ik ben blijkbaar de enige die Mauds optredens allemaal goed vind, op eentje na. Ik vond haar elke week goed..Niet altijd de beste mar zeker niet de slechtste. Ze heeft verdient dat ze nu in de finale staat!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #34 Gepost op: 30-04-2004, 12:33:45 »
En ik ben blijkbaar de enige die Mauds optredens allemaal goed vind, op eentje na. Ik vond haar elke week goed..Niet altijd de beste mar zeker niet de slechtste. Ze heeft verdient dat ze nu in de finale staat!!

Daar ben ik 't ook niet mee oneens hoor! Ik vind 't ook dat ze 't verdient heeft om in de finale te staan, zeker na haar optredens in de laatste 2 liveshows. Marlies en JK waren daarin gewoon slechter en 't is dus verdient dat Maud door is gegaan en zij niet.

Ik vond Maud echt geweldig in de workshops en had toen al veel van haar verwacht. Ik heb haar geloof ik zelfs toen al getipt als 'n kanshebber. Maar haar optredens in de eerste 5 liveshows vielen me gewoon echt tegen. Vaak vond ik haar gewoon niet goed zingen en bovendien vond ik dat ze vooral in 't begin niet meer zichzelf was met al die nieuwe kapsels. Daarom ben ik haar minder leuk gaan vinden en gaf ik haar later niet meer zoveel kans om ver te komen. Maar ze is uiteindelijk toch zover gekomen en zoals ik net al schreef is dat op basis van de laatste 2 liveshows zeker terecht.  :)

Maar ik vind gewoon over alle liveshows gezien dat ze niet zo goed gepresteerd heeft dan Boris. Hij is constant goed geweest en wist 't voor elkaar te krijgen om iedere week weer ontzettend goed te zingen. Voor mij telt dat meer dan die laatste 2 goede optredens van Maud. Daarom blijf ik er bij dat ik Boris 'n meer terechte winnaar vindt.

Maar dat is en blijft mijn eigen mening. En 't is natuurlijk prima dat jij daar anders over denkt. Zoveel verschillende meningen maakt Idols immers interessant.  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #35 Gepost op: 30-04-2004, 15:24:14 »
Nieuwe artikelen over Maud:

NIEUW!!! Ter Horsts eerste kaart is voor Maud
Burgemeester Guusje ter Horst van Nijmegen deelt haar eerste zogenoemde 'trotskaart' uit aan Maud.
Gelderlander, 30 april 2004

NIEUW!!! De Kubus leeft mee met idols-finalist Maud
Of Maud wel of niet wint zaterdag, succesvol is ze zeker. Met dank aan de Academie Voor Lichte Muziek in Lelystad.
De Stentor, 30 april 2004

Offline Nivek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maud is de beste!
Re: Maud
« Reactie #36 Gepost op: 1-05-2004, 09:57:27 »
Maar dat is en blijft mijn eigen mening. En 't is natuurlijk prima dat jij daar anders over denkt. Zoveel verschillende meningen maakt Idols immers interessant.  :)

Daar ben ik het ook helemaal mee eens ::tandpastasmiley::

Ik vind Boris ook heel goed, maar op een of andere manier heeft Maud toch iets speciaals waardoor ik haar iets meer vind hebben. Misschien haar spontaniteit. (schrijf je dat zo :-\\) Maar we zullen vanavond zien hoe de rest van NL dar over denkt ;) Ze verdienen het allebei om te winnen!!

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #37 Gepost op: 1-05-2004, 13:44:07 »
******************
Maud

Hoe is het met de zenuwen?

,,Ik heb eigenlijk geen tijd om zenuwachtig te zijn. Het is zó heftig en hectisch allemaal wat we de laatste dagen hebben meegemaakt.''

Wie heeft de beste papieren vanavond?

,,Moeilijk. Boris is natuurlijk vanaf het begin de grote favoriet. Maar de laatste weken gaat het meer gelijk op. Dat ik vorige week meer stemmen had dan Boris, verbaasde me. Het onderstreept maar weer eens dat het zeker geen gelopen koers is. En vergis je niet: ik wil nu echt winnen.''

Wat is je sterkste punt?

,,Mijn uitstraling. Ik denk dat ik leuk en open overkom. Dat valt extra op, omdat ik ben veranderd van een rustig, teruggetrokken hockeymeisje in een echte Idols-finalist. Ik denk dat mensen die groei wel leuk vinden.''

En je zwakste punt?

,,Ik kom niet altijd even enthousiast over. Als ik niet lekker in mijn vel zit of erg gespannen ben, zie je dat bij mij direct. Maar het gaat beter.''

Wat is Boris' sterkste punt?

,,Simpel: hij is gewoon een goede zanger. Boris heeft een dijk van een stem - elk nummer dat hij zingt, klinkt goed. Hij heeft ook een wat mysterieuze uitstraling.''

En z'n zwakste?

,,Hij is niet erg open en komt soms een beetje saai over. En hij is altijd heel serieus. Terwijl hij veel losser is als de camera's niet draaien.''

Hoogtepunt tot nu toe

,,Mag ik er twee noemen? Afgelopen zaterdag, toen ik tijdens het zingen van Ain't no sunshine twee staande ovaties van het publiek kreeg. En natuurlijk zondag, toen ik die rondvaart maakte door Leiden waar duizenden mensen op af kwamen. Kippenvel.''

Wat is je grootste angst voor vanavond?

,,Dat ik niet aan de verwachtingen kan voldoen. Juist omdat ik vorige week in de halve finale zo goed was, moet ik het in de finale wel waarmaken. Dat vind ik best eng.''

Wat wil je na Idols?

,,Ik wil absoluut als artiest verder, albums opnemen en optreden, het liefst met een band. Maar door Idols, waarbij we ook veel filmpjes hebben opgenomen, heb ik ook de smaak van tv wel te pakken. Ik zou best presentatrice willen worden.''

Dit bericht is overgenomen van de website van het Algemeen Dagblad en is geschreven door Mark Langeslag en Stefan Raatgever
*******************************
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #38 Gepost op: 5-05-2004, 20:42:09 »
Zojuist had henkjan bij rtlboulevard op een eind nog ff een nieuwtje:
Maud gaat (ik dacht 4x) optreden tijdens de concerten van Rene Froger. Is geloof ik eind mei, ik weet niet of het al uitverkocht is...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maud
« Reactie #39 Gepost op: 5-05-2004, 21:26:16 »
Wat leuk voor haar!  :D  Heeft Rene haar gevraagd ofzo?  ???

(ik heb 't net gemist bij RTL Boulevard, want ik ben na 't nieuws over Boris vertrokken...)